Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      7388


  2. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2795


  3. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2751


  4. skodafen

    skodafen

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2351


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/07/23 във всички области

  1. бусче е най-добрият вариант в дългосрочен план мисля че този си заслужава да се погледне нов цените са прилични https://www.renault.bg/cars/trafic-passenger/home.html
    1 point
  2. Моите са правени в Германия, на друга Шкода в Испания, а на 3та може би Полша (или Румъния, не помня)! На 3те коли са 205 55 16. Йетито пак беше с такива при мен, но на 215 55 17 размер, правени във Франция, пак от ЕТ ги взех. При него тия гуми видяха не малко черни пътища и магистрали. Миналата зима бяха на 4г и новия собственик на Йетито беше очарован колко са добри тези гуми! Реално не бяха на повече от 15-20к км, но вече на години! И тази зима си ги кара човекът и е доволен!
    1 point
  3. На моята си пише на лепенката на капачката на резервоара 2.3 минимум за 16ки и 17ки. ПС. гугнах, че ми стана интересно има ли и каква е разликата - дизелите ги дават с по-ниско налягане на един и същ размер гуми, спрямо бензините, а РС дори са на 2.5 минимум! Явно е до мощност на колата, не до тегло, дизелите са по-тежки от бензиновите, уж имат повече въртящ момент, но не се приемат за високи скорости и натоварвания… или пък, заради повишеното тегло имат нужда от повече сцепление и това трявба да се постигне с понижено налягане на гумите?!? Интересно какво всъщност е причината за тази разлика?
    1 point
  4. Според мен има две опции - проверявай и не проверявай крушките .. демек ако сложиш без лъжец , изключваш проверката и си ги приверяваш сам периодично
    1 point
  5. Поръчах Карок 2.0 TDI 85kW / 115к.с. 6М до четири месеца трябва да дойде може и по рано. Дано да си струва парите.....
    1 point
  6. На служебната Тойота Корола Версо бяхме сложили такива гуми - Барум Поларис 5, размер 205/55/16, перфектно се държаха при всякакви условия, като се има предвид, че колата всеки работен ден ходеше от кв. Манастирски ливади до село Яна и обратно, плюс от село Яна до центъра на София, при необходимост.
    1 point
  7. Аз вече почвам да си мисля Нафтата е за каране Бензина е за возене Газта е за готвене Тока е за телефона
    1 point
  8. И тея 3 ще висят там поне още 1-2 часа докато им доде ред, че да се позреждат и те час-два. А ако не бяха 3, а 30? Тогава София-Варна за седмица? Или както Гената каза - всеки електрокар с ремарке, вътре дизел генератор и няколко туби нафта? Имам и преки наблюдения ко стАнА га спреа тока за два дни заради природното бедствие наречено СНЯГ - некак резко се увеличи търсенето на билетчета за адския транспорт, толко резко колкот резко спадна броят на електрокарите по улиците. Иначе хубаво че се увеличават станциите - миналата неделя 4 часа търсихме къде да заредим малко една Дачия Спринг и най-накрая колата се добра до зарядно баш преди да звънна за пътна помощ (на 8% батерия). Батериите фък, зарядните кът, цените шит - аз май скоро няма да стана чак толкова ЕКО и ще си горя газчицата, замърсявайки с чиста водица околната среда ?
    1 point
  9. Да бе в тока.... София-Варна с две преспивания - аре нема нужда. Бензин/газ - това му е майката.
    1 point
  10. Ице, чудесно те разбирам. Може би при теб е така. Ти си c DQ 200 и може да е различно. Аз нямам никакви оплаквания, да чукам на дърво. Няма да е пресилено, ако кажа, че сменя в момент, когато и аз бих сменял с ръчна кутия. А настроенията ми се променят и не винаги съм лежерен шофер. Зависи и от пътната обстановка, но в повечето случаи съм. И това по мнението на много хора е предпоставка за заспиване на кутията. Да, ама не. Много е чувствителна от газта. Дори и с малко газ и плавно подаване на газ, както казваш, реагира адекватно. Сваля, качва с колкото трябва, дори и без да се стига до кикдаун. Затова не приемам, и Велко @zloQQ да ме извини, да се внушава, че тази кутия има заводски бъг. И да се приема за нормално, че всички кутии са така. Между другото, и в други теми и други хора са казвали, че DSG кутията е неадекватна. Аз не съм съгласен за DQ 250. С други нямам опит и съответно, нямам мнение.
    1 point
  11. Да, точно това е идеята. Но е по-лесно да се кара на S
    1 point
  12. Много добро обяснение. Останалото е ЕЖК. И собственика, дето казва е разбирач. Значи, или аз съм гОла вОда, мокра слама по гърба и водорасли в ушите и нямам усет към автомобила, или тези които чакат адаптация от 15 минути до 1 час са с дефектни кутии. Адаптира се /или преадаптира или си променя поведението или приспособява, както искате го разбирайте/, на секундата, в зависимост от газта. Може да смени на 1500, може и на 3500. Само да й подам херци и се изстрелва, като куршум! Ресета се прави на студен двигател и околна температура не по-малко от 20 градуса.
    1 point
  13. За мен Дачия Спринг е вай-близо до истината. Леко купе, малка батерия и малка мощност. За термопомпата, може и при Дачия да се появи.
    0 points
  14. Ти си герой! Аз се мъчих три часа да изключа "по-удобната" лява крушка за да сложа Найт брейкър , но не успяха , ръката ми до лакътя беше издрана и оставих нещата такива каквито са ?
    0 points
  15. Не се карайте. Истината е в тока!
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.