Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PIIIcoppermine

    PIIIcoppermine

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      762


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      7386


  3. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      10077


  4. ID A

    ID A

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      4649


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/19/24 във всички области

  1. По моя инициатива и на Иво Смирноф, Росен направи няколко сравнителни теста. След тях е още по-ентусиазиран и въодушевен да си направи Шкодата. Не е искал и никога не е споменавал дори. Предложението беше наше.
    2 points
  2. С колата, вече започнахме да се разбираме. Днес в движение светна EPC + ABS/ESP , педала на газта спря да реагира, пуснах аварийки , тоя зад мен ме напсува . Аз и казах виж сега , повече пари нямам , ще те дам за скрап и от теб ще построят новата статуя 1300 години България! Гасиш , палиш , всичко е все едно нищо не е било !
    1 point
  3. Много се радвам за теб и много се кефя че си я подкарал. Само да ти кажа едно непопулярно мнение, не се върти на запалена кола, по този начин даваш почти пълно късо на диодите , който не са направени да работят, докато колата пали. Ток се дава - закачваш кабелите на работеща кола, пушите по една цигара , гасиш твоята кола и другата върти ..
    1 point
  4. Момчета,златни сте! Благодаря на всички! Оказа се,че има "гръмнал" силов бушон. Като се гледа отгоре.от дясно наляво - първият. Не зная за какво е. Стъклата се оправиха сами. (всички бушони си бяха здрави). Не палеше,защото към помпата не отиваше ток,а не е отивал,заради изгоряло реле. Повече никога няма да подавам ток. Аз така си обяснявам всичко, което се случи Колега ,PIIIcoppermine,ще се възползвам някой ден. Всички предположения бяха правилни. Още веднъж - благодаря!
    1 point
  5. https://fuse-box.info/skoda/skoda-fabia-mk1-6y-1999-2006-fuses-diagram Провери пак 7 , 17, 24, 35,52,56,61 надявам се да имаш бялата пинсета , иначе си изкриви една с клещите.
    1 point
  6. Откъде си , имам VCDS, ако искаш да я закачим тея дни? Има и алтернативен метод... https://www.tiktok.com/@areharts_5.9/video/7334886589950168362
    1 point
  7. Трябва диагностика за паленето. Стъклата пробвал ли си ги през друга врата как са? Има 4 бушона за 4те врати и по 2 проводника на врата, много тънки кан. Тоест стъклото на всяка врата е само за себе си и се нуждае само от захранване и кан връзка. Но и тук е за диагностика.
    1 point
  8. Много добре се получи срещата даже ми дадоха да покарам старите баби??, благодаря!
    1 point
  9. А да е гръмнал бушон от силовите при акумулатора ? На мен ми изглежда като липса на захранване на компа - няма помпа , няма бензин , няма и искра .. най-малкото ще са сухи свещите ако е от това. Колкото до стъклата - провери кабелите на лявата врата (в гофрето).
    1 point
  10. Намери + отгоре на кошницата на бензиновата помпа и с пробна лампа провери на контакт и докато въртиш има ли напрежение
    1 point
  11. Джантите от РС отпадат като възможност, тъй като са продадени.
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.