@ID A, ама Иво, цитирай всичко, не вади от контекста...
"Първата батерия на Model S издържа 402 000 километра, втората 670 000, а третата 505 000. Сега неговата Tesla е изминала 150 000 километра с четвъртата си батерия. Само 8 процента от оригиналния обхват на тази батерия е изхабен досега, така че вероятно ще издържи още дълго време."
"Оказва се, че слабото място на Model S не са батериите, а електрическите двигатели. Фон Геминген е сменил досега 13 електромотора. Въпреки че Tesla замени всички дефектни двигатели безплатно, германецът се оплаква, че от компанията никога не разкриват какви проблеми са имали и все още имат двигателите на този модел."
Не съм задълбавал, понеже не ми е в полезрението този автомобил като потенциална покупка, но до 2015/16 година, Model S е имал проблем с някакво уплътнение на електродвигателя и това налага смените. След това, няма такива грижи. Има из нета по-подробна статия за конкретния автомобил на английски, ама не ми се търси.
А другия линк, който си метнал тук, за този, който се кахъри... Най-вероятно е Uber driver и е напълнил гушата добре, след като за 3 години е врътнал 240К+, та...ако изобщо е истина - не го мисли, изкарал е все 12К$.
Относно:
Това няма никакво значение. Ако е в гаранция батерията - каквото искат да сменят. Ако не е в гаранция - има достатъчно сервизи, които без проблем диагностицират повредения пакет и могат да го заменят само него, тъй като е ремонтно пригоден по принцип.
А тук ще дам линк към един от многото сайтове с доста инфо и интересни ревюта на ЕС ако на някой му е интересно...
https://insideevs.com/