До @gborisov999 - Преди 10-ина Години имах същия Проблем с "Octavia"- та. След ходения в няколко Авто-Сервиза, където искаха да сменят какви ли не части на Килограм и по стара Българска традиция - без гаранция за успех, Баща Ми се ядоса и реши Проблема по следния начин (преразкавам лаишки, защото нямам добри технически познания): По пътя на логиката - при всяко подаване на контакт, Компютъра на Автомобила взима информация от няколко различни датчика и на база на тази информация преценява как да организира целия процес по стартиране на Двигателя. Разбрахме какви данни трябва да подава температурния датчик към Компютъра на Автомобила при различни температури. Баща Ми сложи едно реле за време, насторено да изключи след около 20-30 Секунди и към него свърза някакъв електрически елемент, който при всяко подаване на контакт, към Компютъра на Автомобила подава сигнал, все едно навън е 10°С и след споменатите по-горе Секунди, релето за време изключва и Компютъра на Автомобила започва да получава информация от оригиналния си температурен датчик. Вече около 10 Години Автомобила няма никакъв Проблем в тази сфера - Двигателя стартира от половин оборот както има един лаф