Има два варианта.
В първият печката е въздушна - има си собствен вентилатор и просто подгрява въздуха в купето, повечето такива си имат собствен резервоар за гориво и са на принципа на духалка с таймер, ама бензин/нафтова. Срещат се по разни пътнически бусове, автобуси.....
Във вторият вариант печката се свързва към подгревната система на колата - подгрява антифриза, като по този начин имаш не само топло купе, а и подгрят двигател. Него система е доста по-сложна, тъй като се връзва втора помпа за антифриза, която обаче се изключва когато запалиш, а и самата печка трябва да командва вентилатора на парното в купето (с модерните коли предполагам всичко е по CAN). При по-стари системи (Мерцедес 123 например) нямаше подгрев на купето, а само на антифриза, но ако таймерът е настроен например за 7:00, то в 7:15 сядаш и палиш един добре подгрят мотор, което означава и топло на джамовете веднага (особено за нафтовите печки си беше бонус). Тук може да се ползва основният или допълнителен горивен резервоар.
Лично аз не бих заложил на електрически нагревател, особено при кратки градски курсове, защото това ще изяде акумулатора за норматив.