Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      2

    • Мнения

      7085


  2. sando2

    sando2

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      125


  3. maxrpm

    maxrpm

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      6590


  4. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7309


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 05/12/24 във всички области

  1. Ще те закара, само упоменавам че колекторите няма да карат още много ако ги оставиш така
    1 point
  2. @joro-120L благодаря за поправката То и без това ми идваше да я замервам с камъни и после Надин @skodafen това ли са колекторите, на снимката? Ако са това, според мен имят нужда от шкурка, но за момента няма как да ги поизчистя. Трябва да махам ремъка и да въртя на ръка. Макар че, може да се пробвам да махна капачката на ролката и да въртя в обяртна посока, нали уж фрай.....бе ролката на алтернатора се върти в едната посока, в другата има контра. За 15:30 собственика на магазина който се надявах че ще работи днес, ми обеща че ще ми подсигури черколяка. Чакам го да се прибере, понеже не е в Панагюрище и сглобявам.....
    1 point
  3. Измервах. Можеш да замерваш нещо с камъни или снежни топки. Да, зареждането не е достатъчно. Трябва да е над 14V. При следващото измерване си установил 11V. Най-вероятно това е било напрежението в акумулатора и не е имало никакво зареждане. Интересното е как е запалила/завъртял стартера и то на дизел/ след време от раз, при положение, че акумулатора се недозарежда. При тези стойности е явно, че има проблем в зареждането и първият заподозрян е реле-регулатора и четките. п.п. Ако е много слаб акумулатора също може да няма зареждане при изправен алтернатор и регулатор, защото алтернатора взема ток от акумулатора за възбуждане, за да започне да произвежда ток. Но щом върти стартера не е това причината. Има достатъчно ток в акумулатора.
    1 point
  4. Нямам си на идея. Но в нета и а клипче за принципа на работа на х4 и х5. По спомен х4 е 94 на 6% постоянно или 96 на 4%, така че някак са решили този въпрос. Другото като разлика между х4 и х5 е само една помпа за постоянно налягане към задния мост. Реално след ъпдейта го правят някак и х5 да е постоянно зацепен на някакви минимални стойности.
    1 point
  5. In Flames - Stay With Me (Official Music Video).mp4
    1 point
  6. Благодаря ти! Това е класика и любимо мое парче. Иначе за C.C. Catch, заповядай
    1 point
  7. 1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.