Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      10744


  2. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      5582


  3. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      9721


  4. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5162


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/18/23 във всички области

  1. Здравейте колеги, показвам малко нови снимки, от лятото... ?
    1 point
  2. Жоре, при ниски обороти не може да се постигне нужната компресия, защото, макар и да е много плътно уплатнен цилиндъра, все пак не е херметичен и имаш изтичане на въздух. И, колкото по-стар е двигателя, толкова повече тази загуба се усеща. Не случайно старите дизели палят трудно - няма я компресията. Донякъде се компенсира с по-високи обороти, което не дава възможност на въздуха да "избяга". За декомпресора съм съгласен. Знам, че доста дизели са го имали, точно за да могат да запалят, защото стартерите по онова време не са имали шанс да се справят. Съгласен съм и, че читав дизел пали от четвърт оборот дори на студено.
    1 point
  3. Спорен е не само заради кубатурите, а и заради различните предавателни числа на кутиите, ако щеш и различното състояние на двата автомобила. Ще ти дам пример - моята малка печка 1,6 на седма предавка при спускане се засилва повече, от колкото Румстър на неутрална. Тошко така. И туй е тошко така. Преди години на тръгване от купон видяхме, че някакъв Кадет е запушил напречно колата с която бяхме. Ама ние 4х100 кила и (поели доста повече от 4х100 със салата) го напънахме да го избутаме. На втория метър започна да киха и отпраши към първото дърво.
    1 point
  4. Чета внимателно всичко написано досега и искам да вметна, че не съм съгласен, че бензиновия двигател спира (задържа) повече от дизеловия, именно заради по високата компресия. А и ако оставим теорията настрана, практиката ми показва точно това. Дори имам пресен пример, макар и да е малко спорен, защото може би е редно да се прави сравнение на двигатели със сходна кубатура. Карах малко на брат ми О3, 1,4 cng. Като съм на скорост без газ, дори и при лек наклон, колата си ускорява яката, докато при моята печка си се усеща отрицателното ускорение все едно натискам малко спирачката. Според разни каталози разликата в теглата е само 50 кг повече за неговата, но това ако не греша са стойности с малко гориво, а аз рядко карам с малко, та смятам че поне в това отношение са съпоставими.
    1 point
  5. За да преодолеят първоначалната компресия. Т.е. за да се завърти изобщо коляновия вал трябва да преодолееш първоначалното съпротивление на сгъстяването, което изисква много повече сила отколкото при бензина. Освен това при дизела е необходима и по-висока скорост на въртене за да може сгъстения въздух да се нагорещи достатъчно за да има самозапалване. Да, подгряващите свещи помагат, но основно се разчита на бързото сгъстяване на въздуха, което предизвиква покачване на температурата. Ако не развъртиш достатъчно бързо коляновия вал, температурата на сгъстените газове няма да е достатъчна и няма да има самозапалване. Накратко - повече сила за да започнеш да въртиш и повече сила за да въртиш по-бързо.
    1 point
  6. 225/45/17 е "масовия" размер. За по-тънка лайсна (на джоба) - 205/55/16
    1 point
  7. Харесай си масов размер и не се занимавай с глупости
    1 point
  8. Здравейте, Окончателно, проблема е бил в бубината! Гледана е под микроскоп, след това на X-ray виждат се миниатюрни пукнатини в корпуса й. През тези пукнатини, малка част от подавания импулс преминава и отива директно към купето,а не към дистрибутора. Поздрави!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.