Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. roodnb

    roodnb

    Организатор


    • Points

      11

    • Мнения

      1221


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      8

    • Мнения

      7386


  3. Pepino

    Pepino

    Модератор


    • Points

      4

    • Мнения

      1578


  4. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      10077


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 03/19/24 във всички области

  1. Ммм така , да не дърпам дявола за опашката , но хубави времена предстоят за Марта , но докат не я закарам , няма се хваля Иначе бутнахме още малко работа по нея. С бая чакане , около година , най-после се сдобих с още една "екстра" предлагана за модела. Коце мери 3 пъти аз рязох един път и то май взе че стана. Има още малко да се дооформи , но съм много доволен. Апропо оригинален на Шкода , а не афтърмаркет.
    9 points
  2. Аз няма да мога да присъствам. На 22.02. ми се роди внуче, момченце и ще ходим до СН да го видим. Не се и съмнявам, че ще стане още по-хубава среща. Първенец се превърна в добра традиция и с всяка година се надгражда. Весело изкарване на всички и лек път към Пловдив!
    5 points
  3. Тази клапа работи съвместно с ЕГР-а,старт-стопа и участва при регенерацията на ДПФ-а.
    4 points
  4. Според зависи ор проекта, ако правех нещо тип както беше Ръсти, тогава бих сложил афтърмаркет, и щеше да си му отива. В случая го слагам защото е оригинален, а 130К оригинално си го е имало като екстра
    2 points
  5. Ако попиташ монтажник от цеха за двигатели на Шкода през '80 -те , колко стяга главата , ще ти отговори 40 Nm първи път , 60 Nm втори път. Същия през '90-те ще ти каже - 20 Nm и два пъти по 90 градуса , а тез сегашните ще ти кажат - не знам , вземам автоматичната тресчотка и държа докато не светне зелено. Общото между старото и новото производство е , че още бележат стегнатите болтове и гайки с перманентен жълт маркер. Дори в ръководството за смяна на ангренаж на Фабия 3 , което се чете от механиците на Шкода пише , че се свалят колелата на разпределителните валове , но не пише с колко Nm се стягат , как да взема отношение ?
    2 points
  6. Жоре, поставения въпрос е за какво служи клапата. Аз не знам дали тази клапа издава звука, затова и отговорих саркастично. Пепино е отговорил подробно, та се нядявам страстите ауспухови да се успокоят
    2 points
  7. Ивчо, твойта джанта.
    1 point
  8. Абсолютно съгласен! Тя колата си е красива, и шибедаха само подчертава тази красота още малко
    1 point
  9. Аз съм с две ръце за шибедаха и ми харесва как стои. Без значение каква му е функциалността, подобрява визията на колата. Излъчва лукс. Май ще трябва да работим с примерни снимки, за да си подкрепя твърдението:
    1 point
  10. Да ти е живо и здраво внучето, Жорка. И ти покрай него, че да го гледаш и да отменяш мама и тати! Тепърва ще имаме поводи да се виждаме тази година и ще разказваш как е минало пътуването.
    1 point
  11. Няма проблем, адаш. Всичко е точно! Така си преценил, така си направил. Пак казвам, ако го беше написал в първото си мнение, за свистенето се отнася, че и при теб го има, нямаше да пиша и аз глупости. Директно го приемах за нормално. Заради промяната на звука се хванах за тези тунинг клапи. Да търся причината. А понятие си нямам нито от тях, нито и че има фабрична такава. Та, това е. Поздрави.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.