Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      7

    • Мнения

      10086


  2. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      11189


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7392


  4. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2752


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 07/30/23 във всички области

  1. Никога не съм твърдял , че съм майстор .. само козата е майстор , а също живея с мисълта , че съм разумен , не лекомислен ако видя възможност без излишни рискове и познавам пътя , ще намеря начин да ги изпреваря , в противен случай ще карам с колоната , но в никакъв случай няма да кажа , че ми пречат Преди две седмици се прибирам от село и на Лукпвит се оказах между два камиона (пътя го карам вече 30 години , а се возя повече) и карах зад камиона до Златна панега , където знам , че има права , на която може да се изпреварва , въпреки че през цялото време камиона сигнализираше , че може да изпреваря на места , където освен да изтръпна и да ми се дръпне ла*ното друго нямаше да стане. Камиона си караше в ограниченията и не мога да го обвинявам , че ми е пречел .. на път 5 мин. +/- мисля е в границите на статистическата грешка .. виж на магистралата после едно М1 се опита да ни събере пет коли , след като наби спирачки в локва със 100 .. жабка с БМВ видях за първи път и много бързо излязох от колоната в лявата лента и се прибрах зад камиона , а БМВ -то изпреварих малко по-късно.
    1 point
  2. И аз нещо такова мисля. Да не би някой температурен датчик да лъже, че е примерно все -20°С и тя всеки път да подгрява дълго?
    1 point
  3. Levcho, нетрябваше ли муцуната да е надолу като пробваш написаното по-горе? Малко съм объркан от прочетеното, но май клапана който търсиш е на горивопровода от филтъра към резервоара, до резширителното казанче за антифриза. Я си провери свещите. Те работят при първоначален старт, дори и да не свети лампата на таблото, компа ги активира за различен период в зависимост от 1000 фактора... съвременни еко и други такива.
    1 point
  4. Ама нашего брата, дето още жали по Тодор Живков, кметовете от преди 1989 и неосъществената 16та съветска република, ще ти цитират Сталин: "Благодарността е болест по кучетата"
    1 point
  5. А, баш - ей за туй пречат бай Генчовците - влачат се в средата, ама нали са си платили пътен данък, та пато е техен. Само дето някои и 60 не вдигат. А най са ми любими кога се наредят на шах-мат и карат в двете/трите ленти с една и съща скорост Аз не се бутам при рацерите - като пише 80 карам с мах 88, а не със 120 и затова има случаи в които увисвам зад някой мотльо - вече не ми се правят простотии като да засека някой бързак или да си меря пишката - като мога изпреварвам, като не - влача се. А през аварийната съм изпреварвал - преди 20-тина години, автобус, баш преди Траянови врата, виноват. Също там съм влизал в аварийната за да пропусна колона и да не правя задръстване и да не мъча по-бързите от мен камиони - не съжалявам, за мен това е колегиално и пак бих го направил.
    1 point
  6. Интересно ми е как на път с повече от две ленти , някой бавно движещ се може да ти пречи .. или си с изключително бавен процесор или операционната система е дала син екран (щот не пускаш климатика) .. като има бавно движещ се автомобил пред мен се оглеждам в трите огледала и ако е свободна лявата лента - изпреварвам , ако е заета , заобикалям през дясната Ама пак се стига до мантрата - все някой друг ни е крив.
    1 point
  7. Ккаво е в Швейцария , си остава в Швейцария. България си има ЗДвП , той определя нормите , а като стане сакатлък , обикновенно човека с бялата фуражка пише "несъобразена скорост" , за което никой още не е дал определение ? И както писах в една друга тема - на българския шофьор , все някой друг му е виновен
    1 point
  8. Къде си го виждал по български път?
    1 point
  9. Малко измествате темата (спамери такива) , отделно в България още не е въведена минимална скорост в лента , за да ми размахваш пръсти и да хейтиш .. като си карам зад камиона в средната лента с 90 , какво ти преча да си караш и с триста в лявата?
    1 point
  10. Ако щеш вярвай , повече нерви и умора ми коства , когато карам бързо , отколкото да си се влача и блея около пътя.
    1 point
  11. Полирани и изпрани вече от няколко дена - радваме се на горещите дни!
    1 point
  12. Може и да греша, но да си кажа. Тоя двигател е CR, т.е. има бая гориво в системата за високо налягане. Т.е. ако връщаше гориво бих очаквал да припали и после да гасне. Обаче имаме точно обратното - не пали, а като запали, всичко е точно. Т.е. или "връщането" е в частта с високото налягане, или проблема не е горивен. В тази връзка - как е разхода?
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.