Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 01/02/24 във всички области
-
Стандартни полуремъркета Жоре. Камионите са електрически Тесла. Използват ги за локално снабдяване. Въпреки, че и там има проблем с инфраструктурата. Толкова много ток смучат, че има реални откази на логистични центрове да изграждат станции на зареждане.1 point
-
Написали са, че максималното тегло е 37 тона. Влекача е 12 тона (3,5тона по-тежък от дизелов). Ремаркето е 7 тона. Значи останаха 18т полезен товар. Той за това е и само с 2 оси на ремаркето. Даже няма нужда от втора задна ос на влекача.1 point
-
От Франция съм докарвал кола с френските си номера и договор за покупко продажба. С изричното съгласие на човека от който я взех. При регистрация тук, номерата ги връщат или по служебен път или ти лично. Поне така беше преди 4 години. Ако отбираш езика на дестинациите, провери в сайтовете на техния "КАТ", трябва да е описана процедурата. Мисля, че трябваше изкарване на временни номера и издаване на застраховка ГО - което се случва в местното подразделение на полицията. Но говоря по бегли спомени от разговори с приятели. И то преди 4-5 години. Предполагам, че проверка в техните сайтове ще има всичко нужно. А ако нещо не се разбира - телефонен разговор би свършил работа със сигурност. Успех!1 point
-
С достатъчно мощна зарядна инфраструктура-защо не. Pepsi в Щатите ползват това: https://www.tesla.com/semi1 point
-
Това Х часа каране знаеш ли колко е по правило, реално и дали ще му стигне тока. На всеки 4.5ч. 45мин. задължително спиране.после още 4.5ч каране и приключваш за деня?.1 point
-
Да, ДВГ за лични МПС и градски МПС-та постепенно отива в историята. За извънградските автобуси и, особено, тировете съм напълно съгласен с теб. 70kWh при 7kW зарядно изискват минимум 10h за пълен заряд. Както писах, батерията не позволява разряд под 10%, т.е. за около 9h ще се зареди "напълно" разредена батерия. Т.е. 22:00-07:00, е най-ранния период за заряда. А, ако искаш да го смятаме 20-80 излиза, че ползваш 60% от капацитета, т.е. 0.6 * 70 = 42kWh или зареждане макс през ден, дори със 70kWh батерия. При 50kW батерия излиза задължително зареждане всеки ден за да не трепериш, ако ти се наложи малко по-голям (градски) преход.1 point
-
1 point
-
Пепи, защо от 18:30? Не съм съгласен, и че са малко колите с 22 кВт. Всички мерджани, аудита, бмв, ролс ройс (и те имат чиста електричка), теслата.... 100 кВт батерия се зарежда за около 4ч. Чудно ми е защо за Ениака с 85кВт батерия, са избрали 11кВт зарядно от Шкода? И при него трябват 7 часа. А и както споменах по-горе, при недостиг вече се разглеждат варианти, за дистанционно спиране на зареждането. Ти всеки ден ли си на бензиностанцията? Като заредиш веднъж поне няколко дни нямаш нужда от зареждане.1 point
-
Що да не навира 500 коня и ускорение? Т'ва иска 7 го кефи. Ти защо изискваш 1000 км пробег и обем на конкретна цена? Колко често сядаш в колата и ставаш след 1000 км без спиране/зареждане? Аре, нéма нужда! Всеки си знае дали го удовлетворява ЕА или ДВГ според нуждите. На дали има малоумници тук, както твърдиш. Бахти - твойта гледна точка е най-точна, твоето мнение е най-меродавно. Крайна инстанция ли си, нещо...1 point
-
В България също има наредба при ново строителство да се обособяват зарядни точки в паркингите. Това"няма да стигне тока" е...... Как стига сега?Казвал съм го и преди,мисля,никога не съм се разбирал с комшиите кога да си пусна бойлера,фурната,климатиците и т.н.т. Разходете се до някой цех,склад,хале(към държавна институция) да видите как бухат 12киловатови калорифери и им дреме на шапката?. Повечето автомобили приемат 11кв.рядко са колите с 22кв. 7кв. зарядна монофазна е предостатъчна за ежедневни нужди и то ако въртиш над 100км. градско.1 point
-
1 point
-
За много години. На всяка къща - зарядна станция, Пред всяка врата - микровълнова с кормило на колела Тубите хвърлете, с кабели се обзаведете. Тока да ви пере, дюшемето да не ви тропа. Да сте бързи, яростни и тихи, поне за 200-300 километра напред, После кафенце, електромерче и 45 минути: "Бах тоя тостер, не се ли зареди, бе!!!" Влакът София-Варна да стига до морето само с 30 минути преднина от вас. От зор експерти по рекуперация да станете, Политиката да забравите, само термопомпи, батерии и елмоторчета да обсъждате и псувате. Сурва, сурва година, читава кола с ДВГ през цялата година, не щеме ние Тесла, Кия и Тойота на тарифа нощна, върнете газта, нафтата и бензина на старите, по-ниски цени. Наздраве!!!1 point
-
И аз ви пожелавам весело посрещане с нещо ново (сравнително), но с олд скул фънки привкус.1 point
-
Днес влязохме в сервиза за да отстраним разни дребни течове на масло и да наложим нови гуменки, пък излязохме с наведена муцуна Всички познавате джантите, дълго време се чудех какво искам да имам на колата, но за момента се спирам на тези. Преди да ги взема си поиграх на фотошопа с баба ви Марта и мисля, че не са никак зле. Тук ги облегнах и наживо за да добия бегла представа преди фланците, ама много висока тази количка... Решението е бързо и съм приятно изненадан, че предницата ми отне 40-50мин Преди: В процес: Ииии след: На снимки не си личи толкова, но разликата е ОГРОМНА... Идеята беше да пробвам като до тук съм свалил предницата с 2 навивки, според мен иска още малко, но това заедно със задницата ще се случи като се преобуем. П.П. Написах и по групите във фейса, но все пак и тук да го има... Търся си оборотомер, емблеми за отпред и отзад, дясно огледало от ръбестите (или ляво и дясно обли) и капака, който покрива конзолата на педалите в багажника.1 point
-
Днес станах неволен свидетел на леко комична и доста малоумна ситуация .. на малко квартално кръстовище (да го кажем Т -образно) си вървят пешеходец (аз се шматкам по улицата , щот няма тротоари) , отсреща по един стеснен участъка се задава Ауди А4 , от уличката се задава Тесла(р) , който е убеден , че е с предимство пред Аудито , ама първо има шматка на два крака и после , дори Аудито да спре да му даде предимство , той няма от ден да продължи , освен ако не окоси храстите и така Тесла(ря) вместо да спре да изчака (ако не пешеходеца , поне Аудито) , той взе да кряка с клаксона и предполагам по-умния (автомобила) наби спирачки , а той само натискаше клаксона .. дано продължат да внасят все по-умни автомобили , че явно шофьорите ще стават все по-прости!0 points
-
Абе вие модерните все коне са ви в главите. Сигурен съм и че чукате най-готините мацки. И серете парфюм. Стига сте навирали 500те коня и ускорението за1,33селунди до 100. Има и нормални хора все още. За пикаенето всеки сам си знае състоянието на простата. Ако не си схванал намека ще ти го кажа като на малоумен. Хората за да минат на електрички трябва да имат достъпна алтернатива на сегашното ДВГ. Разумна цена и разумен пробег. Както казах нормалните хора не са толкова сдухани за да бълнуват коне и ускорения. А дотогава ще има умници като тебе дето ще се пънат да обясняват колко е хубава електричката. Ми като е хубава карайте си я. Само с лозунги няма да стане.-2 points