Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      6

    • Мнения

      7386


  2. _ZW_

    _ZW_

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      22


  3. Атанас

    Атанас

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      119


  4. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      5705


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/22/24 във всички области

  1. Вчера я взех още нямам впечатления и не мога да дам никакво мнение ! Но, бях чел че возели твърдо тия коли но не е вярно. Аз преди това карах 307 комби 7 места .... е тя наистина е като талпа .
    3 points
  2. Това вече е висш пилотаж. Прилагал съм го на служебна кола. Даже и в низходящ ред, с междинна газ. Не за друго, но ме мързеше. При 300км. на ден... При 120ката не става, другата е автомат. Ламелите, аксиалния лагер, дори и феродовия диск, защото той не отделя напълно от маховика, който се върти постоянно и има някакво триене, докосване, макар и минимално. Също и лагера, който е на коляновия вал и в него лагерува вала на скоростите се върти само при задействан съединител. Ако щеш и напрежението в помпите горна и долна. При пуснат съединител нищо от горепосоченото не действа. Но, тази работа със съединителя се учи още на шофьорския курс. Зависи и при какъв инструктор си. Така може. И в заключение пак ще повторя - това е излишно и безсмислено упражнение. Просто няма никаква логика в него.
    2 points
  3. Ще трябва! Изключително вреден навик, който вреди и на съединителя и на теб. Никаква полза няма от него, освен да ти омалява крака и да се скъсява живота на съединителя.
    2 points
  4. В страни от темата... Жоре, под "скъсяване живота на съединителя" имаш предвид ламелите предполагам, защото фрикционния диск не "играе" през това време. Аз по някога задържам педала долу, но само в случаите, когато видя, че след няколко секунди ще потегля отново. Сега, след прочетеното тук по този въпрос се замислих, какво се случва в такъв момент. Изобщо не съм се замислял до сега... Но пък си карам без съединител след 2-ра, та му отнемам от товара на съединителя за компенсация.
    1 point
  5. Знам че е вредно да се седи на натиснат съединител. На втичкото отгоре имам и на косъм лоши спомени от това че докато чаках на натиснат и първа, помпата изпусна и угаснах на косъм от бронята от този отпред..... Т, одеве минах през сервиза дето си правя колата, диагнозата е маховик. Ще мина и през друг сервиз да видя какво ще кажат
    1 point
  6. Просто казвам какъв е грамотният и щадящ начин за използване на съединителя. Кога ще се разтрака, не винаги зависи от водача, а и от производителя колко е качествен. Когато тези неща съвпаднат, изкарва над 200к км.
    1 point
  7. Звънни ми утре след 10 А за сервиз - Елбатрон, ама се приготви за поне 2 седмици чакане
    1 point
  8. при мен е същата работа аз се опасявам ,че не е от маховика, аз също сменям вече за втори път к-т с маховик това прихлопване ,като я освободя от скорост го имаше и със стария ,който беше Сакс и с новият ,които също е Сакс нямаше никаква промяна, карах я на един майстор той каза, че било малко горивото бутна нещо,но не мога да кажа ,че се подобри особено, дали не трябваше да сложа плътен се чудя защото моя мотор AGR го има и фабрично с плътен ? п.п имам един служебен Форд ,който му сложихме плътен маховик защото демпферния беше много скъп при него няма грам вибрация
    1 point
  9. @vladkant Аз взех за моята, както писах от Аутодок, комплект LuK с демпферен маховик за 510 лв. ( с отстъпки и бонуси, разбира се), но ще си го сменям сам, предвид твоите опасения със сервизите( смяна с мои части или поръчани от тях) Четох много мнения относно sachs или luk и избрах втория, поради съображения, които Жоро изложи.
    1 point
  10. Така и майстора ще носи отговорност. Аз подразбрах, че е в спряло положение. Но би трябвало непосредствено след пътуване да е. Ако колата е стояла повече време и в двата случая няма да има миризма. Нищо не ти пречи, ако пак усетиш миризма на феродо да пипнеш джантите. Тук поне проверката е лесна.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.