Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      7085


  2. zloQQ

    zloQQ

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      5680


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      1

    • Мнения

      7309


  4. stensyto

    stensyto

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      15


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/24/24 във всички области

  1. Преди малко повече от 2 седмици се състоя среща на представители на повечето национални авто клубове в България, на която бяхме поканени и ние от Шкода клуб България. Идеята на събранието беше обединение на клубовете около една обща идея - страстта към автомобилите, без значение от марката, без значение от клубна принадлежност и идентичност. И за да не се отлага във времето една такава добра идея, от BMW клуб България поканиха редица авто клубове, включително и нас, на техния национален събор, който се проведе миналата седмица, в събота, на 22 юни 2024г., на летището в Стара Загора. За всяка гост-марка бяха предварително запазени 3 места за автомобили + място за разпъване на шатра. Което беше само началото на перфектната организация от страна на нашите домакини. Предвид големия брой очаквани гости и с цел улесняване на организаторите, пристигнахме на летището в Стара Загора в 07:00ч. Въпреки ранния час гости не липсваха, но успяхме да влезем на летището бързо и да паркираме на определените за нас места. От Кръвна група Audi вече имаше коли, а малко след нас пристигнаха и нашите приятели от VW клуб България. Излишно е да споменавам, че сме в много близки отношения с VW клуба по ред причини - ръководството на клуба им е топ, голяма част от феновете на марката са готини хора и не на последно място - нямаме пропусната година, в която да не сме били поканени и да не сме участвали с наши коли на единственото по рода си мероприятие в България - VW Fest. С дружни усилия разгърнахме нашата и на VW клуб шатрите, позиционирахме ги една до друга, да си имаме обща сянка и раздумката да върви с пълна сила. Подредихме колите и седнахме на сянка. Беше едва 09:30ч., но слънцето започна да пече здраво. Целия ден премина в много смях и закачки, в разглеждане на атрактивни коли и ядене на много сладолед. Останах изключително приятно изненадан, че към нашите, както и изобщо към всички коли от VAG нямаше нито един хейт. Напротив, гостите на BMW събора идваха да ги разглеждат, снимаха, разпитваха ни. Беше много приятно. В допълнение, събора беше посетен и от доста шкодаджии, които се зарадваха като ни видяха - със сигурност не са очаквали марката да е застъпена точно на това място. И не на последно място държа да отбележа факта, че през целия ден при нас се отбиваха хора от екипа на BMW клуб България, за да проверят как сме, да си поговорим и да се посмеем заедно. Независимо, че бяха изключително натоварени и изморени, намираха време да обърнат внимание и на своите гости-участници. И така, след цял ден приказки, гледане на дрифт, обиколки сред красиви автомобили и заредени само с положителни емоции не усетихме кога деня започна да свършва. Дойде време да събираме шатри и "покъщина". Тръгнахме си с усмивка от това мащабно събитие. От името на екипа на Шкода клуб България искам да изразя благодарност към нашите домакини от BMW клуб България. За поканата да участваме на техен събор, за вниманието, което ни обърнаха и за цялото гостоприемство! За съжаление или не, от много приказки се отплеснах и реално не съм снимал много. Но пък дори и малкото кадри остават за един приятен спомен, за един ден, прекаран сред приятели и огромен брой автомобилни фенове. Убеден съм, че представхмие Шкода клуб България достойно:
    3 points
  2. Елбатрон се казва сервиза, който мисля, че може да помогне. Нека някой ме поправи ако греша. Казвам го, защото може да спира от много неща. Радиатор, перка, датчик налягане или някой друг... Добрата диагностика е предпоставка за бързото и точно решение на проблема, а в този сервиз по спомен се справят отлично. Успех!
    1 point
  3. Благодаря за отговорите. Нашите купиха Skoda Yeti 2.0 TDI 4x4 2016 г. Колата е от Швейцария и преди 10 хил километра е сменяно маслото на DSG-то, проверихме в Шкода. Имаше доста емоции след регистрацията в КАТ, колата пали и загасва веднага... Ужас. Оказа се, че е от ключа, не е обучен или нещо такова. Сложихме другия ключ и запали от раз.. Дъртите са доволни и и се радват, най вече че е висока и за трудно подвижни хора с патверици и двамата влизат в колата лесно и им хареса как се кара. Оказало се, че имало камера при заден ход, което аз на Супърба 2014 нямам,, Живи и здрави..
    1 point
  4. В две изречения са. Напротив, хваля тези 350 Нм. и ги приемам за достатъчни и с оглед вървежа на 3.6. Само че, при бензинов мотор се постигат при двойно по-голяма мощност, съответно и по-висок разход. От там идва и по-високото КПД на дизела. Тази година много черни точки ми се събраха. Не знам с колко бири трябва да ги компенсирам. Първенец, събора... Надявам се за задномоторната среща поне да се класирам. Сложно е за писмено обяснение. В съботата бях на работа. Преди това, за кратък период имах поредица от отсъствия заради посрещане и изпращане на аерогара София. Дъщерята с внучето ни беше на гости. На стари години взех да се интересувам от детски столчета за оборудване на Супърба. После жената ходи там, върна се. Края на юни пак ще ходи за 20тина дена. Този път ще се върнат заедно с щерката да ни погостува. Та, не ми беше удобно пак да търся колега, който да ме сменя. Ще си позволя да кача една снимка на малкия Ерик. Не е кръстен на никого. Това беше избора на младите. Винаги е усмихнат, когато се качи в Шкода. Снимката е преди тръгване към аерогара София. Е, Саше, не съм чак такъв ясновидец, за да знам след година какво ще се случи. Може да е било за нещо друго.
    1 point
  5. Датчиците са обикновено на вътрешните накладки, които поради конструкцията на спирачните апарати се износват повече. Буталата бутат директно вътрешните накладки, а външните се придърпват към диска, поради което вътрешните са по-натоварени. Ако не се вижда букса, на която да се закачат датчиците, значи нямаш такава екстра.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.