Това вече е висш пилотаж. Прилагал съм го на служебна кола. Даже и в низходящ ред, с междинна газ. Не за друго, но ме мързеше. При 300км. на ден... При 120ката не става, другата е автомат.
Ламелите, аксиалния лагер, дори и феродовия диск, защото той не отделя напълно от маховика, който се върти постоянно и има някакво триене, докосване, макар и минимално. Също и лагера, който е на коляновия вал и в него лагерува вала на скоростите се върти само при задействан съединител. Ако щеш и напрежението в помпите горна и долна. При пуснат съединител нищо от горепосоченото не действа. Но, тази работа със съединителя се учи още на шофьорския курс. Зависи и при какъв инструктор си.
Така може.
И в заключение пак ще повторя - това е излишно и безсмислено упражнение. Просто няма никаква логика в него.