Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 12/15/23 във всички области
-
6 points
-
Баси, явно дупката в бюджета е доста сериозно ... Но, за да съм честен, така трябва да е и напълно подкрепям!3 points
-
1 point
-
Уважаеми колеги, Календарите са готови и взети от печатницата. Качеството на изданието като снимки и изработка отново е отлично. Всички заявени бройки с доставка с куриер, за които сте ни предоставили необходимите данни за получаване, ще бъдат изпратени още днес. Съответно от утре, 16.12.2023г., поръчката ви ще ви очаква в избрания от вас офис на Еконт. Тук е мястото да бъде отбелязно, че тиража отново е изчерпан и на този етап няма да приемаме нови заявки. За хората, които са избрали получаване на поръчан календар с лично взимане от паркинга на НИМ, в гр. София, напомняме, че срещата за това е тази неделя, 17.12.2023г., от 13:00ч. Разбира се, не забравяйте, че от 14:30ч. стартираме с традиционния авто поход за закриване на клубната година, съответно след този час, ако не участвате на мероприятието, няма да може да получите поръчката си. А за най-нетърпеливите да разгледат в оригинал Календар 2024 на Шкода клуб България, ето една закачлива снимка:1 point
-
1 point
-
!!! Дълъг пост !!! От както колата е моя, се случват много неща, но предимно се возя!!! Още когато взех колата имаше много лек теч на антифриз в задната част на блока на двигателя. И аз и Момчил смятахме, че теча е от термостатното тяло, свалих го веднъж, смених гарнитурата, сглобих и след няколко дни теча отново се появи. Ядосах се свалих цялото термостатно тяло, закарах го да го "челосат" на фреза сложих малко по дебела гарнитура и след няколко дни, по блока отново имаше зелени капки... е тогава вече много се ядосах... Свалих всмукателния и изпускателния колектор и какво да видя, капката се стича между главата и блока... предстоеше ми пътуване с колата и реших, че няма да се занимавам със сваляне на глава, източих антифриза и маслото, разхлабих главата и я стегнах на ново, от тогава не съм докосвал охладителната система и не съм имал проблеми или течове. Естественно при престягането на главата напаснах и клапани... След няколко стотин километра се появи лек теч на масло от бензиновата помпа, отстрани се със смяна на гарнитурки... След още няколко стотин километра колата взе да не държи обороти, да няма сила във високите и като цяло да не работи добре. Разгледах детайлно мотора и установих, че една осичка на карба липсва... явно е напуснала кораба от зор... Свалих от стар карб и продължихме да се возим... След още няколко стотин километра колата пак взе да придърпва, смени и се звука и си казах карба отново се предаде, а то какво станало... За да стане ясно от къде е дошъл проблема трябва да се знае малко повече за колата. Монтирана е газова уредба, защото резервоара държи само 20тина литра бензин и след това прокапва и е било по лесно да се монтира газ. Освен това колата е 136, със всмукателен колектор от задномоторен 136 и карб (наклона е спазен), но над карба имамонтирана плочка за газ, което повдига филтърната кутия с около 20мм., освен това двигателя не е от задномоторка, както и стойката на главата няма място за монтаж на цилиндричната филтърна кутия. Равносметката е следната, филтърната кутия се държи с една външна пружина за карба, защото болта не може да мине през плочката, едната стойка на кутията е във въздуха а другата е захваната на импровизирана планка (вижда се на снимката). Реших да променя всичко кардинално, оставих задната стойка на кутията заводска но изработих стойка, която се монтира на колектора на която да легне, освен това изработих и нова предна стойка която да ляга на 136 шина на главата. Боядисах в черно само дъното, защото нямах синьо и реших да не батисвам цялата кутия в черно... Продължихме да се возим и на един светофар замериса сериозно на бензин, отбих а зад мен дълга диря... оказа се лек ремонт нацепен горивен маркуч... лесен ремонт... Преди поредното пътешествие, забелязах сериозно омасляване около шайбата на коляновия вал, беше се накиснал дори ремъка... Смених семеринга и ремъка и потеглихме на поредното пътешествие... Започнах да карам колата ежедневно на работа, около 100тина километра градско, всеки ден около 2 месеца. Единственния проблем, който създаде колата е излезнала ос на дръжката на шофьорската врата, върнахме я на място и продължихме... Един ден, не помя кога, като гледам е с металните джанти, значи още е било студено, нещо взе да ми притропва отзад, точно минавайки покрай сервиза на приятел, спрях стегна ми полуоската и продължих... В общи линии това са всички ремонти, които съм правил по колата, от както е в мойте ръце! Всеки ден в който се качвам в колата изпитвам удоволствие и сигурност, колата е безпроблемна и носи само усмивки на мен, на жена ми, на приятелите, които я карат по събития, когато аз реша да пътувам със стотицата и не на последно място всеки участник в трафика или пешеходен... Летят палци постоянно!!! За всичко това мога да Благодаря на Момчил, продаде ми прекрасен автомобил, който аз само карам!!! И като казах каране, тази година с половинката ми, решихме да ходим на море с Ленка. От Овчакупел до Обзор стигнахме за 4часа и половина, като спирахме 2 пъти за тоалетна и зареждане, а жена ми спа повече от половината време. Сега ще стане ясно защо деси спинка сладко сладко по пътя за морето... Реших преди път да си взема 2 дни отпуск и да почистя колата основно, но нещата излезнаха от контрол! Направих изолация на половината под... Сложих и парченце стар мокет от багажник на Фелиция под задната седалка, защото предпочитам на този етап куфарите ни да седят в купето, а мразя да се мачка задната седалка, за това отварям седящата част на задната седалка и редя багажа на пода... Освен това задния капак нямаше изолация и дрънчеше като празно варелче... Така и така бях започнал с изолацията в двигателния отсег, зад двигателя също нямаше изолация, а както всички знаем, истинските ГЛСи имат същата изолация и в калниците, а понеже тази е реплика, калниците си бяха голички... След като налепих изолацията стана брутално дразнещо това, че двигателния отсег е бежов а колата зелена... След като изолацията беше налепена имах притеснение, че топлината няма от къде да излиза, защото задната маска беше без отвори, както и капака е без спойлер и отвори, маската така и така беше свалена и я раздубчих и боядисах гърба и в черно... След тези промени, докъто бяхме на море, Марто реши да ни дойде на гости и пробвахме "фурната" на размръзяване... РАБОТИ!!! В общи линии си изкарахме прекрасно море, а така, като гледам снимките се сещам, че имаше още 2 детайла по външния вид, които направих преди морето... От камъчетата мрежата на решетката беше се налюпила... Също така, гумените лайстнички по стъклата, бяха с ужастно налюпен хром и бяха заменени с алуминиево фолио с хром ефект и размер наподобяващ истинските ГЛС лайстни... А за предния прозорец изработихме закачлив сенник... Освен морето, съботно-неделните разходки в България и Сърбия, 30тина автомобилни мероприятия, возих четирима абитуриенти и бях гост на 2 сватби, една от които на Ивчо... А след неговата сватба, наше приятелско семейство ме помолиха да ги возя на тяхната сватба. Аз прецених, че ще е доста не комфортно да се качим 5 човека, единия от които с булченска рокля в малката шкодичка и предложих, младоженците в Зелен ГЛС, а кумовете в бежов ГЛС. Лятото отмина в усмивки и много километри и дойде време за смяна на гумите и потготовка за зимата. И започнахме отново с пътешествията... Равносметката до момента е безпроблемно изминати около 20000км. за година и един месец!!! Бмагодаря на Момчил, за прекрасният автомобил!!!1 point
-
1 point
-
1 point