Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 05/29/24 във всички области
-
Толкова много коли, включително клубни, минават през Пепи, ама явно не ви се пише после Преди десетина дни се обадих на Пепи, да си запазя час за сервиз. Дойде време за смяна на масло и филтри, а като си сменях зимните с летните гуми в началото на годината, видях че предните накладки са на доизживяване. Отделно, от близо месец, следях различни дискусии за двигателните масла, в резултат на което и след консултация с Пепи, рязко смених вискозитета. Подробности ще драсна по-късно в темата за колата. Извиних се на Пепи и Дани за мръсната кола, но с тези дъждове нямах голям избор - сутринта валя, валя и след като си тръгнах. Много добре знам как да стигна до сервиза, но друго си е някой да ти говори, когато си сам в колата. Пуснах си Pepino Racing Team в Google: Навигацията води точно до тук : Пепи и Дани ме очакваха в запазения час. След като "метнаха" колата на подемника, първо я прегледаха обстойно за амортизация по окачването. Заключението "всичко е топ" ме зарадва. Нямах конкретни оплаквания, но карам доста и подобен преглед никога не е излишен. Източиха старото масло, а картера се сдоби с нова пробка. Преди да налеят новото, ред беше на предните накладки. Леглата им бяха старателно почистени, водачите и апаратите подробно инспектирани. Старите: Новите: Винаги съм бил фен на Ate накладките, но откакто на предишната кола й сложих поредния комплект и започнаха да свирят като трамвай точно преди да спре автомобила, приключих с тази марка. Всичко е най-вероятно заради новите еко-меко норми и променения състав за по-малко прахоотделяне. С TRW за сега не съм имал подобни драми, та заложих отново на тях. Предполагам и с Textar няма да има грижи, но бяха необосновано доста по-скъпи. Оказа се, че старите накладки, с които е внесена колата, също бяха TRW. При следваща смяна на накладки, ще сменя и дисковете. Педантични във всяко едно отношение, включително при обратния монтаж на колелата: Новото масълце. При предишната му смяна, този, който се смята уж за вносител, си беше позволил да пусне снимка на моята кола с тубата от маслото във Facebook. Нямам против да си направи реклама човека, винаги бих се съгласил, дори бих се радвал, че съм помогнал по някакъв начин. Но поне от елементарна и обща култура можеше да ми драсне един ред, знае къде да ме намери и да ми пише... Та сега снимката е без етикета на тубата, а маслото не е от него. Освен това препоръчва подходяща, но не и оптималната за автомобила спецификация на маслото - до нея щеше да стигне много лесно само с един въпрос, в комбинация с книжката за експлоатация и малко по-задълбочено познаване на асортимента масла, предлагани от конкретния производител… И за финал, никога не съм проверявал нивото на фреон. Климатроника си духа студено, според мен нормално студено. Всъщност истината е, че ако съм сам в колата много рядко го ползвам. Но Пепи реши да го провери. Оказа се, че 1/4 от фреона го няма. Последва пълно зареждане на системата: Температурата на изхода на централния въздуховод в купето. Разбрахме се, че ако хвана минингит, антибиотика ще е от Пепи : И така. Супер доволен съм от отношение, внимание към колата и изобщо от целия начин на работа на Pepino Racing Team. Благодаря Пепи, благодаря Дани!!!4 points
-
Така е Юли. И аз бях при него на 14.05. Просто само да се видим, на по кафе. Приятелите не можем да ги търсим само когато трябва да се върши работа. Поне да бях щракнал една снимка. Сега, окуражен от твоите думи, щях да я метна. Тогава не сметнах за необходимо да споделям в темата.1 point
-
Така...... Пак съм аз Пепи за пореден път беше така добър и успя да ме вкара в обедното им време за почивка за бърза смяна на масло, между две коли. От както имам колата ползвам Ravenol, но нямах време за реакция, за да поръчам от доверения маслар и метнахме Bardahl 5w30 Synthetic по спецификация на двигателя, което Пепи държи налично, както и всички филтри (а и кой знае още колко чарколя) в сервиза. Колата беше обслужена бързо и точно, грешката за "високо налягане в рейла" беше изтрита. Появява ми се спорадично и...май открихме причината. Поради мое предоверяване и в един момент, недоглеждане, се чудя на Пепи, как не ме халоса с нещо тежко. Причината е това: Оказа се, че това е оригиналния горивен филтър на колата. От завода, за първоначално вграждане, както се казва. Първа смяна - 250К... Явно, 6-те обслужвания в Швейцария са я обслужвали поредните измекяри. Като я взех, проверих документацията в Еуратек и "на книга" всичко беше ОК. Вкарах я за обслужване, масло и всички филтри. Казаха, че ангренажен е сменян съвсем скоро и няма нужда. Съгласих се. След 3 смени на масло (Пепи още нямаше сервиз) я вкарах за поредното обслужване и явно пак са си питали ушите (не помня къде сменях тогава, че беше някъде набързо). При миналата смяна при Пепи съвсем съм забравил и се стигна до сегашния момент... Явно, филтрите са читави повече от колкото човек си мисли. Митовете за обслужването в Швейцария се провалиха. Но главната грешка след това си е в мен. Добре, че този консуматив се оказва корав и вършещ работата си без да се оплаква (много). Та, след като ми се накара, Пепи пусна помпата да напълни старателно измитите контейнер в който седи филтъра: И колата отново е на пътя. Следващите 4 месеца я очакват ~100км дневно, та изглежда, че пак ще се видим с Пепи за обслужване някъде Март - Април. Тогава и ангренажен комплект ще се подменя и се надявам да не е оригиналния и той... Чат-пат ми минават еретични мисли да подменя колата с по-нова, но май ще продължа да си я карам, че се оказва корава машина, търпяща тъпотията ми. И така...1 point
-
Кратка предистория на последното ми посещение при Пепи: Винаги съм се хвалил, че моята кола не пипа маслото. След като 3 месеца на практика не бях излизал от София (ходенето до Перник през Владая е дори по-зле от карането в града) и доста чести влизания (и безвременни прекъсвания) в регенерация един ден реших да извадя пръчката и да видя какво се случва. Ииии... първо реших, че няма масло! Но лампа на таблото не свети? Пак бърсане, пак вкарване и изкарване - оказа се, че течността в двигателя (не смея да я нарека масло) е супер бистра и изобщо не се събира на разграфената част, а продължава нагоре до безкрая и отвъд. И си спомних за това, че при прекъсната регенерация този двигател връща гориво в маслото. "Ало, Пепи, маслото не се събира на щеката!" "Ще я оправим, бе!" Оставих я, оправи я (включително ново масло в мехатроник и скоростна кутия и някои други гевезелъци от моя страна), взех я на 9 май. В началото си дадох един период да видя какви промени има по колата. След това не повярвах в някои от тях и удължих периода на тестване. Освен това се колебаех дали няма да бъда замерен с яйца от "зелените" за "операцията". Сега вече, след навъртени 5 400 километра за няма 2 месеца седнах да пиша. 1. По скоростната кутия, дето не се обслужвала: Източеното от мехатроника масло беше бистро, но твърде малко. Източеното от кутията масло не подлежи на описание. След смяната на маслата напълно изчезнаха вибрациите между първа и втора, за които има писано и в други теми. За съжаление впоследствие отново започнаха. За това нямам обективно (в смисъл на механично обосновано) обяснение, а само субективно - докато колата беше при Пепи карах един голям и тежък туч, който се държеше по коренно различен начин и ми беше променил стила на шофиране, поради което в началото съм карал различно и проблема не е бил налице. 2. Отстраняването на "тапите" по изпускателната система - ЕГР и DPF: След смяната на софтуера от Пепи преди 5 години, точно както е написал @PRR колата я "имах" от малко над 2000 оборота чак до към 4500, като говорим за равномерно ускорение без "лаг" и дупки. Е сега вече я "има" преди 1500 оборота! Разлика във високите няма - все още при катерене на по-стръмно изкачване (примерно към тунела на Тракия от към Пловдив) при 150 км/ч връща на 6та за да прехвърли 3000 оборота, но между 1500 и 2000 върви в пъти повече от преди. Резултата, в който не повярвах, е още повече намаленият разход - след взимането на колата от сервиза към вчерашна дата съм изминал 5417 км (от тях 2 300 в София) с 297 литра, тоест разход под 5,5/100! Благодаря, Пепи!1 point
-
След минати 1500км да споделя още впечатления. Освен вече споменатото подобрение с началния лаг, особено при превключването на скоростите, успях да усетя и разликата в мощността ... спрямо Race Chip (който скоро ще бъде обявен за продажба)! Държа да отбележа на каква база правя сравнението, защото твърдението е, че той добавя 25 коня (първия модел), т.е. не сравнявам със стокова кола. Та, за разлика от бокса сега колата ускорява равномерно и не е необходимо да я докарам до 3500 оборота за да усетя мощността. Реално я имам още от 2200-2300 оборота до над 4000. Стряскащото е, че тази мощност не идва изведнъж, а някак плавно и както си ускорявам "кротко" на 4та се оказва, че съм вече със 160+ На магистралата това е добре, но не бях там ... Е, сега, когато посвикнах, не правя такива бели. И, говорейки за свикване, се сещам и за друго с което трябваше да свикна. При бокса бяха необходими обороти, т.е. под 3000 си искаше смяна на по-долна предавка и газ. Сега това е контра-продуктивно. Колата не се държи (то и не е) като бензинка и ускорява по-добре от по-ниските обороти, а смяната на предавка надолу при 3000+ оборота, само "убива" турбината и трябва време след това пак да надуе, т.е. ускорението не е нито плавно, нито добро. Тук говорим за предавка надолу, не нагоре! Просто се адаптирах, че ако е изпреварвам се подготвям с обороти около 2500 и ... като дойде момента започва купона Накратко - за момента съм много доволен, а разликата с бокса е усезаема. А, ако сравняваме без бокса ... по-добре да не сравняваме1 point
-
Пепи спаси събора (или поне моя)! Напълних багажника и тръгнах да си свърша работа с моя син отпадък и изневиделица това започна да си включва лампите по таблото в различен ред , спря да върви и изпадна в амок. В началото след рестарт имаше къси периоди на съживяване , но си бяха обикновенни конвулсии. Естествено за такива ситуации д-р Пепи винаги ми е първи избор и ми е на бързо набиране , извади си електронния стетоскоп , преслуша мъртвеца и му предписа лечение. В резултат синия мъртвец се съживи и бих казал , че е даже мало по-жив (без ремап). Хиляди благодарности !!!1 point
-
След изтичането на гаранцията реших и аз да се възползвам. До сега бях с RaceChip, който по спецификация докарваше около 175 магарета под капака и +60 нютона.... НО! Чипа определено се усещаше, като мощност, но остана гадорията заради, която реално го сложих - лагваия педал. Първа, газ, втора ... няма никой за около секунда ... събуждаме се, трета ... пак няма никой... Е, сега вече не. Първа, газ, втора, газ, трета, газ ... И, на 1200-1300 оборота натискам газта и ... колата тръгва. Няма мислене, просто поема. На този етап ми е трудно да споделя впечатления относно максималната мощност, но в града е трудно да включа 6та, камо ли да тествам. Но и това ще стане и ще споделям. Накратко - още един доволен в клуба!1 point
-
+ още една доволна майничка след посещение при Пепи. Гица се сдоби с още 20-ина кончета мощност и 80-ина нютонметра въртящ момент. Плавно разгръщане на мощността в диапазона до 4000 rpm, ускорява стабилно до 180 км/ч. Имам колата от нова, но от днес все едно карам нова кола Благодаря ти, Пепи!1 point
-
От днес и аз съм в “клуба” и точно се връщам от тест драйв. Ами единствено мога да съжалявам, че не съм го направил по-рано, но пък сега наново започвам да се радвам на колата. О3 2.0tdi dsg 2016г. - ами усеща се доста повече запас при всякакви скорости до 180-190, нататък не съм пробвал. Всичко се случва плавно, според колко газ съм подал…. Няма някакви подхвърляния. Абе… по-доволен съм, отколкото очаквах. Благодарности!1 point
-
Забравете позитивните мнения за Пепи!!! Глава не може да вдигне от работата, която има и ако се появят още малко "пациенти", ще се наложи да се караме кой, кога ще влезе при него ;)! Майтапът на страна, Пепи (Пепино) е човекът, на когото единствено мога да имам (и имам) доверие за мои и на мои близки автомобилите. Като взискателен, придирчив и проблемен клиент, само при него не съм имал друг повод за разправия, освен за такава след почерпка! Нивото на работата му е по-модел на швабите (прецизно, качествено, отговорно и безупречно)! Отдавна спрях (за негово добро) да споделям какво е направил за моя кола, как ми е помогнал и колко съм доволен... Йети-то го продадох преди година за 30мин без обява, заради Пепи (репутацията му е широко известна)! Вместо пазарлък за цената, новия собственик поиска само да идем при Пепи, да чуе от него лично, че той се е грижил за колата и че гарантира за състоянието й, както и да поеме ангажимент да продължи да се грижи, както до сега, за нея!1 point
-
Карам 1,6 TDI на Октавия 2 вече 96 000 км. Само два пъти съм слагал от по-скъпата нафта и двата пъти по грешка. За сметка на това слагам доста редовно добавка, на 2-3 резервоара лятото и на всеки през зимата. В началото започнах с Castrol TDA. С него не виждах някаква разлика при зареждане на ШЕЛ и ОМВ, но с калпавата нафта на ЕКО разликата се усещаше много. Ползвал съм общо 3-4 опаковки по 0,250 литра, тоест за към 1 тон гориво. След Castrol-a ми изпадна от добавката на ОМВ, която слагат на обикновената нафта и вдигат цената с 30 стотинки като я продават за спринт дизел. При нея също както и при Castrol най-силно се усещаше разлика в разхода и вървенето при по-скапана нафта, с ШЕЛ и ОМВ почти няма разлика. От нея съм използвал 2 литра за 2 тона гориво. Последно си взех добавка Bardahl BDC. Това обаче съвпадна и със смяната на софтуера на колата, така че не се усеща някаква разлика във вървежа с нея и без нея. Освен това на ЕКО вече не стъпвам. Заредих един път на прехвалените Ромпетрол без да сложа добавка, горко съжалих и веднага сипах от Бардала и колата се пооправи. С Бардал основната разлика, която усещам, е в разхода, по-нисък е с около половин литър на извънградско, градското каране поне при мен няма хващане. И още нещо за добавките - с първите две, които съм ползвал имаше определена закономерност - ако пропусна да сложа добавка при някое зареждане на гориво при следващото слагане на добавка започваше задължително регенерация на DPF в рамките на 50 км. С Бардал-а вече влизам в регенерация много по-рядко, трябва да съм карал много продължително в ниски обороти за да го запуша.1 point