Лелеее, Жоре! А аз, само за ламелите се сетих, хахаха. Но си прав за всичко. Както и че е абсолютно безмислено упражнение от което и кракът ти седи под напрежение
А карането без съединител го научих в щатите. Като се качих за пръв път на дизеловия камион (в Бг армията ЗиЛ-овете си бяха бензин) и натиснах съединители и онемях. Викам си - тоя има най-малко 10 предавки, а някои стигат до 18... Ако трябва на всяка смяна да натискам съединителя, левия крак ще стане троен (ако издържи). И тогава, инструктора ме светна, че само при потегляне се ползва. И така... И тук на старата Октавия, а и на сегашната - песто си ползвам само десния крак. И за увеличаване и за намаляване на предавките с междинна "газ". Мързел...
Между другото, интересен факт е, че старата Октавия я продадох на около 350 хиляди с оригиналния съединител. Мисля, че към 400К го смениха.