Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      4

    • Мнения

      11179


  2. igeorgiev82

    igeorgiev82

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      587


  3. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      2

    • Мнения

      7161


  4. BlackSpot

    BlackSpot

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      1463


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/01/24 във всички области

  1. Ами да споделя и аз Моята история започва септември 2021ва година, когато забелязах, че при изключен климатик дори на равен път и скорост около 100 (реални 92-93) колата държи температура на водата над 100 градуса. Това дори при външна температура от 18-20 градуса. Това ми се стори доста високо и реших да огледам положението с радиатора. На пръв поглед нещата изглеждаха добре ... докато не отворих "клапите" в долната част и не видях това: Естествено това не ми даде мира и след два дни предницата беше разглобена за да видя цялата картинка: Тук си заслужава да отбележа, че реално охлаждането на супърба е доста ограничено от насрещният поток. Ето как изглежда оригиналната предна маска: Реално, при затворена клапа в основата (в моя случай запушен/смачкан радиатор) от горната решетка има отвор с около 7-10см височина и това е всичко, което охлажда! Предвид, че ми престояха пътувания, а този изпарител беше пътник, не се сдържах и му причиних това: Естествено му сложих и това: за да няма още драми. Очаквано ефект имаше и температурата спадна в осезаемо и там където си пътувах с около 100 градуса изведнъж падна на 90-92. Но и това не ми беше достатъчно и смених и предната решетка: Нооо.. самата мисъл какво се случва под капака не ми даваше мира. И така до миналата седмица, когато едно пиУенце ми издаде, че Пепи вече има машина и прави и климатици (ама не съм ви казал аз ). Писах му, той ми звънна, проверихме типа на фреона и се оказах в печелившата група. Разбрахме се за ден и час и вчера успя да ме вмъкне в графика. Отивам и ме посрещат двата възможни радиатора за моя модел. Така де, да не вземем да разглобим всичко и да се окаже, че сме с грешния. Всичко беше разглобено, като по учебник, кондензатора (всички снимки на "нещото" всъщност са не радиатора на охлаждането, а на кондензатора на климатика) свален и видяхме зад него това: На тези снимки много ясно се вижда къде точно се обдухва радиатора и къде не. Още по-добре се виждат и боклуците, които са се събрали между кондензатора и радиатора. Всичко беше внимателно почистено и продухано до "блясък". уви, фотографския ми усет е доста кофти и, естествено, забравих да снимам Сетих се, чак когато кондензатора беше на мястото си с допълнително сложената решетка, за да не се повтаря случилото се: Като цяло съм фен на "оригиналните" части, но самия вид на "афтер маркет" кондензатора издаваше далеч по-високо качество. Като почнем с това, че беше боядисан в черно за корозионна защита, минем през това, че тапите на филтъра му са метални, а не пластмаса и завъришм със самото усещане за значително по-голяма твърдост на ламелите! Та монтирахме (всъщност, монитраха, защото аз само пречех) всичко обратно и преминахме, към пълненето на климатика. Забравих, да спомена, че от климатика източихме около 350 гр. фреон, при 500гр. според производителя. Първо имахме обезвъздушаване и проверка за херметизация, пълнене и тестване. За да му е гадно на @Mishelle (така де, не е важно на мен да ми е добре ...) ще му намекна, че климатика му може и повече: И така, към 19:30 си тръгнах доволен, знаейки, че вече нямам извращения по колата. Но, както често се случва, приказката не свършва тук Докато се прибирах ми светна чек енджина. Доста се изненадах, но спокойно си се прибрах в къщи и закачих колата на VCDS-а. Грешката беше 5253 - Particulate Filter, Differential Pressure Sensor. Звъннах на Пепи, нормално е да звъннеш в 21:30, нали , пратих му грешката, той ми каза къде да намеря и да снимам виновника: и на следващия ден, т.е. днес, в 11:00 заместника му (на виновника де) беше при Пепи, който го смени за под 5мин и ... след 200+ минати километра продължавам да си нямам грешка! Това, последното, го пиша най-вече, защото съм 100% наясно, че работата по единия агрегат, няма нищо общо с другия и, че появата на грешката след интервенцията по климатика е чисто съвпадения, но съм сигурен, че не малко хора биха си казали "Ей го тоя, пипна едно, счупи друго" В заключение - мерси, Пепи и Дани! Рядко се среща пипане с внимание, а още по-рядко се позволява на "клиента" да рови и да пречи по време на работа. Само си представям, как в ЕТ ще ме оставят да си слагам допълнителни решетки на кондензатора, а и да ме чакат за това Да бе, да Както и да звъннеш на майстора в 21:30 и на другата сутрин, в почивен ден, да имаш частта налична Мисля, че това казва всичко.
    4 points
  2. 3 points
  3. Аз също все се каня да драсна няколко думи и все се отнасям. Та и аз искам много да благодаря на Пепи за отзивчивостта и съветите за подръжката и прегледа преди покупката на моята "нова" стара кола. От скоро (скоро скоро вече си стана 1г) си джиткам Октавия 3. От прегледа преди покупката, през пълното обслужване (след като я взех), както и скорошните ми ремонтни посещения, Пепи се отнесе с ремонтите супер и светкавично. Даже няколко пъти и по телефон ме спасява с правилните съвети Пример: беше ми супер любопитно да си човъркам с VCDS-а (защото за разлика от Фабия 2, Октавията е пълна с настройки и джаджи) така се бях отнесъл и заиграл, че изведнъж почна да ми набива грешки за всякакви модули и неща, помислих че съм изгорил някой контролер (понеже сменях кодираници на крушки). Всичко така умря, че не можех да заключа с дистанционното. Пепи по телефона (+ един Log) веднага позна какво съм направил, а именно бях цъкал само контакт и бях изразходил акумулатора
    1 point
  4. Толкова много коли, включително клубни, минават през Пепи, ама явно не ви се пише после Преди десетина дни се обадих на Пепи, да си запазя час за сервиз. Дойде време за смяна на масло и филтри, а като си сменях зимните с летните гуми в началото на годината, видях че предните накладки са на доизживяване. Отделно, от близо месец, следях различни дискусии за двигателните масла, в резултат на което и след консултация с Пепи, рязко смених вискозитета. Подробности ще драсна по-късно в темата за колата. Извиних се на Пепи и Дани за мръсната кола, но с тези дъждове нямах голям избор - сутринта валя, валя и след като си тръгнах. Много добре знам как да стигна до сервиза, но друго си е някой да ти говори, когато си сам в колата. Пуснах си Pepino Racing Team в Google: Навигацията води точно до тук : Пепи и Дани ме очакваха в запазения час. След като "метнаха" колата на подемника, първо я прегледаха обстойно за амортизация по окачването. Заключението "всичко е топ" ме зарадва. Нямах конкретни оплаквания, но карам доста и подобен преглед никога не е излишен. Източиха старото масло, а картера се сдоби с нова пробка. Преди да налеят новото, ред беше на предните накладки. Леглата им бяха старателно почистени, водачите и апаратите подробно инспектирани. Старите: Новите: Винаги съм бил фен на Ate накладките, но откакто на предишната кола й сложих поредния комплект и започнаха да свирят като трамвай точно преди да спре автомобила, приключих с тази марка. Всичко е най-вероятно заради новите еко-меко норми и променения състав за по-малко прахоотделяне. С TRW за сега не съм имал подобни драми, та заложих отново на тях. Предполагам и с Textar няма да има грижи, но бяха необосновано доста по-скъпи. Оказа се, че старите накладки, с които е внесена колата, също бяха TRW. При следваща смяна на накладки, ще сменя и дисковете. Педантични във всяко едно отношение, включително при обратния монтаж на колелата: Новото масълце. При предишната му смяна, този, който се смята уж за вносител, си беше позволил да пусне снимка на моята кола с тубата от маслото във Facebook. Нямам против да си направи реклама човека, винаги бих се съгласил, дори бих се радвал, че съм помогнал по някакъв начин. Но поне от елементарна и обща култура можеше да ми драсне един ред, знае къде да ме намери и да ми пише... Та сега снимката е без етикета на тубата, а маслото не е от него. Освен това препоръчва подходяща, но не и оптималната за автомобила спецификация на маслото - до нея щеше да стигне много лесно само с един въпрос, в комбинация с книжката за експлоатация и малко по-задълбочено познаване на асортимента масла, предлагани от конкретния производител… И за финал, никога не съм проверявал нивото на фреон. Климатроника си духа студено, според мен нормално студено. Всъщност истината е, че ако съм сам в колата много рядко го ползвам. Но Пепи реши да го провери. Оказа се, че 1/4 от фреона го няма. Последва пълно зареждане на системата: Температурата на изхода на централния въздуховод в купето. Разбрахме се, че ако хвана минингит, антибиотика ще е от Пепи : И така. Супер доволен съм от отношение, внимание към колата и изобщо от целия начин на работа на Pepino Racing Team. Благодаря Пепи, благодаря Дани!!!
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.