Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      10084


  2. winrg

    winrg

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      789


  3. vladkant

    vladkant

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      1469


  4. Schnitzera

    Schnitzera

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      28


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 10/29/23 във всички области

  1. Аз се оборудвах с Hankook Icept RS3 за новия сезон. Сега остава и да има зима, за да видя колко ще са добри. Пише Made in Korea на тях, ДОТ 23.
    2 points
  2. Както се казва -развитие по темата ? Квадратния отворе 1.5 см на 1.5 см. Вътре по платката имаше влага- ще се маже със силикон, както и по основата на антената където влиза в купето. Разложената изолация.....трябваше да го очаквам, ама ме изненада. И другото което ме изненада, или по скоро бях забравил след като си бях свалял тавана за претапициране, е втторият кабел. Черният е за радиото, след като го разкачих, радиото изчезна съвсем. Сивият е с неясна за мен цел. Парт номера който намерих в нета е 1u0035505g и е с двата кабела. Според зависи от цената, може и да се сдобия с нова антена, и то само заради визията, щот тази вече е на 20 години. Надявам се да бъда полезен на някого в бъдеще.
    2 points
  3. Да не забравите часовниците ?
    2 points
  4. Има два варианта. В първият печката е въздушна - има си собствен вентилатор и просто подгрява въздуха в купето, повечето такива си имат собствен резервоар за гориво и са на принципа на духалка с таймер, ама бензин/нафтова. Срещат се по разни пътнически бусове, автобуси..... Във вторият вариант печката се свързва към подгревната система на колата - подгрява антифриза, като по този начин имаш не само топло купе, а и подгрят двигател. Него система е доста по-сложна, тъй като се връзва втора помпа за антифриза, която обаче се изключва когато запалиш, а и самата печка трябва да командва вентилатора на парното в купето (с модерните коли предполагам всичко е по CAN). При по-стари системи (Мерцедес 123 например) нямаше подгрев на купето, а само на антифриза, но ако таймерът е настроен например за 7:00, то в 7:15 сядаш и палиш един добре подгрят мотор, което означава и топло на джамовете веднага (особено за нафтовите печки си беше бонус). Тук може да се ползва основният или допълнителен горивен резервоар. Лично аз не бих заложил на електрически нагревател, особено при кратки градски курсове, защото това ще изяде акумулатора за норматив.
    1 point
  5. Телефоните са оправени, само дето нито живееш в Люлин, нито работиш в Карфур, нито ... Важното е да сме здрави
    1 point
  6. Помогна доста , благодаря!
    1 point
  7. За мен боят беше спечелен от нГаньо! Ебаси нокдауна му заши ?
    1 point
  8. 1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.