Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      11179


  2. maxrpm

    maxrpm

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      6606


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7386


  4. axel

    axel

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1602


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/24/24 във всички области

  1. @joro-120Lне знам как се отплеснах така. ЧРД на патерица! Да си жив и здрав още много години, за да можеш да се радваш на растящото (ако съм разбрал правилно) семейство! Наздраве!
    1 point
  2. Приятелю.....защото действително съм объркан. Повредата ПРИЗРАК (ако може така да се каже) се появява рядко. Обикновенно сервизите гледат на такива положения с "проба-грешка" и започват от по скъпичките части. Следователно=нерви и време. Запитах се към един майстор, той ми отговори че ако повредата започне да се получава много по често, ще се намери по лесно, и ме отпрати. Просто като се направи нещо, няма как да се тества незабавно. Логично е това че ако нафтата се връща към резервоара или поема въздух от някъде, естественно ще има такива проблеми. Но такъв клапан за обратно връщане аз не можах да издиря. И понеже повредата не се явява често и не ме тормози много за сега, аз си гледам да си я издиря сам, може би де..... Действително причината е друга, но мисля че и дпф влияе на тоталното положение, и ако е празна дпф сажди кутията, пали незабавно. Поне така го установих за последните 2000км пробег. Благодаря за коментарите.
    1 point
  3. Ако DPF само е изключен, но не е махнат ще продължи да се пълни със сажди и в един момент колата ще спре да върви.
    1 point
  4. Лъвчо, не знам защо си ми реагирал с объркване. Тези неща са ти написани от трима колеги преди година. Нещо направи ли по въпроса. Аз само подкрепям тяхното мнение и го припомням. Търся по-логични неща от натрупването на сажди. Ако не се справяш сам, има сервизи. Пепи, не съм запознат с принципа на действие на съвременните системи за впръскване. Не мога да взема отношение по написаното от теб. Само знам, че при по-старите дизели има такъв клапан, който не дава на нафтата да се връща в резервоара. Ял съм му попарата с един Камаз 6х6. По памет, беше на тялото на горивния филтър. Какво пречи и новите да имат. п.п. В системата за високо налягане не може да влезе въздух. Ако там има пробив става страшно, всичко ще е в нафта и някой цилиндър може и да не работи. Въздух може да се засмуче само по трасето резервоар - ГНП, Рейл, ПД и т.н. Респ. ниското налягане. При дизелите с помпа в резервоара, мисля попадането на въздух е невъзможно, защото помпата бута. Трябва да свърши нафтата в резервоара. Ако има някакви неплътности, по-скоро ще има само теч. Въздух могат да засмучат старите дизели, които са с горивоподкачваща помпа или инжектор, намиращи се до ГНП.
    1 point
  5. Да и комплект, не са ползвани, запазвам за другата седмица тогава, поздрави.
    1 point
  6. 1986, the final countdown started. 2024, the final countdown is still counting. Юли, нямам на CC Catch , затва-тва
    1 point
  7. Откакто се мотам покрай Вас, (ШКБ), най-мощната кола, за която знам че си имал е ATD-то. Поправи ме ако греша….. Но ако правилно съм разбрал…. Май по-скоро си свикнал с карането на въпросните коли…. Таа щом фабията е била самолет за теб - както се казваше в един филм: I have some bad news for you И за да не съм капо в темата, бих те посъветвал да разгледаш поло GTI. За мен това е идеалната по-пъргава градска кола. Докато дойде време да я купуваш ще са поевтинели…..
    1 point
  8. Понеже водя някъв разговор със Сашо във вайбър, ще ви обясня какво разбрах аз. Преди години обясняваше как Макса му (фелиция 1.3 МПИ) без да коментираме състоянието му, е най-бързата кола, и ще си пие кафенцето докъто разстрелва пенсионерския и скапан автомат на Боре (Супърб 3.6 4х4 ДСГ) След тва си купи Фабия 1.9тди 101 коня и почна да обяснява как му е писнало от бавняри и като и хлопне газта и всичкиностават в точка, въпреки, че още от покупката колата беше за турбина, той обясняваше, първо че е за N75, после, че е за вакуми, и на финала, че е за актуатор, продаде я преди да я направи и тя да почне да вдига повече от 140 за по-малко от седмица. Въпреки това, тая кола е най-бързата която е имал в живота си и твърди, че върви малко по-малко от 2.0тфси... И ако си е сменил актуатора, щеше да разплаква октавия 2врс (бензинов). Сега заради евро нормите прескочи всичките си условия които имаше и всички съвети и купи Фабия 2, единственната екстра са и ел. стъклата, комби е и е 1.4 мъртво роден... Сашо твърди че Меган 1.6, е39 530д, 525тдс, и Ваг 1.9тди са най бързите коли!!! Също така твърди, че ако той кара сменя скорости 10 пъти по бързо от ДСГ кутия и той кара спортни автомобили като 120ката и иска да е бърз и бързо да сменя предавки, а не да е пенсионер с ДСГ автомат. Вече сте по на ясно, каква кола търси, надявам се...
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.