Още малко работа свършена по Ленка.
Аз бях свикнал, но Данчо се качи да я премести и вика, тая кола няма никакви спирачки...
Колата си има спирачки, но сервото издишаше, а освен това оста не беше регулирана и повече от половината ход на педала беше "празен".
Момчил се е постарал с нови дискове, нови накладки, нови помпи, нови маркучи и дори нови апарати, оставаше само сервото.
Понеже Косьо беше правил "подобрения" с ладово серво и помпа от мазерати мисля, Момчил беше възтановил почти всичко в заводски вид.
И така, прекарах я пред вратата на халето за по-удобно...
Преди това изрових едни педали за модел със секторна кутия и серво. На снимката се вижда как е изместена помпата на съединителя и педала е кривен...
Във времето е текла спирачна течност и беше надигнала всички слоеве различна боя пръскани през годините...
Почистих и грундирах с новол...
След това сглобих всичко обратно...
И за финал капачето...
На бързо отстранен проблем по колата, не обръщайте внимание на начина на изработка, не е типичен за мен, но исках просто да отстраня проблема. Когато газовата инсталация напусне колата, ще се заиграя и с външния вид на багажното отделение!