Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. __smirnoff__

    __smirnoff__

    Организатор


    • Points

      4

    • Мнения

      795


  2. krasipask

    krasipask

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      430


  3. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      11182


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      7388


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/11/23 във всички области

  1. Ще споделя, разбира се, и то само хубави! Един от най-прекрасните автомобили, които съм притежавал. Моята е39-ка беше 523i, 2.5 бензинов редови шестак. Прекрасен мотор, единственият проблем, който съм имал за близо петте години, в които я карах, беше протекла гарнитура на капака. Само хубави спомени с тази кола, карах я доста отдавна, мисля, че към 2013 я продадох, и то по една единствена причина - тогава ми трябваше високо проходим автомобил, а в онзи момент нямах възможност да поддържам няколко автомобила, пък и вече имах задномоторна шкода. Съответно се разделих с БМВ-то. Истината е, че все още съжалявам. Наистина, и според мен е последното истинско БМВ. Имаше едно единствено нещо, което не ми харесваше в този автомобил, и това беше мнението на хората. Но все пак в онези години - 2008-9, беше все още сравнително актуален модел. Още като я купих, отивам на работа да почерпя, и се започнаха подхвърлянията "ти сега ще сваляш мацки, ще гъзарееш, ала-бала". Всичките ми приятели и познати започнаха да ме разпознават спрямо колата, от "готиния и забавен Ивчо" станах "Ивчо с бмв-то", и то по лошия начин. Започнаха се подмятания от типа "ей гъзар", "сега кво като си с бмв" и такива подобни, кито не бяха особено приятни, и разбира се - далеч от истината. За щастие, аз съм от хората, на които не им пука особено за мнението на околните, но все пак не беше приятно да те отъждествяват с една кола. Както и да е, тогава просто си взех един черен анцуг и започнах да си карам с него, да дразня още повече околните Зимата също се забавлявах с околните, постоянно имаше подмятания "и сега кво, цяла зима в гаража" и подобни, а истината беше, че с едни хубави зимни гуми, и правилно познание на автообила и кога точно трябва да използваме системите му и кога не, с тази кола си карах навсякъде, минавал съм Шипка в зимни условия, катерил съм се на Пампорово, Боровец, до пистата на Добринище също, по вилните селища около Пловдив - Бряновщица, Златовръх. Никога никакви проблеми, прекрасен автомобил. Истински автомобил, в пълния смисъл! Управление, поведение, усещане, здравина, надеждност, комфорт - всичко си имаше. Имаше и системи за сигурност, които при този модел за последно водача може да изключи напълно само с едно копче. От е60 нагоре вече не е така. Мотора пееше, има една градска легенда, че на БМВ редови шестак трябва да можеш да сложиш една монета права върху мотора и тя да стои така. Вярно беше, не мърдаше. Разбира се, моята нямаше и газ, което също е от значение, също така и приказките за разход над 15 не бяха вярни. Харчеше си 12-13 бензин градско, извънградско падаше и под 11. Имам и няколко пътувания до Германия с нея, там с немския бензин средният разход си беше 11.2, и трите пъти, когато го смятах. Имаше и много готини екстри - ел. щорa на задното стъкло, щори на страничните, ел. салон комфорт с подгрев и надуване светло сива кожа - единствената кола, с която съм пътувал над 15 часа, и слизам от нея все едно съм се качил преди 15 минути. Адски удобна. Сега с джиповете, които карам, това го няма. Дори и кодиака е на светлинни години от това усещане. Климатроник, отпред, отзад, абе готина работа. Говоря за позитивите, защото тази кола проблеми НЯМАШЕ. Когато я купих, смених само датчик колянов вал, другото беше, че тропаше единия носач отпред. Тази кола е с алуминиево окачване, с 5 носача, малко е мъка, като се строши. Помня, че 170 лв беше най-евтиния от петте носача, а на онези години това не бяха малко пари. Аз, разбира се, действах кардинално - намерих е39 с МТЕХ2 окачване, оглозгах го цялото - дискове, апарати, носачи, амортесьори, пружини, биалети. Всичко долу, след това мина през фрезата за рециклиране, и после на колата. 4 години нито хлопна, нито тропна. Ниско стана, но това, което най-много ми харесваше, беше, че вози супер комфортно, и в същото време много стегнато. Нищо общо със спортните окачвания по голфовете, на които бяхме свикнали тогава. Окачването с големи гуми и джанти също така ми позволи да си я карам мъжката - тази кoла си вдигаше 260 на аутобана, неведнъж, и си се караше прекрасно и спокойно там. Жив и здрав да е Ханс с тези аутобани Разприказвах се, и се вкарах в спомени. Ето и няколко снимки на въпросното возило: Някой ден пак бих си купил такова возило
    4 points
  2. Така! Да споделя докъде стигнахме с дневните светлини, които коментирахме и обсъждахме като идеи и решение. Тази събота Евгени ми достави едно модулче за което му Благодарих лично ! Мога да кажа, че покрива нещата които исках. А именно да не светят габарит и табло. Късите ще светят процентно да речем на 40 %~48W и това е. Да поясня че модула не е вързан към колата все още, но това е въпрос на времв. Благодаря на всички за идеи, насоки, коментари и помощ !
    3 points
  3. Аз бих карал и една акула 635 csi. И 850 но пак csi и само ръчни.
    2 points
  4. Може и да бъркам, с моите криви зъркели, ама от сайта, дето Пепи @PRR е дал, излизат 5 цвята Октавия 3 комби. https://www.kopacek.com/skoda/abrex-models-total-sale/octavia-iii-combi/ Питайте, може и само по телефона, Илиян Костов или Жоро Писашки от Малкия Еуратек на бул.Тотлебен 97, те ще са най-наясно има ли го все още моделчето. Илиан Костов - 0893 389 449 Георги Писашки - 0886 901 071 Иначе наистина я няма Октавия 3 Комби на официалният адрес на електронният магазин на Шкода.? https://eshop.skoda-auto.cz/en_CZ/car-models/c/carModels?page=1-4
    1 point
  5. Здравей, https://www.facebook.com/groups/1390961780939346/user/100000286507442/?locale=bg_BG
    1 point
  6. Не знам дали ще стигне за празниците и дали те устройват цените, но пробвай ТУК
    1 point
  7. Не съм го плюл защото не съм го коментирал. Освен, когато бутахме едно такова пред НИМ, защото му беше свършила батерията на 500 метра от зареждачката И "най-готиното" беше, че ние бутаме, то се опитва да зарежда
    1 point
  8. Че то и на БМВ то гумите са малко по-широки от на шосеен бегач , па не ги плюеш .. що ли ?
    1 point
  9. Благодаря! За мен, не особено. Има и по-хубави. Саше, стига с тез Чепели! Говоря за звук на бензинов мотор. БМВ и дизел са несъвместими неща.
    1 point
  10. Мухъл. Гъби. Това тръгне ли по седалките не само ще претапицираш, а и дунапрена трябва ще да смениш. Да не говорим че не е много полезно и за твоето здраве. Съветвам те да ползваш някаква маска за да не гълташ много от спорите. Причината е влага и липса на проветрение - вече ти го казаха. Изкарай колата на вън, остави я отворена за поне няколко часа, за да се проветри хубаво салона - махни задната седалка и отвори и мекият багажник - гледай да не остават затворени, непроветрени обеми. Ако видиш някъде тръгнали петна (може и да са цветни - червени, бели, зелени) ползвай химия с/у мухъл и чисти веднага. Тази гадост има навик да се развива и по корите на вратите - основата (картон или квото е там) явно е благодатна почва за подобни гъби - самият мухъл задържа влагата и корите стават на юфка. След като почистиш колата и я проветриш хубаво, ако не друго то поне отивай до някой магазин и си купи един чувал котешка тоалетна на гранули. Сипваш я в платнени торбички (стават и чорапи - желателно чисти ?) и поставяш в колата - под седалки, по пода, във всяка възможна кухина в купето, ако имаш как свали корите на вратите и сложи и зад тях по един чорап. За няколко дни ще изтегли остатъчната влага, след което презареждаш - това означава, че трябва на няколко дни веднъж да си наглеждаш возилото де.
    1 point
  11. Статистически погледнато масово водачите на БМВ (без мозъчни водачи) са от *** нагоре, но имам няколко объркали се приятели, супер нормални водачи, карат ги заради визията! Като типаж хора и модел на каране по-скоро са за Дачия, но имат мерак и кеш за БМВта! Всичко е относително!
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.