Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      11184


  2. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      2795


  3. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      10082


  4. skodafen

    skodafen

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2351


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/03/23 във всички области

  1. Да бе в тока.... София-Варна с две преспивания - аре нема нужда. Бензин/газ - това му е майката.
    2 points
  2. доста неща има за смяна предвид ,че на 100 к км не знам от качеството или е много душмански карана, моето мнение се препокрива с това на колелата бих предпочел Октавия щом ще се кара градско удачен 1.4 tsi примерно нещо такова: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11697364465030045
    2 points
  3. Няколко пъти тази година виждам тесли да чакат рапатрак на Кулата! Като стане дълга опашка и греда, а пуснеш климатика, а там си остана! Виж за градска е супер, но задължително карта за градския в джоба!
    1 point
  4. Watch this reel https://www.facebook.com/reel/362374539495678?fs=e&s=TIeQ9V тоя пич, ако се качи на 1.9тди ще превърти фейса от рийлове!
    1 point
  5. Не много отдавна. И, да, върви на 2500, но е далеч от силата си. Иска си оборотите, просто там им е силата. А дизелите ги махат заради екологията. И ги махат при леките автомобили. Да си чул за бензинов ТИР в Европа? Надали. И надали ще чуеш. По-скоро ще се електрифицират. И, да, прав си - дизела е за лежерно и продължително каране. С 65 литра резервоар отскачам до Варна, връщам се, а ламБата за горивото не е светнала. Което не пречи да имам и достатъчна динамика за да си позволя и изпреварвания по завоите. Е, 280 коня бензин щяха да са по-добре за последното, но пък лампата щеше да е светнала още на половината път на връщане Ама спирам. Темата е безкрайна Наздраве ?
    1 point
  6. Това не е за тука , но е по темата .. изкачил Сашко планината и стигнал до най-великия мъдрец: -Мъдрецо , три дни се мъча , преминах през бурии и виелици за да стигна до тук , кажи нещо умно. -Дизел бегачка нема!
    1 point
  7. 1 point
  8. Моита е от "гадните" комбита и не влиза в графата малък градски автомобил , а и на тоз етап по-добре да си седи на паркинга П.П. Ша те чакам да станеш мастит хакер и ще ти я продам
    1 point
  9. Много различно се кара дизел и бензин. Бензина иска обороти. Да, новите TSI и производни "тръгват" още от 2500 оборота, ама не точно. Пак си искат обороти за да изкарат мощността. Дизела е точно обратното - до 4000, макс 4500 дърпа и след това само бръмчи. Дори по-добре се държи, говорим за сток двигател де, между 3500 и 4000 оборота. и съответно стила на каране трябва да е съобразен с това. Но, за спъната писта бензина е по-добре. Има доста по-широк работен диапазон и може много по-добре да се подготви колата за дълъг завой или поредица от завои. Ама да не залитаме пак към темата бензин-дизел, че е безкрайна. А тук само състезатели сме се събрали
    1 point
  10. Ники, виж налягането дали им е ОК, може да са 2/10 повече отколкото им трябва, за да са по-тихи!
    1 point
  11. Днес най-сетне успях да си получа електронния фиш, заради който се регистрирах в системата за сигурно връчвания, но така и не излезе там. Както и да е. Имах работа с паспортен отдел и ми връчиха уведомлението, че имам не връчени постановления, отидох в районното и ... отчаках 45 мин да мине обедната почивка и да си взема "фиша". Е, взех го. 400 лева за 41km/h превишение. Снимали са ме на метри след тоя знак: https://www.google.com/maps/@42.8484115,23.7937097,3a,75y,324.36h,81.95t/data=!3m6!1e1!3m4!1sUUL35lBlQTqOGDHzGr5gqw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu Доста долно, защото говорим наистина за разстояние, далеч преди тунела, който е на 650 метра Не се оправдавам, виновен съм си и веднага си платих глобата (280 с промоцията). Просто знам какво се е случило - видял съм ПЪРВИЯ знак 120, вдигнал съм крака от педала на газта и съм оставил колата да намалява на двигател. Само, че следващия знак 100 е след точно 100 (сто метра), и още 180 след него е ограничението 80! И, предвид, че се движа със 138 РЕАЛНИ километра в час, очевидно за под 300 метра съм свалил само 17km/h и са ми честитили. Пак повтарям - в нарушение съм и си го признавам! Просто това е симулация на контрол и превенция, защото с тези разстояния (между знака 120 и знака 100 е 100 метра и между знака 100 и знака 80 е 150 метра, т.е. общо 150 метра за "скок" от 140 на 80) няма как да се спази ограничението без да скочиш на спирачките, което, освен че е неикономично, е и доста опасно. Ама ... чичко милиционер не го интересува да е безопасно, чичко милиционер го интересува да събере едни парички, като симулира една дейност
    1 point
  12. Така и така мернах на Роската темата и съм на вълна писане във форума , я да зема да ви ъпдейтна малко кво се случва с тая скрап. Тръгвайки към задномотрната среща , глупавата кола пак прегря и изкипя. Чудене маене , обезвъздушавахме доливахме нищо. Добре,че всичко се случи на 10 минути от сервиза на Мастъра. В крайна сметка колата на платформата и газ към него. Няколко бързи огледа от негова страна и се оказа, че главата трябвало просто да се дозатегне. Тук искам само да поясня, че тя вече беше притягана веднъж , но явно този капризен мотор искал пак. Коце има снимки на рапатрака аз пък имам снимки в сервиза Паралено с това след сглобяването миналата година имаше едно страааашно чукане в задно ляво колело. Всичко гледах, кво ли не затягах и пак така. Пецанов обаче като го чу вика - ооооо тва ти е втулката на полуоската. Викам ква втулка бре. е тая втулка Обясни ми как се лекува, хванах се 1 ден, двете полуоски долу, избутах втулката навън от полуоската ( те се виждат и белезите ) и задното окачване заспа. Отделно, миналият месец си поръчах чисто нова предна и задна маска от чехите, дойдоха и много исках да ги сложа. Задната маска е лесна, но за предната така и така имам нов комплект калници викам я да ги махна старите и да видя какво ще излезе под тях, обачее гледгката не беше най-прекрасната ? Роговете са здрави , но частта на праговете , която е покрита с калника си беше изгнила , НО пък задната маска е просто един път И така , вчера деня беше отделен на флекса и телената четка , всичко беше старателно почистено и другата седмица с Коце ще правим прагове. Всъщност всичко това ви го казвам ,защото живот и здраве Януари влиза за боя И като за финал Поздрави на всички
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.