Иво, едва ли ще бъда толкова изчерпателен. Ще се пробвам без да ползвам жокер "обади се на брат ми". Сигурно ще имам пропуски. Ако е необходимо, ще го търся. Качвам и няколко снимки от фейса на племенника, без да съм му искал разрешение?, защото една снимка заменя една страница писане и пак не е сигурно дали изобщо може да я замени.
Ще трябва да започна малко по-отдалече. Края на 90те години. Е21 323 шестак редови, бензин, на брат ми и племенника на снимката. Кара го 2-3 години и го продаде.
И вече актуални снимки на племенника и неговата кола. На брат ми е същата, но тъмно сиво-син металик. Седани, пълен сток.
Моделите им са от последните години на производство. Двигателите на 535 са шест цилиндрови, редови. На 540 е V8.
Е34 520 също е шест цилиндров, редови. Модела е фейслифтовия. Не съм ги карал, возил съм се. Премиум си е, няма две мнения. В същност всички 6 цилиндрови двг. на BMW са редови. Нямат V-образни.
Автоматици са, но ги държи в по-високи обороти. DSG кутията е по-адекватна и повече ми харесва. Харесва ми звука на шестака. Между другото, инженерите казват, че шест цилиндров, редови е най-добре балансираният мотор, по принцип, какъвто и да е той. Е21-цата я покарах. Тогава 120ката ми беше основния автомобил. Огромен контраст.? Достатъчно ми е за представа. Уникален вървеж. Трудно ми е да го опиша с думи. Ракета!
Иво @__smirnoff__ също имаше Е39. Може да сподели впечатления.