Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Мonster

    Мonster

    Фен на клуба


    • Points

      4

    • Мнения

      236


  2. ID A

    ID A

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      4649


  3. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      10076


  4. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2751


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/05/24 във всички области

  1. Моето Зое е с 41 kwh батерия и ето тук могат да се видят точни статистики за пробега му в различни условия. Ако допуснем, че по магистралата ще харчи около 19 kwh на 100 км, то едва ли ще мога да мина повече от 200 км със скорост над 110 км/ч. Също така колата е ограничена на 140 км/ч - при спускането от Вакарел до София и педал до долу в нормален (не Еко) режим, повече от 141 км/ч на километража не видях. Поне няма опасност да те снимат с превишена скорост на магистралата . Всяка жаба да си знае гьола - тази кола е доста практична за града заради размерите и икономичността си, а извънградско би ставала по-скоро за маршрути с повече завои и с по-ниска средна скорост, където пробегът спокойно може да бъде и над 300 км. Относно генерирането на ток при спусканията - батерията на 99% ми "предсказваше" пробег 279 км. Това е на база усреднена сметка за някакъв дълъг период на ползване на колата назад във времето и би могло да се занули, но не съм го направил, откакто я купих. От София до Петрохан пробегът беше паднал на 155 км, което по груба сметка май се пада около 56%. На Монтана имаше оставащи 243 км пробег, което пак по грубата сметка би трябвало да е около 87%, то ест от Петрохан до Монтана съм вкарал около 30% допълнителен ток в батерията. За сметка на това от Монтана до Лом (около 60 км разстояние) карах на круиз контрол с 90 км/ч и няколко пъти изпреварвах по-бавни коли, та в този участък не съм се възползвал изобщо от рекуперация и разходът скочи доста - стигнах в Лом с около 45% батерия. Предполагам, че ако бях карал без круиз контрол и се бях възползвал от каране по инерция при спусканията можеше да стигна с доста по-добър процент батерия в Лом. Иначе като пространство - въпреки малките си размери колата има нормален багажник (338 литра го дават, но е с добра дълбочина, предвид че успях да събера детската електрическа кола, което може да се види на прикачената снимка). За сядане също има достъчно място за 4 възрастни. Има и колан за пътник по средата на задната седалка, та и за 5 може би ще стане ако са по-финни. Има Isofix на 3 седалки - две отзад и на предната пасажерска.
    3 points
  2. Има ремонт на единия мост преди Вакарел. Образува се опашка по 30 минути понякога, така че е желателно да използвате стария път. На края на 3те ленти на АМ Тракия, на изкачването се отклонявате вдясно към Нови Хан, пътя минава под магистралата и след това надясно. Извършен е, няма дупки. Връщате се на магистралата при Вакарел. Това е в момента. По гугълмапса го дава в момента леко по-добре по магистралата
    2 points
  3. Ами на заплата , може и да го сменя , дотогава сигурно ще го изключа през VCDS или просто ще я махна.
    1 point
  4. Много интересен феномен - летните ми гуми са монтирани през 2018 и от тогава не са пипани (3-4 са донапомпвани) и днес реших да ги сложа. Три от гумите леко спаднали (както друга година) , а четвъртата на 0 .. изприщих се .. извадих компресора и напомпах и четирите , а тази се оказа с хлабава игличка (естествено проверих и четирите вентила). Другия интересен феномен - минала година колата пищеше за задна лява гума , която в повечето случаи беше с 0.1 Атм. по-ниско , а според записките спадналата гума беше предна дясна Кой ми разхлаби игличаката
    1 point
  5. Какво да ти кажа! Спешно трябва да пътувам до Търново, няма как да го отложа. А за черпенето, то не е дерт.
    1 point
  6. Имам преки наблюдения как се отваря бег - това, което имам предвид е че не случайно емблемата е яко хваната. Като гръмне бега, както няма основа, не я знаеш на къде ще излети. Но да не ти се случва да разбереш.
    1 point
  7. Офф, не питай, че още чакам пътна помощ Шегувам се. Мислех да направя и връщането до София и тогава да споделя пълната статистика, но сега като видях въпроса, вече не мисля да отлагам. Краткият отговор е - супер впечатлен съм от ниския разход, който постига тази кола. Градско се движи между 12 и 13 kwh на 100 км, но и извънградско постига стойности в този диапазон (поне по планински маршрути с повечко завои, където и скоростта е средно 60 км/ч). Сега малко по-подробната статистика за приключението ми от онзи ден, което започна рано сутринта със София-Панагюрище-София (без междинно зареждане), обяд в София, през което време за около час колата се беше понапълнила и след това осъществих следобедно пътуване до Лом. Ето и разбивката по часове на изминати километри и изхарчени електрони : - Сутринта към 7:40 включих колата, чиято батерия беше малко над 60% заредена и за около 50 минути успя да достигне 99%. И така в 8:30 тръгнах към Панагюрище с пълна батерия (на таблото предсказваше, че ще мога да измина 279 км). - По магистралата до Вакарел карах със 110-120 км/ч в нормален режим (Еко режима супер много ограничава мощността и трудно се вдига над 90 км/ч с него). Разходът по борд компютър към отбивката на Вакарел беше към 19 kwh на 100km, като трябва да се има предвид, че в тази посока е почти през цялото време изкачване по магистралата. Попринцип не съм свикнал да карам с по-малко от 140 по магистралата, но при първо такова пътуване с електричката не ми се рискуваше, тъй като не исках и да се занимавам с публичната зарядна станция в Панагюрище. - При спусканията след Белица колата изгенерира толкова много ток, че чак се запритесних дали няма да стигна с повече ток, отколкото тръгнах - на Поибрене имах над 250 км оставащ пробег (не помня точно, но беше фрапираща цифра, при все че от София съм тръгнал с 279 оставащ пробег). - В крайна сметка стигнах в Панагюрище в 9:58 и за изминатите 86 км имах среден разход 12.9 kwh на 100 км. Оставащият пробег беше 228 км и бях преспокоен, че ще се върна в София без да трябва да зареждам. - Към обяд стигнах в София, като вече по магистралата си карах със 140 км/ч, но в интерес на истината в тази посока имаше такива спускания, че дори и със 140 км/ч от време на време виждах как колата генерира ток и ми увеличава пробега. Така или иначе от Панагюрище до Вакарел преобладават изкачванията и средния разход се качи на 14.1 kwh на 100 км за общо изминатото разстоятние от 172 км (София - Панагюрище - София). Оставащият пробег като стигнах на зарядната станция в София беше 102 км. - При тръгването за Лом отново бях заредил колата до 99% и при достигането до Петрохан ми бяха останали 155 км пробег, като средния разход до там беше към 18 kwh на 100 км (заради преобладаващите изкачвания). - При спускането бях страшно впечатлен колко много ток успя да изгенерира тази кола. От Петрохан да Бързия беше успяла да добави цели 80 км към пробега и продължи да генерира ток, чак до последния ЖП прелез след отбивката за Берковица, когато оставащият пробег беше станал 250 км - цели 95 км ток изгенерирани от Петрохан до въпросния ЖП прелез. За да направя сравнение с плъг-ин хибрида ми - той успява да изгенерира едва около 24 км пробег при спускането от Петрохан до Бързия, а след Бързия не генерира (но и не харчи) нищо до въпросния Ж.П. прелез. Та Зоето, заради своята икономичност успява да изгенерира близо 4 пъти повече пробег. - Когато стигнах кръговото в Монтана оставащият пробег беше 243 км и средният разход от София до Монтана беше едва 11 kwh на 100 km. - От Монтана до Лом карах предимно на круиз контрол със зададени около 90 км/ч и на няколко пъти изпреварих коли, каращи малко под ограничението. Това в комбинация със сравнително равния път вдигна разхода и така в Лом стигнах с оставащ пробег от 125 км при изминати 173 км (София - Лом) и среден разход 12.6 kwh на 100 км. Трябва да се има предвид, че карах в доста хубаво време - 16 градуса беше сутринта към Панагюрище, а навръщане към София беше вече 21 градуса. Към Лом температурата беше 22 градуса, като дори на Петрохан беше сравнително топло (около 14 градуса). При зимни условия вероятно ще имам нужда от около 20-30 минути междинни зареждания в Панагюрище и Монтана, за да осъщества без стрес същото пътуване.
    1 point
  8. Мен не ме е срам че сбърках. Емблемата на ф2 е с ушички , не е като на ф1 , но и да я сложиш пак , неможеш да ги подгънеш. Ако не беше ми отплеснал ножа , нямаше да е лошо , но с гордост казвам че за една емблема , няма да сменям здрав Airbag. Ta eто как не е добре да правите.
    -1 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.