Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      5705


  2. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      11182


  3. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5467


  4. ID A

    ID A

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      4649


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/03/24 във всички области

  1. До 7,4 кВт са монофазни. От там нагоре трифазни. На колата се подава същото напрежение, каквото ти идва в къщата, а в нея вече си има токоизправител, който и храни батерията. При DC зареждане, директно се пълни батерията, но там цените са брутални.
    1 point
  2. Ами...нищо ? На моя приятелка й преработих инсталацията, точно заради електрокара. От главното табло на къщата (32А главен) й дръпнах 2.5 квадрата жица и й монтирах второ табло с 25А предпазител и контакт, които са само за колата. Не че тя и преди не си зареждаше возилото, ама през 1.5 квадрата удължител, който проявяваше навика да става на нагревател ? Честно казано не се сетих да проверя предварително колко ампера дърпа Спринг-а, но на 2.5 не грее жицата вече. М/у другото и тя е от тези (дето се наговарят във Вайбър, нали така беше) които с прибирането бодва кабела в колата.
    1 point
  3. 7kW = (7000 / 230) / 0.9 = 34A 11kW = (11000 / 230) / 0.9 = 54A 22kW = 108A А на мен бушона в таблото на улицата ми е 50А ...
    1 point
  4. Двама мои приятели имат електрички в 2 съседни гаража. Заради "прекрасната" инсталация до гаражите единия пусна нови кабели до своя гараж, тоя в съседния с БМВто се изцигани и се закачи от неговия. Е сега двамата се резбират кой-кога да зарежда, че вече кабеля веднъж каза "МЯЯУ!", добре, че не се запалиха. Щото на БВМ зарядното не се напъва много, ама зарядното на Мустанга се смята за прекалено умно и само променя циклите. А ако го пуснеш насила на малко зареждане на другия ден ти казваш "мяу!" и слизаш да буташ.
    1 point
  5. Позволеното натоварване е 12К паунда на предна ос, 34К на двата двигателни моста и 34К на осите на ремаркето, които се местят с цел оптималното разпределение на теглото. Спирачките са направени така, че при натискане на педала, първо изпуска въздух ремаркето и реално почва да спира преди влекача. Точно, за да няма проблеми при заледен/заснежен път с т.нар. jack-knife. Ретардерите се ползват и през зимата, когато условията го позволяват без проблем. Все пак малко мисъл се изисква, но винаги има идиоти. Относно SEMI-то на Tesla. Нормален компресор и резервоар за въздух си има за снабдяване на ремаркето. Ремаркетата са стандартни за сега. Имат разни "добавки", които повишават аеродинамиката и в интерес на истината - вършат работа. Това, което съм изгледал и прочел за тези машини, води на мисълта, че ще са конкурентни при средните маршрути и ежедневни доставки. Според мнения на ползватели - от 10% до 90% на батерията, заряда трае 30-40 минути. При задължителна почивка от 45 минути (която обикновено е около 1 час всъщност) след 8 часа каране - изглежда доста добре. Общо взето - изглеждат добре измислени и за сега - работещи, макар да е минало съвсем малко време. Имам приятели, които са поръчали общо 6 такива и като ги подкарат - ще видя реални данни от първа ръка така да се каже.
    1 point
  6. Как го изчисли? Значи за зареждане смяташ от шуко,загрижеността ти за мрежата е за зарядна станция.?Хлъзгав си! За зареждане от зарядна 7кв.колко часа са нужни да напълниш батерия 70кв/ч.,ама не ми я смятай за зареждане от 0-100% щото никой не зарежда така,в повечето случаи е 20-80%?
    1 point
  7. Що да не навира 500 коня и ускорение? Т'ва иска 7 го кефи. Ти защо изискваш 1000 км пробег и обем на конкретна цена? Колко често сядаш в колата и ставаш след 1000 км без спиране/зареждане? Аре, нéма нужда! Всеки си знае дали го удовлетворява ЕА или ДВГ според нуждите. На дали има малоумници тук, както твърдиш. Бахти - твойта гледна точка е най-точна, твоето мнение е най-меродавно. Крайна инстанция ли си, нещо...
    1 point
  8. @ID A, ама Иво, цитирай всичко, не вади от контекста... "Първата батерия на Model S издържа 402 000 километра, втората 670 000, а третата 505 000. Сега неговата Tesla е изминала 150 000 километра с четвъртата си батерия. Само 8 процента от оригиналния обхват на тази батерия е изхабен досега, така че вероятно ще издържи още дълго време." "Оказва се, че слабото място на Model S не са батериите, а електрическите двигатели. Фон Геминген е сменил досега 13 електромотора. Въпреки че Tesla замени всички дефектни двигатели безплатно, германецът се оплаква, че от компанията никога не разкриват какви проблеми са имали и все още имат двигателите на този модел." Не съм задълбавал, понеже не ми е в полезрението този автомобил като потенциална покупка, но до 2015/16 година, Model S е имал проблем с някакво уплътнение на електродвигателя и това налага смените. След това, няма такива грижи. Има из нета по-подробна статия за конкретния автомобил на английски, ама не ми се търси. А другия линк, който си метнал тук, за този, който се кахъри... Най-вероятно е Uber driver и е напълнил гушата добре, след като за 3 години е врътнал 240К+, та...ако изобщо е истина - не го мисли, изкарал е все 12К$. Относно: Това няма никакво значение. Ако е в гаранция батерията - каквото искат да сменят. Ако не е в гаранция - има достатъчно сервизи, които без проблем диагностицират повредения пакет и могат да го заменят само него, тъй като е ремонтно пригоден по принцип. А тук ще дам линк към един от многото сайтове с доста инфо и интересни ревюта на ЕС ако на някой му е интересно... https://insideevs.com/
    1 point
  9. Пак си е за тука. Изтича ти гаранцията, на кола с двг, да хвърлиш мотор е мноооооого малко вероятно и почти винаги твоя може да се оправи, освен ако не е сцепил блока. Но винаги има 2ра ръка. При електричка, заминал мотор или батерия и нищо не можеш да направиш. Никой оторизиран сервиз не ти сменя част от батерията. Тия дни ми попадна статия, че някоя от скандинавските страни са пропищели от електробусите от ГТ, защото при студа батериите им падат много по-бързо.
    1 point
  10. Велко, какво съм извадил от контекста? Виждам как се е подобрявала батерията и виждам как в един момент са се намесили костоптимайзърите.... 150к км и 8% изяден ресурс, такава батерия с мъка ще изкара 300к км.
    -1 points
  11. Днес станах неволен свидетел на леко комична и доста малоумна ситуация .. на малко квартално кръстовище (да го кажем Т -образно) си вървят пешеходец (аз се шматкам по улицата , щот няма тротоари) , отсреща по един стеснен участъка се задава Ауди А4 , от уличката се задава Тесла(р) , който е убеден , че е с предимство пред Аудито , ама първо има шматка на два крака и после , дори Аудито да спре да му даде предимство , той няма от ден да продължи , освен ако не окоси храстите и така Тесла(ря) вместо да спре да изчака (ако не пешеходеца , поне Аудито) , той взе да кряка с клаксона и предполагам по-умния (автомобила) наби спирачки , а той само натискаше клаксона .. дано продължат да внасят все по-умни автомобили , че явно шофьорите ще стават все по-прости!
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.