Полуоски и вътрешни карета бият като моторът е под товар, че се не трае. Вътрешните карета тропат яко като се разсипят. Външните тракат, щракат.... На Фиата съм страдал много с карета и полуоски - там им са детските проблеми. Имам колекция от железа за вторични суровини от него.
Преди време гоних един гаден шум на старото Фиатче. Ръмжеше само при смяна на предавки. Натискаш съединотеля и изръмжава да ти изкара ангелите. Всички сервизи отсичаха - кутията, диференциала, мотора... Качих я на един подемник и почнах да я гледам. Като не е стъпила на асфалта и я въртиш на подемника - нищо. Реших да извадя дългата полуоска и висящият лагер буквално ми се разпадна в ръцете. А, де.
Лагерите главини усилват честотата и виенето с промяна на скоростта, звукът се променя в завой, такова съм сменял на няколко коли, на Йетито включително и там го хващам лесно.
Това моето чудо вчера взе да вие и с ниска скорост по инерция. Задържаше се звука и успях да еидя как реагира на газ/спирачка/инерция/завой.
Апаратите ги пробвах, оосвобождаваха веднага след отпускане на соирачката. Колата на равно буквално мога да я преместя с два пръста на джантата. Според мен нищо не задържаше. Апаратите също излязоха лесно, без щанги, птвертки и бой. Вадил съм спекъл апарат и бая напън съм му давал, за да го измъкна.....
Ще ви кажа как се развиват нещата, за момента тишина.