Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      11184


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7388


  3. skodafen

    skodafen

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2351


  4. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      5705


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/19/23 във всички области

  1. Тогава каква е идеята да се рестартира кутията? Питам защото съм на принципа: ако работи, не го пипай!
    3 points
  2. моята препоръка е ако нямаш сериозни забележки по боята да не я боядисваш няма да е по-качествено от фабричното при мен където са пребоядисвали освен че личи много и лака е заминал където е фабрично лака още си стои
    2 points
  3. Да, другия Жоро, адаша. За ресета нищо не мога да кажа. Не ми се е налагало и не съм се интересувал как става. Мисля, че е без значение дали е на студен или загрял мотор, респективно масло в скоростите. Моето е ала-бала. Несериозно е. Не го вземай под внимание:
    1 point
  4. Много добро обяснение. Останалото е ЕЖК. И собственика, дето казва е разбирач. Значи, или аз съм гОла вОда, мокра слама по гърба и водорасли в ушите и нямам усет към автомобила, или тези които чакат адаптация от 15 минути до 1 час са с дефектни кутии. Адаптира се /или преадаптира или си променя поведението или приспособява, както искате го разбирайте/, на секундата, в зависимост от газта. Може да смени на 1500, може и на 3500. Само да й подам херци и се изстрелва, като куршум! Ресета се прави на студен двигател и околна температура не по-малко от 20 градуса.
    1 point
  5. Не би трябвало да има значение. Аз го направих на загрял автомобил. Но нека някой друг също да каже - повече мнения - по-добре
    1 point
  6. Кутията се води адаптивна. Карах преди време за около 2 седмици същата като моята кола, но с DSG. Собственика е бая лежерен и над 2500 об/мин не вярвам да вижда колата, въпреки че е vRS. Като се качих - супер странно (за мен) поведение на "D". Въпросния ресет до колкото разбрах, "занулява" кутията и по-бързо възприема (ако мога така да кажа) стила на шофиране на водача. Няма да е пресилено ако кажа, че след около 15 минути шофиране, кутията се държеше доста различно от преди "ресет"-а. После си говорих със собственика и той сподели, че реално наистина има адаптация към стила на шофиране, но е нужно повече каране (според него). Не знаеше за този начин на "зануляване", я каза, че като реши да кара по-агресивно, кутията се събужда след около час. Та няма проблем да се ресетне - нищо няма да ѝ се случи.
    1 point
  7. Така си е колега.Прав си.
    1 point
  8. Не всичко, което се гледа в ютуб има смисъл да се прави, просто така, без нужда. Друг е въпроса колко е достоверно. Всеки може да си качи клипче. Трябва да се отсяват нещата. Тогава какво ще постигнеш с това рестартиране? Ако толкова държиш, направи го! По-горе е обяснено как. Аз съм със същата кутия и е супер адекватна. Без никакви намеси досега. Веднага си реагира и адаптира на различния начин на каране. От лежерно, към спортно. В режим D.
    1 point
  9. 1. Контакт 2. Газта на кикдаун за 20-30сек. 3. Махате крака от газта 4. Палите
    1 point
  10. Единствената интрига ще е кой коментатор ще изръси по-голяма глупост ?
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.