Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 04/11/24 във всички области
-
Здравейте, тъй като доста търсих из нета клипчета или снимки с инструкции как се сменя предната решетка на Фабия 2, но успях да намеря само няколко теми в Briskoda, които нямаха снимков материал, реших да създам тема и да опиша, доколкото е възможно, процеса, който не е никак сложен, и да прикача снимки. Може пък да е полезно някому. И така, първата стъпка е да се отвият двата винта, които държат решетката за бронята. За целта е нужен накрайник/бит еврейска звезда Т30: След това с помощта на широка плоска отвертка трябва да се измъкнат двата пластмасови пина: Така изглеждат извадените пинове: Сега вече решетката е разхлабена. Следващата стъпка е да се разкачат зъбчетата в долната част на решетката, от щипките: Тук вече трябва да се пипа внимателно, за да не се счупи някой зъб. Бърка се между решетката и радиатора, над полистирена (аз сложих и телефона с включено фенерче върху самия полистирен, за да виждам добре) и с едната ръка отвътре и отдолу се напипват, повдигат и приплъзват навън зъбците от щипките (има общо 8 зъбчета по протежение на дългата долна част на решетката), а с другата ръка, откъм външната част на решетката, внимателно се издърпва навън, зъб по зъб. Не бързайте и внимавайте, защото тези пластмасови зъбчета се чупят доста лесно, според това, което прочетох по други форуми, вкл. и Briskoda. Аз с малко "мамата" успях да измъкна решетката, без да счупя нищо: Освен тях, има още 2 зъбчета от двете страни, в горната част на решетката, които идват пред захватите на болтовете - за тях трябва да внимавате, когато монтирате решетката - да влязат в шлицовете: Сглобяването става по обратния ред. Пластмасовите пинове се наБиват внимателно обратно (не се наВиват). Цялата процедура по демонтаж и монтаж ми отне около 15 минути, вкл. и избърсването/полирането.5 points
-
3 points
-
Изключително приятно си изкарах, за пореден път! Много хубава и приятна среща се получи, времето също беше с нас. Много съм благодарен на всички за хубавото настроение и усмивките! Както обикновено, нямах особено много свободно време да снимам, снимковият ми материал е сравнително оскъден, също така и непрофесионален, сниман с мобифона, но все пак има някой друг хубав кадър. По традиция подготовката започва от предния ден. Шкодата беше старателно измита, подсушена, и паркирана в очакване на сутринта: На следващия ден рано-рано вече бяхме на поляната в очакване на други шкодички: И лека-полека поляната започна да се пълни с коли и хора: Времето беше изключително подходящо, и аз реших да си позволя да ударя една студена биричка (пък и си имах и шофьор за после): И така времето си минаваше, мохабетите вървяха, и лека-полека храта е преместиха към масите. Тук е момента за пореден път да благодаря на нащите домакини от "малкия Явор" с. Първенец, които за пореден път ни посрещнаха без забележки. И така, след като на поляната останаха главно коли, имах време да нащракам някоя и друга снимка на присъстващите:2 points
-
1 point
-
И тази година си прекарахме прекрасно!!! Организацията беше на ниво, и искам да благодаря на всички замесени!!! Деня започна със събирането на софийската група и потеглянето към Пловдив. Тази година се събрахме едва десетина коли, за споделеното пътуване: След това, по пътя няколко коли отбиха, за щастие за тоалетна, а не заради повреди. Понеже бяха последни и не предупредиха никой, не отбихме всички, но след това ги изчакахме и ни догониха. Клипа е от момента на разкъсването на колоната. VID_20240406_111125.mp4 Друга част от Софиянци, отидоха по-рано за да помогнат с организацията, а трета част дойдоха по-късно. Тази година не бях част от организацията и нямам пикантни кадри преди старта, но останалите ще допълнят! Както на всяко наше събитие, идват и приятели и гости с други автомобили и ще започна с тях. След тях малко задномоторки, знаете, че за мен са най важните участници! И останалите участници и фенове!!! И дойде време за обяд... И за финал, причината да не съм със задномоторка... Имам доста пропуски на моменти и автомобили в заснемането, очаквам някой да ме допълни с неговия "прочит"!!!1 point
-
Предположението на The Best Forman, че бензиновата помпа е заминала, се оказа вярно. Платното на вакуум помпата също беше сменено и с една настройка на оборотите, че играеха, колата влезе в час и отново й се радвам. Благодаря на всички, които се включиха в темата!1 point
-
1 point
-
Страхотна среща! Този път на поляната сякаш по-приятно се получи и наредбата на колите, на шарена сянка. Аз както винаги апаратът не го оставих почти, но покрай сладките приказки се оказа, че съм забравил да го ползвам Както и предните пъти, ще споделя направо линк към няколкото снимки както от тази, така и от минали гостита https://drive.google.com/drive/folders/1ExmmaQh76LCKB3fpNdzUMn3ETJJIym9o?usp=sharing1 point
-
Здравейте приятели! Аз също давам своята висока оценка за качественото обслужване на Автоцентър - Люси. Коректни и точни. С лекота и удоволствие се работи с тях!1 point
-
Как пък тоя тупан не е разбрал защо е извито задното стъкло. Много ме дразни, как се подиграва на някои коли, за да печели тъпанарската американска публика. Пък ако наистина ги мисли тези неща, по-зле за него. Аз съм фен на хидравличните ситроени, наистина са като летящо килимче. ДС, СМ и ЦХ са велики модели.1 point