Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7386


  2. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      5705


  3. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2751


  4. deas

    deas

    Потребител


    • Points

      12

    • Мнения

      145


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/15/24 във всички области

  1. Брус трябва или само камък от шмиргел - на ръка трябва да се заточи, защото на машината може да прегрее режещия ръб, а посинее ли това вече няма да е бръснач.
    1 point
  2. Каиша е кожен колан. Естествена кожа, разбира се. Чаплин финализира точенето на каиш. Той е последната фаза, за фино точене. Можеш да го използваш преди всяко бръснене. При теб нещата с каиш няма да станат на този етап. Първо трябва да се изправи режещият ръб/който е мн. зле, дано да остане нещо от него/ с по-голям абразив - пила, шмиргел, после по-фин шмиргел, фина шкурка с номера към по-фино и се стига до водна, или разни кечета за заглаждане и заточване на ръба и чак тогава, каиша. Трябва си майстор, особено за бръснач. Търси точилар на ножове, ножици....
    1 point
  3. Разрови се из форума. Има теми за 1.8 и болежките, отремонтирани срещу 4+ хиляди... Аз бих прескочил този двигател. Успех!
    1 point
  4. Не съм виждал места, където да поправят бръсначи. Какво му е счупено? Дай снимка или опиши проблема. Може акъл да дадем. ? показно класическо бръснене
    1 point
  5. Освен като идеш за ГТП да им кажеш/помолиш. Но не знам дали ще искат. В смисъл, че на дизела просто мерят димност, а не вредни емисии. Тях ги гледат при бензиновите.
    1 point
  6. Може да се бъркаш със стикера за ГТП. Стикерът е абсолютно същия. Втората ни Шкодичка беше такава светлосиня, 76та г. Като я гледам тази, все едно беше вчера. и една снимка от стария Пловдив
    1 point
  7. И аз не разбирам логиката, но дизел има ли Евро 3 в талона, то винаги е Еко 1, без значение от годината. Ако няма Евро категория в талона може да е Еко 2
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.