Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. transporter

    transporter

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      19


  2. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      2

    • Мнения

      1221


  3. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2751


  4. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1265


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/19/23 във всички области

  1. Много добре си прекарахме на задномоторната там. Тоя път обаче ще се разходя с нещо по-модерно :D
    2 points
  2. Здравейте колеги, показвам малко нови снимки, от лятото... ?
    2 points
  3. Есента е в разгара си, а с нея се задава и последната официална среща на клуба за 2023-та година или иначе казано Есенната среща на Шкода клуб България. Датите са: 03-05.11.2023г. Място: комплекс Диана, с. Червен, обл. Пловдив Може да разгледате сайта на комплекса от този линк. Тези от вас, които следят нашите мероприятия, сигурно помните, че Задномоторната среща се проведе именно в комплекс Диана. Всички участници, които посетиха мероприятието със своите задномоторни Шкоди, както и нашите гости, бяха очаровани от доброто обслужване и чудесната атмосфера на комплекса. Това е причината да изберем същата локация за провеждане на последното за настоящата година национално клубно мероприятие - Есенна среща на Шкода клуб България. Освен с приятни стаи и приятелска атмосфера, комплекс Диана ще ни предостави за ползване уютната си битова механа. За гостите ни, които харесват разходките, в близост има доста исторически и природни забележителности, които бихме могли да посетим организирано или самостоятелно. За да направите своята резервация или да зададете въпрос, свързан с мероприятието, следва да се свържете с Костадин Кузмов @malkiq на 0887 37 66 36. Освен с обаждане, може да му пишете и на Viber, в Instagram или във Facebook Messenger. Есенната среща винаги е била семейно ориентирана. Заповядайте със семейството, с децата и с приятели! Очакваме ви!
    1 point
  4. Като се има предвид Шкода под коя шапка е, сигурно е с подобно поведение.
    1 point
  5. Ако е само на обороти, то трябва моята да превключва още на излизане от двора (цели 10м.) - но като подадеш течен газ в цилиндрите колата не върви, така че температура + обороти става ? Ако съм достигнал температура, но колата я държа във високи обороти НЕ превключва, чак когато махна тухлата от педала си минава на газ. Ако я оставя да грее на празен ход - достига температура и превключва. При 6км. в посока, в най, ама най-добрият случай 5.5 от тях на газ.....ми няма да се избие газовата докато е жива колата - за 3 не знам, но за 4 цилиндровите среден клас ГИ започва от 1200лв. Колежката обаче е засичала и извънградско, така че ако приемем че колата се кара 70/30 градско/извънградско нещата вече биват. П.П. Моята сметка - Бистрица-Аспровалта-Бистрица са приблизително 700км. среден разход на газ 10/100 = 70л. газ * 1.25лв. = 87.5лв, същото на бензин: 9/100 = 63л*2.85лв/л = 179.55лв. Градско 14/100*1.25лв/л = 17.5лв/100км (газ), 12/100*2.85лв/л = 34.2лв/100км (бензин) За мен си струва, но аз карам много.
    1 point
  6. Сериозно? За този миксер 15/100 е нормално? Карам два пъти по-голяма и тежка кола и правя средно по 100 км на ден в София и съм на 10-11/100 на бензин и 12-14 на газ (и то със кофти газова) - нещо не й е наред на тази Фобия. Според мен колата първо при Пепино или друг читав сервиз, за да се оправи на бензин и чак след това трябва да се мисли за газ. А колкото до сервиз за ГИ....то това вече си е на късмет, но аз бих заложил поне на малко по-читави компоненти. Иначе бързото превключване зависи и от настройки и от това колко бързо загрява колата на бензин - моята е настроена на 30 градуса да обръща, което лятото е около километър каране, зимата 1.5-2.
    1 point
  7. Ако беше "нормален" двигател , щях да съм с две ръце За газов инжекцон среден клас (1200-1500 лв.) , но специално три циндровите открай време страдат от проблеми с леглата на клапаните , а на газ вероятността да прегорят е още по-голяма. Отделно за да няма проблеми на газ , трябва двигателя да работи изрядно на бензин , което явно не е така , щом тава разход колкото 6 цилиндрово БМВ , та и аз както колегите се присъединявам към по-сериозна диагностика и отстраняване на евентуални проблеми със смесообразуването и тогаз мислете за газова уредба.
    1 point
  8. Преди да се монтира газ, аз бих препоръчал да се види състоянието на свещи, кабели, бобина/и и да се сменят ако е нужно. Също така въздушния филтър да се смени. Да се почисти дроселовата клапа и да се провери дали термостата не е загинал. Всичко това може да води до по-висок разход, а и след монтаж на газова уредба ще доведе до повече проблеми и също така завишен разход на газ, ако нещо не е наред. Това ще обезсмисли монтажа и, защото към разхода трябва да се калкулира и инвестицията в системата, която не е за пренебрегване.
    1 point
  9. Това е много висок разход. До преди 10 години имах същата, макар и хечбек. В София харчеше около 8,5/100, извънградско 6,5. Естествено съм виждал и по-вискок разход, но е било в изключителни случаи. Трабва да отбележа също, че моя крак е много тежък. Преди да минете към газова уредба колата трябва да се види защо харчи толкова много. Ако просто сложите газ ще трябва да ходите 2 пъти в седмицата да зареждате.
    1 point
  10. В момента има няколко "звезди" при китайските LED-ове. Специално тоя Осрам ще е малко слабичък (...и ги има на по-ниска цена извън емаг, потърси в гугъл 64210DWESY-HCB). Братушките тестват много здраво всички най-добри лампи от алито и ето тези са най-добрите в момента: DAWNKNIGHT K7C 4300K H7 https://vi.aliexpress.com/item/1005005167281385.html Ако искаш хубава светлина с дълъг живот на лампата - това е най-добрият избор Преди 10тина дни поръчах едни DAWNKNIGHT K5C 4300K H7 за дългите светлини, но се оказа, че в моите фарове (на Санта фе-то) няма да мога да ги монтирам, защото фаровете завиват, регулират се самички и т.н. Няма място и при завой рефлекторът се измества доста назад и вентилаторът ще опира тук-там, докато не счупи механизъма. Поръчах си подобни на Осрам-ските: https://vi.aliexpress.com/item/1005004986882871.html AUXITO H7 Turbo (пак е най-доброто според тестовете на братушките), с вградени вентилаторчета са и светят адски добре Ще видим скоро, като дойдат. Ако искаш да пробваш с нещо добро и да е по-евтинко (идват до 10тина дни 100% гаранция - вече поръчвам няколко пъти, за да ги тествам и нещата идват до 10тина дни до вкъщи със Спиди) дръпни си Temu приложението на телефона (това е конкуренцията на Aliexpress) и като нов потребител цените са драстично по-ниски (до 90% намаления има САМО ЗА ПЪРВА ПОРЪЧКА, които са реални, няма лъжа и нещата са качествени, не са тотални боклуци). Пишеш: h7 led и сортираш по най-много поръчки или гледаш какво ти предлага автоматичното търсене (обикновено са добри нещата). При всички положения ще ти трябват залъгалки, или някой да ти настрои модула на колата, че има инсталиран ксенон и няма да свети грешка за изгоряла крушка. Препоръчвам ти 4300К или 5000К най-много, защото иначе на дъжд и мъгла има да съжаляваш, че си взел 6000К
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.