С оглед на това, което каза.
Ако трябва да съм честен и аз смятам , че текущото им състояние на боята наистина пасва на състоянието на боята на колата.
Аз лично за момента бих ги оставил така.
Докарай си стойката и започни да движиш нещата по самата кола, защото да има натупани джанки лъскави хромирани и причие , в което ще вложиш не малко пари ( това ти го казвам от личен опит ) ще е като на свинче звънче.
За сведение , текищите ми джанти , ги взех евтино , защото момчето изрично каза , че едната е дроб и трябва да се изправя и за презаварява. Взех ги защото имаха мегдан да се разпробият на 4ь130 и да им се увеличи централният отвор.
А това беше нужно защото са широки и нямаше как на фланци.
Джантите ми струваха 350 лева с доставката .
около 400 дадох за изправянето и на всички и ремонта на тази , заради която всъщност ценат аим беше такава.
После капачки
после разпробиване и тн , а още не сме стигнали до боя.
така че вместо да наливаш пари в момента във визията на джантите , направете фланците , монтирай ги и карай така. и се насочи финансите към по-важните неща а именно купе , интериор механика.
Със всеки 1 проект , в движение , нещата се променят , визията се променя.
Ще ти попадне из нета нещо, което ще те грабне и ще започнеш него да го гониш.
Само като последно да вметна, аз когато си зех моята 120-ка нямах плановете да стане това, което е в момента.
Нямаше идея да е 130 , нямаше идея да е с тия джанти дет е ся.
Исках да си се возя и толкоз :D