Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      2557


  2. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      5705


  3. igeorgiev82

    igeorgiev82

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      587


  4. silent

    silent

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      110


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/01/24 във всички области

  1. За много години. На всяка къща - зарядна станция, Пред всяка врата - микровълнова с кормило на колела Тубите хвърлете, с кабели се обзаведете. Тока да ви пере, дюшемето да не ви тропа. Да сте бързи, яростни и тихи, поне за 200-300 километра напред, После кафенце, електромерче и 45 минути: "Бах тоя тостер, не се ли зареди, бе!!!" Влакът София-Варна да стига до морето само с 30 минути преднина от вас. От зор експерти по рекуперация да станете, Политиката да забравите, само термопомпи, батерии и елмоторчета да обсъждате и псувате. Сурва, сурва година, читава кола с ДВГ през цялата година, не щеме ние Тесла, Кия и Тойота на тарифа нощна, върнете газта, нафтата и бензина на старите, по-ниски цени. Наздраве!!!
    4 points
  2. И аз търся такава кола,ама бензинова с поне 500к с. и 4х4 и 1000-та км.са ЗАДЪЛЖИТЕЛНИ,щото тъкмо си измислих едно приспособление да пикая без да спирам
    2 points
  3. Ице, веднага разбрах шегата, но просто исках да спомена и не малкия проблем. Иначе аз, за разлика от теб, бих се метнал на електричка. За съжаление на този етап това е доста трудно. Но се надявам скоро да пуснат поне ел. мотор на прилична цена, който да ми стане всекидневното возило В ГРАДА! Дано ...
    1 point
  4. Аз искам нова електричка с 1000км пробег на хартия с размерите и вътрешен обен на Октавия за 70х.лв с ДДС. Ако има такава давайте я . Веднага засилвам чаканата нова кола и се мятам на нея. Дотогава си дъвчете темата смятайте калкулирайте и се самонахъсвайте. Аз нямам намерение да психясвам на всяко извъхградско ще ли ми стигне ли батерията или ще ме ядат вълците някъде по баирите. За момента мисля да си остана старомоден хетеросексуален на фосилни горива вместо модерен екологичен елктрифициран гей.
    1 point
  5. Червената линия осреднява нещата. Има повече, има по-малко... Не знам, какво е това издребняване за частни случаи. Потърси за ДВГ, колко не са изкарали гаранцията си, или колко са ремонтирани по гаранция поне веднъж... например. Да отворим дума за старото 1.8 на ваг? Ами Теслата го пребива. Или сегашния дизел 184 коня в Октавия РС-а... Явно е, че гледаш доста негативни ревюта, търсиш негативни статии и прочее минуси, ама...няма нужда. Единични фрапантни случаи има. В историята, в началото на ДВГ със сигурност не са били цвете за мирисане, ама ей нà, усъвършенствали са се
    1 point
  6. Е как, какво си извадил? Що не споменаваш километрите на другите батерии - 400К+, 500К+, 670К+... Няма неразвалящи се автомобили/електромобили. Всякакви частни случаи има, които за фрапиращи и за двата вида. Няма нужда да гледаме само позитивите на едните и само негативите на другите, когато правим сравнения. Има достатъчно инфо и ревюта, даже предостатъчно, за да може човек да си направи сметка дали да взима ЕА. И ако взима, дали да е малка градска кола или по-голяма, която да достига безпроблемно тъй жадуваното черноморие (щот нали всеки вика - няма да стигна до морето). Аз и преди съм го споменавал - спира ме само и единствено финансовата част на въпроса. Иначе до сега да съм яхнал или Tesla 3 или Ionic 5. От изчетеното и изпробваното + инфо от първа ръка от ползватели, съм сигурен, че спокойно с една от горните няма да имам никакви проблеми и неудобства. Пък и в крайна сметка - т'ва е бъдещето, както се очертава. Поне аз мисля така де...
    1 point
  7. @ID A, ама Иво, цитирай всичко, не вади от контекста... "Първата батерия на Model S издържа 402 000 километра, втората 670 000, а третата 505 000. Сега неговата Tesla е изминала 150 000 километра с четвъртата си батерия. Само 8 процента от оригиналния обхват на тази батерия е изхабен досега, така че вероятно ще издържи още дълго време." "Оказва се, че слабото място на Model S не са батериите, а електрическите двигатели. Фон Геминген е сменил досега 13 електромотора. Въпреки че Tesla замени всички дефектни двигатели безплатно, германецът се оплаква, че от компанията никога не разкриват какви проблеми са имали и все още имат двигателите на този модел." Не съм задълбавал, понеже не ми е в полезрението този автомобил като потенциална покупка, но до 2015/16 година, Model S е имал проблем с някакво уплътнение на електродвигателя и това налага смените. След това, няма такива грижи. Има из нета по-подробна статия за конкретния автомобил на английски, ама не ми се търси. А другия линк, който си метнал тук, за този, който се кахъри... Най-вероятно е Uber driver и е напълнил гушата добре, след като за 3 години е врътнал 240К+, та...ако изобщо е истина - не го мисли, изкарал е все 12К$. Относно: Това няма никакво значение. Ако е в гаранция батерията - каквото искат да сменят. Ако не е в гаранция - има достатъчно сервизи, които без проблем диагностицират повредения пакет и могат да го заменят само него, тъй като е ремонтно пригоден по принцип. А тук ще дам линк към един от многото сайтове с доста инфо и интересни ревюта на ЕС ако на някой му е интересно... https://insideevs.com/
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.