Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. FAV135

    FAV135

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      1290


  2. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      10082


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7388


  4. Schnitzera

    Schnitzera

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      28


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/20/23 във всички области

  1. Има нещо гнило в Дания .. моя курник (вярно бензинов) го карам по 3.5 км. до работа и обратно. Заводския акумулатор издържа близо половин година повече от акумулаторите на колеги , взели колите си същата година. Старите коли (имаше период , когато работата ми беше на 1 км.) никога не съм сменял акумулатори на под 4 години (пак бензинови). Въпроса за 100 000$ - от къде и какви акумулатори си купуваш? (може би там е разрешението на "проблема"). За малко над 30 год. стаж с колите съм купувал какви ли не - от най-марковите до "на бай Марко от мазата" и последните години бях много доволен от световно неизвестна марка турски акумулатори , които спойно си изкарват гаранцията и доволно количество години (поне две след изтичане на гаранцията) за скромните 100 лв. за 55Ah. Мисълта ми , че ако ви трябва нещо за колата , не го вземайте от аптеката или Кауф..д , щот е на промоция , а ползвайте услугите на специализирани магазини. Пресен пример - бензинова Дачия с акумулатор на една година (от тези на промоция) след една година няма ток да си отключи вратите (всичко по колата е изправно).
    2 points
  2. а на това още си имам рингтон на телефона, леле колко древно е няма фотошоп по клипчетата, още не е бил изислен силикона, хаха
    2 points
  3. Малко по-късно отговарям,но нямах никакво време.Проблема се оказа точно в накладките както ме посъветвахте, а причината беше,че вътрешната накладка беше на мястото на външната и скобите им са различни.На вътрешната са по дълги заради цилиндърчето и така.Бяха объркани при монтажа им.
    1 point
  4. Едно от вечните зарибяващи парчета. Незнам дали е пускано скоро..
    1 point
  5. Идеята за светенето на важните лампи на контакт е с цел проверка дали са изправни. Или поне, преди да се тръгне на път. Вярно е, че може и да си изгори по всяко време, но все пак. Ако е лампата за налягане/не за ниво/, не е добро решение точно нея да елиминират.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.