Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      8

    • Мнения

      7388


  2. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      5

    • Мнения

      5467


  3. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      5705


  4. sauber

    sauber

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2899


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 11/22/23 във всички области

  1. И за достоен финал, малко снимки от концерта. Залата е в Royal College of Music. Планира се и в Цюрих. За сега, датата и годината не са уточнени. Поздрави и от изпълнителите! ? снимка с внуците на маестро Добрин Петков. Добрин, Катерина и Венета Петкови
    3 points
  2. Жоре, няма бъг, никъде не съм писал такова нещо. Кутията е правена да работи по изискванията за еко нормите, разбирай, да включи на 6/7-а предавка при 60 км/ч. Избира да превключи на минимални обороти към по-висока предавка с цел екология. Аз казвам, че се "учи". Не е нужен режим "спорт", който цеди повечко. Карал съм и на тест драйв новия Супърб. Супер лежерно превключваше. Слизам от него се качвам на същата кола с която бях (същата като на тест драйва 2.0 190 бензин), но я бях карал 2 дни - ами...доста по различно държание има. Лично на мен, това ми прави впечатление. За настройки с опции от медията или преминаване в спортен режим - не говоря въобще. Идеята ми беше, че кутията работи в различни режими и зануляването ще я върне в заводския, който е еко ориентиран. И ако човек иска да е по-рязка - може да е "научи" след малко ръчкане. Или директно да сложи на "спорт".
    2 points
  3. Аз имам опит и с двете. И 250 е много по-адекватна, може и да е заради по-малкия брой предавки и по-големия въртящ момент на двигателите, с които се куплира. Докато 200 постоянно търси да хвърли по-висока предавка, примерно ако за момент пуснеш газта вдига веднага и после ако подадеш малко газ и не върне започва да се мъчи и да трепери като мокро куче.
    2 points
  4. Ице, чудесно те разбирам. Може би при теб е така. Ти си c DQ 200 и може да е различно. Аз нямам никакви оплаквания, да чукам на дърво. Няма да е пресилено, ако кажа, че сменя в момент, когато и аз бих сменял с ръчна кутия. А настроенията ми се променят и не винаги съм лежерен шофер. Зависи и от пътната обстановка, но в повечето случаи съм. И това по мнението на много хора е предпоставка за заспиване на кутията. Да, ама не. Много е чувствителна от газта. Дори и с малко газ и плавно подаване на газ, както казваш, реагира адекватно. Сваля, качва с колкото трябва, дори и без да се стига до кикдаун. Затова не приемам, и Велко @zloQQ да ме извини, да се внушава, че тази кутия има заводски бъг. И да се приема за нормално, че всички кутии са така. Между другото, и в други теми и други хора са казвали, че DSG кутията е неадекватна. Аз не съм съгласен за DQ 250. С други нямам опит и съответно, нямам мнение.
    2 points
  5. Бил дошъл сезонът на “грозните” джанти и реших да се похваля. Сега вече взе да прилича на моя кола?
    2 points
  6. Според мен и това ще се измисли. Мерц нали преди години вкараха една система, която следи 50-100 метра напред за неравности и подготвя окачването. Ще направят нещо и за завой. Или ще черпи от навигацията, не знам. Или ние няма да участваме в шофирането, което е по-вероятно май...
    1 point
  7. Саше, друго имах предвид. По-горе го написах накратко и не толкова разбираемо. След завоя няма недостиг на мощност и напр. при 2000обр. минава на 4та, ако й дам газ ще продължи да ускорява, но идва следващ завой и на мен ускорение не ми трябва. И се почва една непрекъсната смяна 3та-4та и обратно, вместо да си държи постоянно на 3та. Това зависи от наклона на пътя и разстоянието между завоите, или дължината на правата. Понякога попадам в идеални условия - наклон - завои и кутията се държи без нужда от корекции. Иначе, ръчен режим. п.п. аз нямам Еко режим, за протокола.
    1 point
  8. И на спускане и на изкачване дразни. За това минавам на ръчно превключване.
    1 point
  9. Всички автомати са така Мен на спуксане толкова чак не ме дразни. Но на изкачване е мега тегаво, особено по еко режимите. Защото на излизане от завоя, някой път аха аха да задавиш колата, не й стига оборот. Трябва да я сриташ, че да върне
    1 point
  10. Това беше във връзка с повечето предавки и по-малките Нм .
    1 point
  11. Това 7дсг е съвсем различно
    1 point
  12. Може, Ице. Може и да са с различна електроника, управление, алгоритъм.... Даже съм учуден от поведението й. Като се има предвид, че за автомат не исках и да чуя. Търсих Супърб - ръчка, задължително! Роботизирана кутия, а толкова близо до човешката мисъл и поведение. Просто няма какво да желая повече. Разбира се, има някои недостатъци, но те са извън дискусията. Напр. при спускане със завои държи с предавка нагоре и трябва да минавам на ръчен, да не ми се запалят накладките. При изкачване, също. Ако е с остри завои, добре. Но ако са по-плавни, търси горна предавка след излизане от завоя. Поведението спрямо терена-наклона е адекватно, но не може да предвиди завоите. Няма очи. В този случай S ще върши работа. п.п. На дъщерята Скалата съм я карал. 1.5 бензин 7дсг и останах с мн. добри впечатления от кутията.
    1 point
  13. Това за рязкото ускорение е така, този алгоритъм не се променя. Става въпрос за поведението на кутията в "общия" случай. При лежерно каране кутията сменя на все по-ниски обороти на по-висока предавка и при малко допълнителна газ не връща. При "нервно" каране същото малко допълнително подаване на газ води до връщане на предавка. Сигурно не го обяснявам така, че да се разбере от всички. Обаче за мен това със зануляването на настройките е абсолютно ненужно. Случвало ми се е няколко пъти след намеси в сервиз и после отнема доста по-дълго време да се адаптира към стила ми на каране, от колкото ако не е занулявана, когато може да се преадаптира в рамките само на 2-3 километра. И да, най-лесно е да прехвърлиш на S или още по-добре на ръчна смяна. Тогава на D кутията ще сменя във възможно най-икономичен режим, а ако има нужда да се бърза минавам на ръчни, което не се отразява на настройките.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.