Реших да драсна тук, понеже редовно си кореспондирам с новия собственик на колата и човека ми праща снимки от разходките из България с нея. Не го слуша много главата и обръща повече от нормалното внимание на L&K-то. Обикаля много из Бг само и единствено за кеф. Вече е над 350К, като само този летен сезон е минал над 15 хиляди в разходки и Родината. Ремонтирана горивната помпа, сменени са предни главини и още някакви малко чарколя. Общо взето - нищо фрапантно имайки предвид, че колата стана на 21 години и над 350К. Не създава грижи, даже много слуша и скоро се е сдобила с комплект оригинални за модела джанти. Даже от фейслифта на L&K - по-тъмните. Моите ги свиха от гаража ми преди да я продам, с нови гуми на тях... Оправил е микроключетата - болната тема заедно с механизмите на стъклоповдигачите при О1. Сменил е наклоните във вратите. Предното стъкло също е подменено, че бая бой беше изяло при мен покрай келешлъка ми относно бързото каране. Боядисал е предната броня, решетката... Абе вкарал я е в перфектно здраве!
Освен т'ва е изчистил и направил като нов, светлия кожен салон на колата. Пипкава работа, но като човек я прави с любов - всичко се случва по най-добрия начин. Колата в момента е в перфектно състояние! Много се радвам, че попадна в добри ръце и вижда доста по-добър стопанин от мен в лицето на Ванката!
Тази година нещо не смогнах да се организираме, ама догодина ако всичко върви безгрижно - ще я взема (ако я даде, хахаха) за еднодневно каране. Ей така, да си припомня прекрасните 16 години с колата в която и днес като се кача в нея ми става драго на душата.