Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 11/10/23 във всички области
-
Здравейте, Не е Шкода,но е от семейството Зет ми си продава колата,а именно: Ауди РС3 Хечбек 2.5TSFI 400к.с. Колата е на 24 000км.Купувана е чисто нова от Ауди през Октомври 2017г..Изключително пазена и гледана,има нанесено керамично покритие при Кушеви Брадърс,като периодично се вкарва за корекции,пак при тях.Допълнителен комплект оригинални лети джанти(същите като на снимките) с летни гуми купувани това лято. Продава се,защото все по рядко се кара вече(не че много се е карала) Цена:87 000лв.2 points
-
Това "или" означава или едното или другото. Т.е., ако гумата има "снежинка" може да е слик и дълбочината на грайфера е без значение. Ако не е със "снежинка", т.е. не е квалифицирана като зимна (M+S не означава зимна!), трябва да е с 4+мм грайфер, което за полусликовете си е самоубийсто + опит за убийство при сняг. Ама - чичко милиционер не мисли да реши проблема, а да събере едни парички И 298 пъти да го променят, без промяна на мисленето няма да има резултат. А желание при милиционерите няма. Те си живеят в 80те и се крият по храстите, докато бабата пресича на 20метра от тях през 4 платна и на 50 метра от пешеходната пътека. След това се чудим, "ама защо толкова жертви?!??" ... и сваляма скоростта на магистралата. Предполагам ви е познато2 points
-
Същата програма, този път в Лондон. Тази неделя. Успех на децата и достойно представяне. "За първи път, честване на 100 години от рождението на Добрин Петков в Лондон! Маестро Добрин Петков е първият българин, учил в Royal College of Music през 1937-39г. Клавирно дуо Инна Ангелова - Васил Начев посвещават своя голям концерт на него. Специални гости - Катерина Петкова, Венета Петкова и Добрин Петков."2 points
-
И такааа, както може да се досетите по снимките, които качвам, когато на някоя сбирка има задномоторка, тя винаги получава много специално внимание от моя страна. Баща ми преди фелата имаше 120ка и от няколко години насам и аз много искам. В интерес на истината от доста време следя обяви и си бях казал, че тази година ще купя една по повод, че скоро навършвам пълнолетие. Обаче така се завъртяха нещата, че донякъде тя ме намери. От миналото лято я гледам пред сервиза с идеята, че е поредният недовършен и изоставен проект: (снимка от миналата година, гледаме колата в дъното, а сглобената 105чка си има друг собственик, но и там е голяма лудница) Та, един ден по време на обедната почивка, аз както винаги си мрънкам за цените по обявите, шефът ме чу, врътна набързо два телефона иии... - обещаха ми кола! Шкодичката в 120l 1990г. на реални малко над 40к км, купувана е от Германия и е докарана тук 1994г. Собственикът почива и реално брат му се заема с колата. Докарана е до Люси, разглобена е изцяло с идеята за пълна реставрация, но това така и не се случва. Колата седи години наред така до началото на този септември. Уговорихме се с човека, че двигателят трябва да се качи, за да може да се мине през КАТ и колата да се оправи документално от негова страна. Това малко се проточи във времето, защото идната седмица имах доста ангажименти: В първият удобен момент успяхме да я отворим и да я изкараме от трънаците, понеже още нямаше ключ: Първа баня: Една добра идея да припомпим 30+ годишни напукани гуми за да бутаме по-лесно и ПАА, започваме с летящ старт и малко псувни:)) Както и да е, качихме мотора, но не ми беше достатъчно и реших, че така и така ще се качва, искам и да пали. Оказа се, че стартерът е починал и докато си купя друг, Ивчо @__smirnoff__ беше така добър да ми даде назаем: Запалихме, поиграхме си малко с настройката на запалването и започна да звучи добре горе-долу. Добре, но запалил съм я, бива ли да не мога да врътна кръгче с нея... Последваха качване на елементите на охладителната система, наливане и обезвъздушаване с вода и отстраняване на няколко теча, които се появиха своевременно. Помпичката на съединителя , която е на кутията беше изцяло запекла - смених я с чисто нова, като с това смених и спирачната течност. Дойде време за първото каране, което от сегашната ми гледна точка беше много неприятно относно усещане на колата, но го имаше все пак. Няколко пъти така изкарване от сервиза и вкарване на ход и започнах да губя съединителя, а в краката се появи една локва - и горната помпичка беше заминала. Купих си ново бутало и за резерва два комплекта само гумички. Лека полека взе да става много приятна. Понеже започнах да усещам за липси по колата реших лека полека да започна да я сглобявам, за да разбера какво ми е нужно. Започнах да си оставам редовно извън и работно време: Чат-пат бабата спеше на топло: Взе да добива вид, макар и всичко отвън да е хванато на половината болтове само, за да си го представя: Поиграх си и вкарах фелициевите седалки вътре макар, че искат още малко занимавка за да ми харесат: Дойде и момента, официално да купя колата, да получа ключ и вече да съм сигурен, че сериозно мога да се захващам с нея: Вече си купих мой стартер и започвам да се оглеждам какво ще ми потрябва за да я направя комплектна. Днес @joro-120L ми беше малко на гости, поиграхме си с настройка на карбуратора, изчистих дюзата, която впръсква гориво и сложихме филтърната кутия. Колата стана наистина много тиха и приятна за каране. За жалост не се сетих да снимам, както и доста други неща последните седмици, но за напред ще се поправя. Другото, което направихме беше да сложим корите на вратите и да мислим варианти за музика така, че да изглежда културно направено. Имам много планове за колата, така или иначе октавията не ме привлича много много. За сега основна цел е колата да се направи изцяло изрядна и годна за движение по пътищата, боя няма, както се вижда, но ще го мисля нататък. Както винаги съм отворен за всякакви идеи и предложения, но идеята е някой ден да заприлича на нещо такова: Изчистена визия, колкото се може по-малко да бяга от оригинала,но с някои изключение - окачване, джанти и евентуално седалки.1 point
-
Уважаеми колеги, Стартираме тазгодишната кампания по набиране на снимки за календара на Шкода клуб България за 2024г. Както всяка година, така и тази, всеки, който би искал снимка на автомобила му да бъде публикувана в изданието, следва да изпрати една или повече снимки на клубния мейл - marketing@skodaclub.bg За да участвате в подбора на снимките, не е необходимо автомобила ви да бъде модифициран. В изданието винаги има място за семейни и ежедневни автомобили. Условията, на които следва да отговаря всяка снимка, са много прости: - автомобила трябва да бъде външно чист (ако изпращате интересни интериорни снимки - ясно е, че следва и интериорно да е чист); - автомобила трябва да е ваш, личен или на приятел, познат, роднина. Ако не е ваш, за всяка изпратена снимка клуба ще приема, че имате изричното одобрение от собственика му. Не е допустимо да изпращате снимки на чужди автомобили, на непознати за вас собственици. - изпращайки снимката/снимките си се съгласявате тя/те да бъдат отпечатани в клубния календар, без да имате иск, претенции, изисквания и др. за авторско и сродните му права. Съвети. - снимките не трябва да са на фон, на който се виждат търговски наименования и имена магазини и подобни. - постарайте се снимката да е с добра композиция - например в кадъра да няма други автомобили, кофи за смет и подобни. - могат да бъдат отпечатани само снимки с висока резолюция. Високия клас съвременми смарт устройства вече снимат достатъчно добре. С предимство, но не задължително, ще бъдат снимки, направени с фотоапарат. Изпращайте своите предложения на marketing@skodaclub.bg Крайния срок за приемане на вашите предложения е 19.11.2023г. Предварително благодариме на всички вас, които ще се включат със своите фотографии в Календар 2024 на Шкода клуб България!1 point
-
1 point
-
До преди няколко месеца имах такъв Меган - категория 3 си е, ако му е наличен катализатора или ако е с газ (както беше моят). Така че не го спичайте Шашко - нека си го вземе, Рено-то само ще го накаже ?1 point
-
Саше, споко, докато ги забранят колата ти ще е станала на 30 години и ще се води ретро, т.е. ще може да влиза в центъра1 point
-
1 point
-
Категория “СЕ” позволява управление на състав от пътни превозни средства с теглещо моторно превозно средство от категория “С” и ремарке с допустима маса над 750 кг. За да започнете курса, се изискват навършени 21 години и една година след завършен курс за категория “C”.1 point
-
Здравей, Чак компетентен не съм, но е логично първо да се научиш да караш камион. Няма кой да те пусне веднага и с ремарке. Така че, Стаж с категория С не по-малко от година. Провери на място дали ще искат реално да си работил на камион, а не да ти отлежава С-то една година.1 point
-
Проверява се с товарна вилка. Поставя се на двете клеми на акумулатора. Има волтмер на нея и товар /съпротивление/ имитиращ стартера. Сигурно си запознат, но реших подробно да пиша. п.п. Меродавното е с вилка за проверка състоянието на акумулатора и пада на напрежение. Какъв е допустимия, не мога да кажа. Мисля, че и на мен ми се върти 9 - 10 волта. При вариант да се мери с уред при стартиране, не може да се локализира проблема. Може да е в акумулатор, може и неизправност на стартера, която да товари допълнително акумулатора. От чисто механични повреди, като износване на втулки, опиране на ротор в статор, или ел. повреди, като късо.1 point
-
ако са много ниски температурите, се препоръчва превключване на всички позиции на лоста на място и потегляне едва след това.1 point
-
Стискайте ми палци , като забранят еко 1, ще се наложи да продам странната фабия, ще си събирам от банички и ще си взема това което искам, меган 2 фаза 2 113 коня бенз 2006та Мотор К4М.-1 points
-
Ох, посипвам си глЪвЪтЪ с пепИл Не можело със сликове, трябва да имат поне 1.6мм грайфер. Т.е. може само с полусликове-1 points