Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. toma_todorov

    toma_todorov

    Потребител


    • Points

      7

    • Мнения

      54


  2. rosen1919

    rosen1919

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      80


  3. silent

    silent

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      110


  4. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      338


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/05/23 във всички области

  1. И такааа, както може да се досетите по снимките, които качвам, когато на някоя сбирка има задномоторка, тя винаги получава много специално внимание от моя страна. Баща ми преди фелата имаше 120ка и от няколко години насам и аз много искам. В интерес на истината от доста време следя обяви и си бях казал, че тази година ще купя една по повод, че скоро навършвам пълнолетие. Обаче така се завъртяха нещата, че донякъде тя ме намери. От миналото лято я гледам пред сервиза с идеята, че е поредният недовършен и изоставен проект: (снимка от миналата година, гледаме колата в дъното, а сглобената 105чка си има друг собственик, но и там е голяма лудница) Та, един ден по време на обедната почивка, аз както винаги си мрънкам за цените по обявите, шефът ме чу, врътна набързо два телефона иии... - обещаха ми кола! Шкодичката в 120l 1990г. на реални малко над 40к км, купувана е от Германия и е докарана тук 1994г. Собственикът почива и реално брат му се заема с колата. Докарана е до Люси, разглобена е изцяло с идеята за пълна реставрация, но това така и не се случва. Колата седи години наред така до началото на този септември. Уговорихме се с човека, че двигателят трябва да се качи, за да може да се мине през КАТ и колата да се оправи документално от негова страна. Това малко се проточи във времето, защото идната седмица имах доста ангажименти: В първият удобен момент успяхме да я отворим и да я изкараме от трънаците, понеже още нямаше ключ: Първа баня: Една добра идея да припомпим 30+ годишни напукани гуми за да бутаме по-лесно и ПАА, започваме с летящ старт и малко псувни:)) Както и да е, качихме мотора, но не ми беше достатъчно и реших, че така и така ще се качва, искам и да пали. Оказа се, че стартерът е починал и докато си купя друг, Ивчо @__smirnoff__ беше така добър да ми даде назаем: Запалихме, поиграхме си малко с настройката на запалването и започна да звучи добре горе-долу. Добре, но запалил съм я, бива ли да не мога да врътна кръгче с нея... Последваха качване на елементите на охладителната система, наливане и обезвъздушаване с вода и отстраняване на няколко теча, които се появиха своевременно. Помпичката на съединителя , която е на кутията беше изцяло запекла - смених я с чисто нова, като с това смених и спирачната течност. Дойде време за първото каране, което от сегашната ми гледна точка беше много неприятно относно усещане на колата, но го имаше все пак. Няколко пъти така изкарване от сервиза и вкарване на ход и започнах да губя съединителя, а в краката се появи една локва - и горната помпичка беше заминала. Купих си ново бутало и за резерва два комплекта само гумички. Лека полека взе да става много приятна. Понеже започнах да усещам за липси по колата реших лека полека да започна да я сглобявам, за да разбера какво ми е нужно. Започнах да си оставам редовно извън и работно време: Чат-пат бабата спеше на топло: Взе да добива вид, макар и всичко отвън да е хванато на половината болтове само, за да си го представя: Поиграх си и вкарах фелициевите седалки вътре макар, че искат още малко занимавка за да ми харесат: Дойде и момента, официално да купя колата, да получа ключ и вече да съм сигурен, че сериозно мога да се захващам с нея: Вече си купих мой стартер и започвам да се оглеждам какво ще ми потрябва за да я направя комплектна. Днес @joro-120L ми беше малко на гости, поиграхме си с настройка на карбуратора, изчистих дюзата, която впръсква гориво и сложихме филтърната кутия. Колата стана наистина много тиха и приятна за каране. За жалост не се сетих да снимам, както и доста други неща последните седмици, но за напред ще се поправя. Другото, което направихме беше да сложим корите на вратите и да мислим варианти за музика така, че да изглежда културно направено. Имам много планове за колата, така или иначе октавията не ме привлича много много. За сега основна цел е колата да се направи изцяло изрядна и годна за движение по пътищата, боя няма, както се вижда, но ще го мисля нататък. Както винаги съм отворен за всякакви идеи и предложения, но идеята е някой ден да заприлича на нещо такова: Изчистена визия, колкото се може по-малко да бяга от оригинала,но с някои изключение - окачване, джанти и евентуално седалки.
    1 point
  2. Не леж на тая кълка. Половината българи не искат евро ма никой не ги пита. Никой няма да забранява стари коли а ще се изискват технически изправни коли . Няма друга държава в Европа чиито граждани имат толкова евтин достъп до автомобил. Вероятно по брой автомобили на студенти сме първи в света. Това лесно притежание на автомобил води и до безумията по пътищата. Кьораво куцо и сакато се качва и кара урбулежката къде щото е прост на гъбено семе къде щот не му пука и да се размаже с един бърз кредит шпори следващата кочина. Това не може и не бива да продължава вечно.
    1 point
  3. Благодаря ти това е доста полезно .Всъщност аз намерих но за 332 лева оригинален ,аз пари не жаля, нищо че е стара колата но това ми идва в повече.Благодаря ти още веднъж и много безаварийни километри
    1 point
  4. Да, разбирам, че е много важно каква информация подавам. Всичките ви предположения се крепят на нея. Благодаря ви, че продължавате да вземате отношение по случая. Акумулатора върти добре когато е на година две, след това върти мудно през зимата, през лятото си върти добре. На друга/бензинова кола кара с години, но там не е необходим толкова висок пусков ток. А де факто това е което ми пречи да си ползвам акумулатора повече от две години - недостига на стартов ток. Тук вече е дилемата ми - Дали акумулатора губи след втората си година твърде много от стартовия си ток, или стартера ми черпи твърде голям ток, и всеки недозаряд на акумулатора се оказва проблемен. Поне аз до това стигам. Имайте предвид, че вече съм вдигнал ръце - наблюдавам проблема с години, сменил съм няколко акумулатора, почиствал съм клеми, проверявал съм маси и т нт.... Аз стигнах до тук и за това се обръщам към вас. Благодаря на всички за намесата. Ще изчакам да застудее повече и ще заредя добре акумулатора и ще пробвам така как ще завърти.... друго не се сещам
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.