Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      7161


  2. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      3

    • Мнения

      5467


  3. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      1265


  4. shaft

    shaft

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      5539


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/01/24 във всички области

  1. Здравейте, колеги. Стана така, че се разделих с Фабийката. Изпадна много на сметка Поло 18г. Купувана в БГ, има добри глезотийки, бензин- 95 магаренца, на 23 хиляди км., гаражна, ползвана само да се карат децата до градината.
    2 points
  2. От миналата седмица имаме нова придобивка във фирмата - електрокар разбира се, затова пуша тук. Ще имам възможност да го наблюдавам отблизо (а може и да го покарвам при нужда) и да получавам информация от първа ръка. Естествено направих си пробно шофиране - готино е, само дето забива на 135 км/ч и не иска повече. Сега ще се учим как и колко трябва да се зарежда и разбира се колко ще изминава. Тъй като е товарна кола и идеята беше да е дълга база, за да събира 2 палета, рядко ще бъде празна. Днес ще се направи един тест, дали ще стигне до Благоевград и обратно, натоварена в едната посока. Няма да влизам в спорове колко е добре или зле на ток. Харесва ми, че е тиха и че е нова. А това, че е псевдо еко, мисля че е ясно за всеки грамотен човек. Ето я и нея: Toyota ProAce City electric 50kW батерия. При напълно заредена батерия показваше 270км пробег, но трябва да отчетем факта, че беше на 15км и още не е натрупала километри, за да сметне по-реален пробег спрямо стила на шофиране и маршрутите. Останах малко разочарован, защото единствената led крушка в тази кола е отзад във фургона. Всичко останало е с халогенки. По този повод, вчера я тунинговахме леко с фолио за защита на фаровете и led крушки на късите и дневни + габарит (двойна светлина). Ако шефа развърже още малко кесията може всички светлини да се о-led-ят, за да я направим малко по-икономична откъм консумация за осветление, за сметка на пробега. Предполагам това е съобразено във високите класове електромобили, но този нали е бюджетен (~100 к лева).
    2 points
  3. Горе-долу това съм аз с на Светльо Санта фе-то... хахаха... Всеки път, когато го изкарам и бам минимум един резервоар го няма... Затова не са за мене електричките... нямам време да се занимавам с тия глупости и да си планирам пътя и да внимавам къде карам, колко настъпвам, как я карам, да подгрявам баКтерии и не знам си какво си... Карам, настъпвам колкото ми трябва, гледам стрелката, я бензиностанция (само от позната верига) - хоп догоре за под 5 минути и отново газ. Задникът затова ме боли (не е от вечерни страсти), защото не се разтъпквам по 30-40-50 мин, докато се зареди кашона, ами зареждам догоре, сядам обратно и газ. Няма време... За мен електричките са някакви такива нови идеи/тенденции, като двойките мъж-мъж, жена-жена - модерно е, нали, ама не бих пробвал... Ходих, карах, видях за какво иде реч, жената се изкефи, искаше една френска каруца, не се получи, защото според дилъра (може и да ме лъже и друг да я е взел, ама не знам, но не ме и интересува - това си беше знак от съдбата) колата имала проблем при зареждане на батерията - кола на 11 километра пробег, чисто нова от магазина, с лепенките по нея. Казаха ми, че ще я връщат до Франция да я правят и щяло да отнеме към 2 месеца+, защото тук нищо не могат да направят на една електричка - ами това ми беше с електричките. Никога вече няма да опитам, докато не стане задължително - това не е за мене (като двойките мъж-мъж, жена-жена, нали). За 2 месеца чакане и за цената на тия батерии ще си поръчам чисто нов ДВГ двигател от завода и ще дойде за 10 дни. Като спрат трилионната индустрия с петрол и т.н. - тогава тоци. До сега ми се е случвало да чакам на опашка за зареждане 1 път за 17 години шофьорлък, когато всички дебили мислеха, че цената на горивото ще стане 15 лева/литър и се бяха изсипали с бидоните за зеле да наливат гориво.
    2 points
  4. Ами в крайна сметка преди 2 дни ги взех, вчера ги монтирах на джантите и преди малко ги качих на колата. Тъпърва ще събирам впечатления. За сега не съм карал, само бутнах колата 5 метра назад в гаража. Харесва ми, че са пресни, от тази година, произведни в Унгария (както и зимните ми Vredestein) и са с борд, за защита на джантата. Грайфера е 7мм, а на зимните май беше 8 ако не греша, но явно е нормално. ... и да, оказа се че съм си купил гуми за електричка
    1 point
  5. В общи линии пропагандата не спи. Както каза колегата, чието мнение напълно споделям днес ако не си негър, транссексуален или обикновен гей си архаичен псевдо човек и определено никак не си в крак с времето. Какво ли не облъчване има от къде ли не и за съжаление рано или късно ще ни принудят със сопата да станем гейове или поне да се качим на електрички. Дано дотогава лъсне голия задник на псевдодемократичната цивилизация.
    1 point
  6. Две клубни и една не клубна Шкода
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.