Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7386


  2. vladkant

    vladkant

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      1467


  3. PIIIcoppermine

    PIIIcoppermine

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      762


  4. _ZW_

    _ZW_

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      22


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 02/23/24 във всички области

  1. Влади, на 120ката на 90 хиляди сменях съединител. Счупи се ламела на диафрагмата на притискателния диск. Отдавам го на това, че 90% от пробега беше градско.
    1 point
  2. Според мен вече всичко се прави за да се троши бързо, демек за пари..... Едно време карах жигула, москвич и една шкода 120. На жигулата и москвича не е ставало въпрос въобще за съединител, на шкодето го сменихме с баща ми, щот счупих скоростна кутия ? и така или иначе беше разглобена
    1 point
  3. Да, щото имат и половинки предавки. С прости думи, предавки между основните. За повече тяга и винаги мотора да е в оптимален въртящ момент. Абсолютно възможно. На служебната го смених на 350 хиляди. Демпферен. И щото се разтропа. Феродовия можеше да кара още. Сложихме LUK.
    1 point
  4. Лелеее, Жоре! А аз, само за ламелите се сетих, хахаха. Но си прав за всичко. Както и че е абсолютно безмислено упражнение от което и кракът ти седи под напрежение А карането без съединител го научих в щатите. Като се качих за пръв път на дизеловия камион (в Бг армията ЗиЛ-овете си бяха бензин) и натиснах съединители и онемях. Викам си - тоя има най-малко 10 предавки, а някои стигат до 18... Ако трябва на всяка смяна да натискам съединителя, левия крак ще стане троен (ако издържи). И тогава, инструктора ме светна, че само при потегляне се ползва. И така... И тук на старата Октавия, а и на сегашната - песто си ползвам само десния крак. И за увеличаване и за намаляване на предавките с междинна "газ". Мързел... Между другото, интересен факт е, че старата Октавия я продадох на около 350 хиляди с оригиналния съединител. Мисля, че към 400К го смениха.
    1 point
  5. Исках да кажа, че включването на предавки без съединител не е някакво предимство.
    1 point
  6. Е тъй карам ? А така една девойка ме затисна с колата си в друга кола докато й давах ток....ама и аз ***, не се дръпнах преди да завърти....
    1 point
  7. Вчера я взех още нямам впечатления и не мога да дам никакво мнение ! Но, бях чел че возели твърдо тия коли но не е вярно. Аз преди това карах 307 комби 7 места .... е тя наистина е като талпа .
    1 point
  8. Всичко монтирано ? ....тонколоните скоро ще ги почна и тях ?
    1 point
  9. https://www.tiktok.com/@balkansknow/video/7331048532528450849 Кратък наричник по шофиране!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.