Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. mondashki

    mondashki

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      1


  2. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      11182


  3. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1265


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7386


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 01/16/24 във всички области

  1. Вчера пуснах рамата на ET Надежда и след няколко часа ми изпратиха подробен документ в всичко в оборудването , така както е излязла от завода конкретната кола. Пишете на info мейла и след това се обадете , за им кажете за да потвърдят, че са получили мейла.
    1 point
  2. На атмосферка колкото и да и баеш софтуерно, ефекта ще е ... около нула Все пак бензиновия двигател работи оптимално при съотношение 14.7:1 въздух/гориво. При повече/по-малко гориво почва да не работи добре и мощността пада. Ама, да се върнем в изходна точка - 86 коня на това купе са достатъчно
    1 point
  3. Надявам се агресивността с която ни насилват да минем на ток не ескалира. Като тайно се надявам лошата енергийна структура, абсолютно недостаъчната енергина мощност дори в европейски мащаб да е причината за едно забавяне от поне 20г. Най малкото тези промени не могат да станат от днес за утре както си мислят малоумните политици. Бочкаш три солара и ей ти ток за електричката. И да не се обеждаваме че има ток и че енергината мрежа ще издържи при масова миграция на ток. Най малкото ако някой си мисли че ток ще нима нека да отвори сайта на ЕСО и да погледне какво потребяваме сегс и от какво се произвежда този ток при все че искат и ТЕЦовете да затварят.
    1 point
  4. Брус трябва или само камък от шмиргел - на ръка трябва да се заточи, защото на машината може да прегрее режещия ръб, а посинее ли това вече няма да е бръснач.
    1 point
  5. Много се задълбочаваш, ако директно се противопоставяш на електромобилите. Аз също не им се кефя, защото общото замърсяване на изделието е редно да се смята от производатвото, през експлоатацията, до рециклирането на цялата сглобка след излизането им от употреба. А при електрото, екологичния отпечатък е много по-дълбок от този при ДВГ. Но в днешно време хора, които разбират повече от 1-2 неща не са много желани нали... Така че събирай пари за кола на ток, и не расъждавай много-много кое е еко и кое меко...
    1 point
  6. Каиша е кожен колан. Естествена кожа, разбира се. Чаплин финализира точенето на каиш. Той е последната фаза, за фино точене. Можеш да го използваш преди всяко бръснене. При теб нещата с каиш няма да станат на този етап. Първо трябва да се изправи режещият ръб/който е мн. зле, дано да остане нещо от него/ с по-голям абразив - пила, шмиргел, после по-фин шмиргел, фина шкурка с номера към по-фино и се стига до водна, или разни кечета за заглаждане и заточване на ръба и чак тогава, каиша. Трябва си майстор, особено за бръснач. Търси точилар на ножове, ножици....
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.