Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. malkiq

    malkiq

    Модератор


    • Points

      9

    • Мнения

      1428


  2. JORDITO

    JORDITO

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      841


  3. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2751


  4. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1603


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 12/13/23 във всички области

  1. Здравейте, Осем месеца по-късно по колата не е пипано почти нищо. Оказа се че електрическата кормилна колона от Фиат, която монтирах няма как да се подкара без да минава през КАН, а както предполагате, 110 ката си остава аналогова. Понеже съм си навил на пръста да сложа такава колона, въпреки, че осъзнавам, че е излишно за тази кола, проучих въпроса и разбрах че всички дрифтъри ползват опелски и има как да се подкарат на аналогова кола. Сещате се какво последва... Купих една колона... Разглобих я за да мога да работя по нея... След това започнах да режа всичко което съм направил по купето... Диска се счупи докъто го завирах под таблото и щях да се батисам... Но успях да почистя добре всичко... След това успях да изработя нова стойка с всички наклони и сериозни усилки в гредичката... За Фиатова колона... За Опелска колона, изглежда дори по-заводско... Монтирана колона и горе-долу монтирано табло... След това продължих с поставянето на пръта свързващ 120ковата рейка с Опелската колона... Оказа се, че ъгъла който се получава в каретата е брутален... За да застане така пръта падна огромно пилене на карето... Докъто не спря да блокира... 347292009_6347792168671501_5970481252897802693_n.mp4 Не ми харесва как се движи но реших да продължа на там и опитах да монтирам педалите... опита беше без успешен... Откачих и зарязах всичко... Докъто си беснея дойдоха нова партида части от чехия, а именно комплект за преминаване на задномоторка към фабиев стартер... Предните спирачки също се уточниха, 310мм дискове ръчно изработени и подцинковани супорти и апарати от Октавия 2 ВРС, монтирани на главини от 120 и натъпкани в 15цолова джанта... Реших и с каква решетка ше се събира колата... До тук... Пари: 10616лв + 300лв. спирачки + 180лв колона от Опел + 10лв решетка + 120лв комплект стартер = 11226лв. Часове труд (който не е заплатен): 590ч. +30 = 620ч. Спестени пари от налични части услуги и подаръци: 1350лв. до момента не съм плащал изработката и цинка на супортите...
    5 points
  2. !!! Дълъг пост !!! От както колата е моя, се случват много неща, но предимно се возя!!! Още когато взех колата имаше много лек теч на антифриз в задната част на блока на двигателя. И аз и Момчил смятахме, че теча е от термостатното тяло, свалих го веднъж, смених гарнитурата, сглобих и след няколко дни теча отново се появи. Ядосах се свалих цялото термостатно тяло, закарах го да го "челосат" на фреза сложих малко по дебела гарнитура и след няколко дни, по блока отново имаше зелени капки... е тогава вече много се ядосах... Свалих всмукателния и изпускателния колектор и какво да видя, капката се стича между главата и блока... предстоеше ми пътуване с колата и реших, че няма да се занимавам със сваляне на глава, източих антифриза и маслото, разхлабих главата и я стегнах на ново, от тогава не съм докосвал охладителната система и не съм имал проблеми или течове. Естественно при престягането на главата напаснах и клапани... След няколко стотин километра се появи лек теч на масло от бензиновата помпа, отстрани се със смяна на гарнитурки... След още няколко стотин километра колата взе да не държи обороти, да няма сила във високите и като цяло да не работи добре. Разгледах детайлно мотора и установих, че една осичка на карба липсва... явно е напуснала кораба от зор... Свалих от стар карб и продължихме да се возим... След още няколко стотин километра колата пак взе да придърпва, смени и се звука и си казах карба отново се предаде, а то какво станало... За да стане ясно от къде е дошъл проблема трябва да се знае малко повече за колата. Монтирана е газова уредба, защото резервоара държи само 20тина литра бензин и след това прокапва и е било по лесно да се монтира газ. Освен това колата е 136, със всмукателен колектор от задномоторен 136 и карб (наклона е спазен), но над карба имамонтирана плочка за газ, което повдига филтърната кутия с около 20мм., освен това двигателя не е от задномоторка, както и стойката на главата няма място за монтаж на цилиндричната филтърна кутия. Равносметката е следната, филтърната кутия се държи с една външна пружина за карба, защото болта не може да мине през плочката, едната стойка на кутията е във въздуха а другата е захваната на импровизирана планка (вижда се на снимката). Реших да променя всичко кардинално, оставих задната стойка на кутията заводска но изработих стойка, която се монтира на колектора на която да легне, освен това изработих и нова предна стойка която да ляга на 136 шина на главата. Боядисах в черно само дъното, защото нямах синьо и реших да не батисвам цялата кутия в черно... Продължихме да се возим и на един светофар замериса сериозно на бензин, отбих а зад мен дълга диря... оказа се лек ремонт нацепен горивен маркуч... лесен ремонт... Преди поредното пътешествие, забелязах сериозно омасляване около шайбата на коляновия вал, беше се накиснал дори ремъка... Смених семеринга и ремъка и потеглихме на поредното пътешествие... Започнах да карам колата ежедневно на работа, около 100тина километра градско, всеки ден около 2 месеца. Единственния проблем, който създаде колата е излезнала ос на дръжката на шофьорската врата, върнахме я на място и продължихме... Един ден, не помя кога, като гледам е с металните джанти, значи още е било студено, нещо взе да ми притропва отзад, точно минавайки покрай сервиза на приятел, спрях стегна ми полуоската и продължих... В общи линии това са всички ремонти, които съм правил по колата, от както е в мойте ръце! Всеки ден в който се качвам в колата изпитвам удоволствие и сигурност, колата е безпроблемна и носи само усмивки на мен, на жена ми, на приятелите, които я карат по събития, когато аз реша да пътувам със стотицата и не на последно място всеки участник в трафика или пешеходен... Летят палци постоянно!!! За всичко това мога да Благодаря на Момчил, продаде ми прекрасен автомобил, който аз само карам!!! И като казах каране, тази година с половинката ми, решихме да ходим на море с Ленка. От Овчакупел до Обзор стигнахме за 4часа и половина, като спирахме 2 пъти за тоалетна и зареждане, а жена ми спа повече от половината време. Сега ще стане ясно защо деси спинка сладко сладко по пътя за морето... Реших преди път да си взема 2 дни отпуск и да почистя колата основно, но нещата излезнаха от контрол! Направих изолация на половината под... Сложих и парченце стар мокет от багажник на Фелиция под задната седалка, защото предпочитам на този етап куфарите ни да седят в купето, а мразя да се мачка задната седалка, за това отварям седящата част на задната седалка и редя багажа на пода... Освен това задния капак нямаше изолация и дрънчеше като празно варелче... Така и така бях започнал с изолацията в двигателния отсег, зад двигателя също нямаше изолация, а както всички знаем, истинските ГЛСи имат същата изолация и в калниците, а понеже тази е реплика, калниците си бяха голички... След като налепих изолацията стана брутално дразнещо това, че двигателния отсег е бежов а колата зелена... След като изолацията беше налепена имах притеснение, че топлината няма от къде да излиза, защото задната маска беше без отвори, както и капака е без спойлер и отвори, маската така и така беше свалена и я раздубчих и боядисах гърба и в черно... След тези промени, докъто бяхме на море, Марто реши да ни дойде на гости и пробвахме "фурната" на размръзяване... РАБОТИ!!! В общи линии си изкарахме прекрасно море, а така, като гледам снимките се сещам, че имаше още 2 детайла по външния вид, които направих преди морето... От камъчетата мрежата на решетката беше се налюпила... Също така, гумените лайстнички по стъклата, бяха с ужастно налюпен хром и бяха заменени с алуминиево фолио с хром ефект и размер наподобяващ истинските ГЛС лайстни... А за предния прозорец изработихме закачлив сенник... Освен морето, съботно-неделните разходки в България и Сърбия, 30тина автомобилни мероприятия, возих четирима абитуриенти и бях гост на 2 сватби, една от които на Ивчо... А след неговата сватба, наше приятелско семейство ме помолиха да ги возя на тяхната сватба. Аз прецених, че ще е доста не комфортно да се качим 5 човека, единия от които с булченска рокля в малката шкодичка и предложих, младоженците в Зелен ГЛС, а кумовете в бежов ГЛС. Лятото отмина в усмивки и много километри и дойде време за смяна на гумите и потготовка за зимата. И започнахме отново с пътешествията... Равносметката до момента е безпроблемно изминати около 20000км. за година и един месец!!! Бмагодаря на Момчил, за прекрасният автомобил!!!
    3 points
  3. Нали питаш само за инспекция,без маслото. Тези две снимки в адаптации нулират инспекция по време и км. Приложението е OBD ELEVEN PRO.
    1 point
  4. Не само при теб - едно време се знаеше, че подредбата на дизелите е Пежо, Митсубиши, Мерцедес, ама това беше преди отдавна. После ни се натресе милениума, срива в качеството и уеднаквяването на платформи и двигатели, а сега вече сме в ерата на еднодневките - всичките са еднакви боклуци.
    1 point
  5. Незнам до колко е относително към случая това видео защото е за друг мотор, но го поствам. Който разбира по-добре да обясни дали е съшото на 1.6л мотора:
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.