Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      5

    • Мнения

      7388


  2. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      11182


  3. b3lq7a

    b3lq7a

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2795


  4. _ZW_

    _ZW_

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      22


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/08/23 във всички области

  1. всичко съм отбелязал, предвидил и уточнил в послеписа. Тук вече водачът си преценя с колко. Аз го правя на око. Не мога да кажа на манометър колко е. Само за момента се спускат. И то на водещите, двигателните колела. Не трябва да се кара така. Дадох пример, за да си обоснова твърдението. На мен ли го казваш това. ? Манометъра за гумите на таблото е с атм. при различните терени, кал, блато, пясък, сняг ..... от ЗиЛ 131
    2 points
  2. Иво, така е. Щях да го пиша по-горе в поста, но не го направих и съжалявам сега. И брат ми така казва - Последното истинско БМВ е това! Държеше на този модел и да е с по-големия мотор. Трудно ги намериха. В мн.добро състояние за годините са и с фул екстри.
    1 point
  3. Карал съм 39ки 520 бензин и дизел доста! Искам 540 е39 или М-ка! Вероятно 535 бензин ще е също невероятна! Поинтересувай се за модела повече и ще ги разбереш хората ! Последното истинско БМВ е това!
    1 point
  4. И аз имам. Брат ми. Улегнал, 70ти набор. По-лежерен на пътя и от мен. Даже прекалено и ми лази по нервите, ако ме вози.... Има Е39 535 бензин. И едно много запазено Е34 520 бензин за "ретро". Беше и той, като по-млад със задномоторна Шкодичка, но изневери на марката. Фен, кво да го правя. Племенника/синът му/ 94ти набор също е с Е39 със същия мотор и същото поведение при шофиране.
    1 point
  5. Преди доста години, докато чаках поръчката си на Октавия дизел от ЕТ, карах ФВ Лупо 1.4мпи 75кс. Вървеше си супер, вдигал съм 200кмч с тая въшка! Искаше си обороти, факт и харчеше повече от Октавия 2 дизел, доколкото си спомням!
    1 point
  6. Е, Жоре, върна ме в казармата с този манометър от ЗиЛ 131. Ползвал съм системата в заснежени и кални терени, прекарвали сме машината и под вода (беше подготвена за водни препятствия). Интересно и весело беше за мен! Супер кеф!
    1 point
  7. Може. Просто отчитам, че специално си пише помпането и меренето да става при студени гуми. А зимата те ще са доста по-студени от лятото...
    1 point
  8. Точно обратно е. При по-меки гуми се повишава сцеплението. п.п. спускане на гумите под предписаното налягане в допустими граници, може да повиши проходимостта и да се излезе от ситуация, закъсване.
    1 point
  9. Принципно е добре зимната гума да е по-тясна за да може по-добре да се "забива" в снега. Доколко вдигането на налягането помага в тази посока не знам. В крайна сметка целта е целия протектор да "легне" равномерно на пътя за да осигури максимално сцепление. При пренапомпване средата ще "изпъква", т.е. на асфалт сцеплението ще е далеч от оптималното. Но, мислейки си за условията на ползване и кога трябва да се замерва налягането, зимата температурите са доста по-ниски, съответно топлинното разширение при каране (налягането се мери на студена гума!) ще е по-малко, т.е. и гумата ще се "издуе" по-малко и тези 0.2 атмосфери отгоре може би са за компенсация. Естествено, това са си мои интерпретации
    1 point
  10. Едно време като бях по-млад, нямаше вечер да не съм по улиците с аверите. Стъмни ли се, мятаме се по колите. Дали ще се ходи да се яде, да се играе боулинг, да се гледа филм по нощите и т.н. няма значение. Тогава почти нямаше шанс да шофираш след 2100 часа и да не те спре полиция. Колкото по-късно ставаше, толкова сигурно беше проверката. Последните 6-7 години много рядко ми се случва да шофирам в София след 2200 часа. Щото съм стар, вкъщи жена и дете има и като цяло по нощите не излизам. Но от това което съм видял, такива проверки като "едно време" няма. Висят по някакви УП, предимно в мега неврлалгични точки - тук таме в центъра, тук таме в Студентски град. И се питам дали на тази липса на контрол се дължат такива нощи като изминалата. Сядам да си пия кафето, пускам талавизора и: https://nova.bg/news/view/2023/12/08/436406/кола-се-вряза-в-магазин-в-софия-видео/ https://nova.bg/news/view/2023/12/07/436380/след-гонка-в-центъра-на-софия-кола-удари-3-автомобила-видеоснимка/ Ебаси екшъните, ебаси чудото... И не е прецедент. Помним за съжаление и събитията с оня капут Семерджиев. След това имаше друг капут, който утрепа на Околовръстното един французин. И много много други. За щастие от тая нощ няма жертви, ама се чудя какво става?!
    1 point
  11. Обратнотно - смених решетката с такава с повече отвори, защото на магистралата температурата на водата стигаше до 100+ градуса. След интервенцията седи на 92-93. Съответно и аеродинамиката е по-лоша И никога и никъде не съм твърдял, че дизела загрява по-бързо. Напротив. Супърба му трябват 10+км за да стигне 75 градуса. На джимнито му трябват под 5. При еднакво магаре зад волана и еднакъв маршрут. Но, длъжен съм да отбележа, и супърба е с "умните" климатици, т.е. те си се включва още докато двигателя е на 20градуса и съвсем омазва стоплянето
    1 point
  12. Поръчах Карок 2.0 TDI 85kW / 115к.с. 6М до четири месеца трябва да дойде може и по рано. Дано да си струва парите.....
    1 point
  13. Тва е абсолютен факт. Но пък при катастрофата с Х3ката влязла в магазин, за първи път се видя нещо - БМВ ударено отзад Е, той и състава на катастрофата е назад, ама това са технически подробности. Не знам. Аз взех да се притеснявам жена ми като излезе вечер с приятелки по центъра. Което никога не ми се е случвало... Лошото е, че грам, ама грам нямам доверие на държава/полиция да си върши работата.
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.