Така и така мернах на Роската темата и съм на вълна писане във форума , я да зема да ви ъпдейтна малко кво се случва с тая скрап.
Тръгвайки към задномотрната среща , глупавата кола пак прегря и изкипя.
Чудене маене , обезвъздушавахме доливахме нищо.
Добре,че всичко се случи на 10 минути от сервиза на Мастъра.
В крайна сметка колата на платформата и газ към него. Няколко бързи огледа от негова страна и се оказа, че главата трябвало просто да се дозатегне. Тук искам само да поясня, че тя вече беше притягана веднъж , но явно този капризен мотор искал пак.
Коце има снимки на рапатрака аз пък имам снимки в сервиза
Паралено с това след сглобяването миналата година имаше едно страааашно чукане в задно ляво колело. Всичко гледах, кво ли не затягах и пак така.
Пецанов обаче като го чу вика - ооооо тва ти е втулката на полуоската.
Викам ква втулка бре.
е тая втулка
Обясни ми как се лекува, хванах се 1 ден, двете полуоски долу, избутах втулката навън от полуоската ( те се виждат и белезите ) и задното окачване заспа.
Отделно, миналият месец си поръчах чисто нова предна и задна маска от чехите, дойдоха и много исках да ги сложа.
Задната маска е лесна, но за предната така и така имам нов комплект калници викам я да ги махна старите и да видя какво ще излезе под тях, обачее гледгката не беше най-прекрасната ?
Роговете са здрави , но частта на праговете , която е покрита с калника си беше изгнила , НО пък задната маска е просто един път
И така , вчера деня беше отделен на флекса и телената четка , всичко беше старателно почистено и другата седмица с Коце ще правим прагове.
Всъщност всичко това ви го казвам ,защото живот и здраве Януари влиза за боя
И като за финал
Поздрави на всички