Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. FAV135

    FAV135

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      1290


  2. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5467


  3. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1265


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7386


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/19/24 във всички области

  1. Като за трети път мисля че доста успешно и прилично се получи срещата! Също така много се радвам, че дойде и ретро шкодичка (S100) която грабна погледите на минувачите! Ето и снимков материал от събитието:
    1 point
  2. Някой беше писал, но не помня дали за Октавия 1, че е махнал корите и уплътненията отвътре покрай вратите и на колоната, но мисля, че и седалките трябваше да се махнат. Предна дясна врата вероятно няма ключалка, та не става с ключа. Моя съвет е да се зареди акумулатора или да се правят опити за отключване заключване от вътрешните бутони при запален двигател, за да е по-високо напрежението и да може моторчето да преодолее съпротивлението, защото при нагар по колектора или износени четки се получава точно това, моторчето няма сила да задвижи механизма и вратата или не се заключва или не се отключва. Същия метод ни спаси през 2015 година със задна дясна врата на един Туран. Успя да се отвори и веднага се предприеха действия по смяна на моторчето, без да заключваме отново. Най-малко трябва да се откачи буксата и да се заключва ръчно само от бутона докато се смени моторчето. Тогава се отключва при дърпане на дръжката отвътре. Почистване на нагара е временно решение, затов най-добре да се смени моторчето. @vladkant, предполагам и при теб е същото положението. Видимо няма причина да не работи, но се случва от време на време. Влияе се и от околната температура. Странното при теб е, че се отварят отвътре, може би не ти работи двойното заключване против крадци. На Фабията на баща ни, брат ми скоро смени едно от задните моторчета поради същата причина. Забележка! Детската защита няма отношение към проблем с неотваряне отвън на задните врати. Неколкократно съм чел мнения, на хора, които от глупост след като отворят вратата отвътре, решават да пипнат детската защита, мислейки че тя е причината, затварят и съответно вратата спира да се отваря и отвътре. И после започва питане как да я отворя без да я счупя? Отговора обикновено е, минус 1 кора (която трябва да унищожиш, за да получиш достъп) или "любимпто ми" - иди на майстор.
    1 point
  3. Пак отсвири това, което ти подавам. Сега си е за сега. Ако не се справиш тези дни, на срещата ще го мислим. Ситуацията от преди три месеца - изгорели къси от презареждане на алтернатора. Или, подаване на високо напрежение. При измерване минаваше 16V. После Роската откри разкачен кабел от реле-регулатора. Странното е, че е с външен регулатор, а при мен е вграден в алтернатора. Тип Фаворитов 55А. Така е на последните задномоторни. Има и разлика в алтернаторите. При него е старото изпълнение, а колите са в една година на производство. Или някой е правил свободни съчинения, но си изглежда фабрично, а и колата е на малко км. Оригиналните от тези години са алуминиеви, боядисани в черно и много меки. Аз ще ти дам хром-никелови. Алпака брачед. От по-старата генерация. Свалял съм ги навремето, когато ги имаше по моргите.
    1 point
  4. 1 point
  5. 1986, the final countdown started. 2024, the final countdown is still counting. Юли, нямам на CC Catch , затва-тва
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.