Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 06/02/24 във всички области
-
Продавам изключително запазена електрическа китара Puldin Solo. Пуснах я и в OLX. Единствен собственик съм. Китарата е идеална за начинаещ или средно напреднал. Или, ако не сте сигурен, дали ще имате желание да се занимавате сериозно, и просто искате да свирите за забавление. Ъпгрейдната преди половин година - коригиран профила на грифа, сменени ключове, струни, нът, потенциометри за тон и сила на звука. Сменена схемата на хъмбъкърите, също - и превключвателя за тях, с три-позиционен. Цената, която искам за китарата е малко по-ниска от тази, която платих за ъпгрейда й. Звукът й е много добър - в зависимост от позицията на превключвателя, може да бъде плътен, камерен, и по-металически. Причината за продажба, е закупуване на доста по-висок клас (няколко пъти по-скъпа) китара. Само лично предаване. Намира се в София. За контакти - 0876878165, Явор.1 point
-
1 point
-
От сигурен източник знам, че и @ivchocho си е резервирал и ще идва, ама си трае, щото взима секретни1 point
-
Просто Уайлдър трябва да спре да се бие с топ бойците. Не е за тях. Впрочем, никога не е и бил. Вижте му хайлайтсовете срещу какви баламурници са, дето ги е тупал с хамалската деснячка. Топ боксьорите в категорията просто имат много по-богат арсенал от него. Джошуа или Усик, ако го хванат, също ще го направят крив. Щеше да е интересно срещу Кобрата, щото той е боксьор от неговия калибър btw, Дилън Уайт ми липсва от известно време!1 point
-
1 point
-
Еми да - добре го предсказахте. Уайлдър излезе на ринга едва 97 кг (по-лек дори от Усик, който в последния си мач беше малко над 100 кг, а е с 10 см по-нисък от Уайлдър). Не е случайно, че видеото с основните моменти от мача е напрактика резюме на посления пети рунд. Ето и най-точните коментари под видео на целия мач, описващи случващото се преди този рунд:1 point
-
Ами да споделя и аз Моята история започва септември 2021ва година, когато забелязах, че при изключен климатик дори на равен път и скорост около 100 (реални 92-93) колата държи температура на водата над 100 градуса. Това дори при външна температура от 18-20 градуса. Това ми се стори доста високо и реших да огледам положението с радиатора. На пръв поглед нещата изглеждаха добре ... докато не отворих "клапите" в долната част и не видях това: Естествено това не ми даде мира и след два дни предницата беше разглобена за да видя цялата картинка: Тук си заслужава да отбележа, че реално охлаждането на супърба е доста ограничено от насрещният поток. Ето как изглежда оригиналната предна маска: Реално, при затворена клапа в основата (в моя случай запушен/смачкан радиатор) от горната решетка има отвор с около 7-10см височина и това е всичко, което охлажда! Предвид, че ми престояха пътувания, а този изпарител беше пътник, не се сдържах и му причиних това: Естествено му сложих и това: за да няма още драми. Очаквано ефект имаше и температурата спадна в осезаемо и там където си пътувах с около 100 градуса изведнъж падна на 90-92. Но и това не ми беше достатъчно и смених и предната решетка: Нооо.. самата мисъл какво се случва под капака не ми даваше мира. И така до миналата седмица, когато едно пиУенце ми издаде, че Пепи вече има машина и прави и климатици (ама не съм ви казал аз ). Писах му, той ми звънна, проверихме типа на фреона и се оказах в печелившата група. Разбрахме се за ден и час и вчера успя да ме вмъкне в графика. Отивам и ме посрещат двата възможни радиатора за моя модел. Така де, да не вземем да разглобим всичко и да се окаже, че сме с грешния. Всичко беше разглобено, като по учебник, кондензатора (всички снимки на "нещото" всъщност са не радиатора на охлаждането, а на кондензатора на климатика) свален и видяхме зад него това: На тези снимки много ясно се вижда къде точно се обдухва радиатора и къде не. Още по-добре се виждат и боклуците, които са се събрали между кондензатора и радиатора. Всичко беше внимателно почистено и продухано до "блясък". уви, фотографския ми усет е доста кофти и, естествено, забравих да снимам Сетих се, чак когато кондензатора беше на мястото си с допълнително сложената решетка, за да не се повтаря случилото се: Като цяло съм фен на "оригиналните" части, но самия вид на "афтер маркет" кондензатора издаваше далеч по-високо качество. Като почнем с това, че беше боядисан в черно за корозионна защита, минем през това, че тапите на филтъра му са метални, а не пластмаса и завъришм със самото усещане за значително по-голяма твърдост на ламелите! Та монтирахме (всъщност, монитраха, защото аз само пречех) всичко обратно и преминахме, към пълненето на климатика. Забравих, да спомена, че от климатика източихме около 350 гр. фреон, при 500гр. според производителя. Първо имахме обезвъздушаване и проверка за херметизация, пълнене и тестване. За да му е гадно на @Mishelle (така де, не е важно на мен да ми е добре ...) ще му намекна, че климатика му може и повече: И така, към 19:30 си тръгнах доволен, знаейки, че вече нямам извращения по колата. Но, както често се случва, приказката не свършва тук Докато се прибирах ми светна чек енджина. Доста се изненадах, но спокойно си се прибрах в къщи и закачих колата на VCDS-а. Грешката беше 5253 - Particulate Filter, Differential Pressure Sensor. Звъннах на Пепи, нормално е да звъннеш в 21:30, нали , пратих му грешката, той ми каза къде да намеря и да снимам виновника: и на следващия ден, т.е. днес, в 11:00 заместника му (на виновника де) беше при Пепи, който го смени за под 5мин и ... след 200+ минати километра продължавам да си нямам грешка! Това, последното, го пиша най-вече, защото съм 100% наясно, че работата по единия агрегат, няма нищо общо с другия и, че появата на грешката след интервенцията по климатика е чисто съвпадения, но съм сигурен, че не малко хора биха си казали "Ей го тоя, пипна едно, счупи друго" В заключение - мерси, Пепи и Дани! Рядко се среща пипане с внимание, а още по-рядко се позволява на "клиента" да рови и да пречи по време на работа. Само си представям, как в ЕТ ще ме оставят да си слагам допълнителни решетки на кондензатора, а и да ме чакат за това Да бе, да Както и да звъннеш на майстора в 21:30 и на другата сутрин, в почивен ден, да имаш частта налична Мисля, че това казва всичко.1 point