Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. skodafen

    skodafen

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2351


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7386


  3. tuningmania

    tuningmania

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1803


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 04/27/24 във всички области

  1. Просто вече колите са на 20+ години всички покрития ,отдавна им е минал гаранционния срок , мисля че беше 10 години за пробив от корозия, моята е на същия хал калника отдолу е изгнил, може би малко е тръгнал и прага, а аз я измивам отдолу където се събират прахта всяка пролет
    1 point
  2. До @joro-120L - Няколко Дни ако не Шофирам "Superb"-а, по целия Автомобил има някаква субстанция, която бих определил като прах. Ако я събера с една четка и я разбъркам с Вода, ще се получи друга субстанция, която аз спокойно бих нарекъл кал. Отделно и в процепа между калника и подлалника, също влиза, каквото изобщо може да се провре. Понеже Паркирам на едно и също място, под Дърво, модел Липа, при почистване на обсъжданата кухина, вътре намирам множество от онези кръглите, не ги знам как се казват, които падат от Липата. През процепа между калника и подкалника не могат да минат, защото са по-голями от него. Предполагам влизат през решетката под чистачките и покрай крайщата на същата тази решетка, близо до пантите на предния капак. Поне там ги виждам, че понякога се задържат и си играя до колкото мога да ги махам. На който му пука за по-дълготрайна липса на корозия на това място, трябва редовно (аз го правя всяка Пролет и Есен) сваляне на подкалника и почистване на арките.
    1 point
  3. 089 864 0815 Влади той е ключар но е специализиран във ваг
    1 point
  4. Прави впечатление Шкода 100. Много добре и детайлно реставрирана. Особено, като знаем какво е положението с намирането на части в момента. Поздравления за собственика! Даже и гумите са като оригиналната шарка от завода. Ако трябва да бъда по-точен, с такива гуми са били 1000МВ и първите Шкода 100 в началото на 70те години - модела с външните дръжки на вратите и надпис в средата на предната маска. Тази е от по-късните и шарката на гумите вече е друга, но това няма значение. Отлично завършват автентичната визия на автомобила. п.п. и котешки оченца за закрепване на рег. табели. Отпред зелени, отзад би трябало да са червени. Досущ като едно време. (това са болтове със светлоотразителни глави. даваха ги в КАТ с номерата)
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.