Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Петър Адамов

    Петър Адамов

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      143


  2. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      9938


  3. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1218


  4. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2686


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/10/24 във всички области

  1. Намерих го като резервна част в OLX. Момчето (със сервиз и внос на коли от щатите) се оказа доста голям пич. Свали ми цената от 3300лв на 2800лв. и като гаранция, че не ми продава диференциал с проблем, ще ме изчака да го тествам 15 дни и ако нещо ме притеснява мога да му го върна. Диференциалът е в комплект с халдекса и е свален от супърб 2017 на около 70к км. Понеделник оставям колата за смяна.
    1 point
  2. Държа я и аз под око от терасата. Завива и таван с брезент на паркинга, явно и той си я харесва и се опитва да си я запази максимално.
    1 point
  3. В крайна сметка проблемът с диференциала се надявам да се разреши по този начин:
    1 point
  4. Ръсти Втори във сегашният му вид + брони и прагове като на тази с надписите "Камей" (без грозната "етажерка" на задното стъкло) - хем рат, хем малко рали, хем ще изглежда още по-нисък. Относно Блаупункта - не съм убеден, че най-горната букса е за чейнджър - не случайно е наполовина празна - там освен чейнджър се свързва и джойстик. Подобен модел се залага и в някои Рена от онези години и голяма част от тях са с джойстик зад волана. До скоро имах един (малко по-нов модел), но го подарих заедно с джойстика - и при него беше с половин букса пълна и нямаше опция чейнджър, просто не помня коя половина за какво е. М/у другото по същото време основният конкурент на Блау беше Филипс.
    1 point
  5. Не е в там проблема .. в ключалката на волана има микроключе , с което колата разпознава има ли ключ или няма и понеже нещо вероятно вътре е блокирало , тя си мисли , че ключа е вътре и изключва модула за дистанционното , а също и двойното заключване. Сигурен признак , че е блокирал механизма е , че при вадене на ключа от ключалката на вола не светва плафона. Решението е - едно шишенце за размразяване на ключалки и започваш да наливаш в ключалката на волана докато не проработи. Като започне да свети плафона при вадене на ключа , ще заработи и дистанционното. Успех!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.