Над средния клас масла не мисля, че има лошо масло, стига да се спазва спецификацията за автомобила. Но не винаги едно и също масло работи еднакво добре в различни двигатели, независимо, че покрива въпросната спецификация. При мен случая с Bardahl е именно такъв. Пробвах на 2.0 TFSI преди 3 смени Bardahl XTEC 5W40. В началото всичко беше ОК, но след 7-8000км пробег двигателя стана една идея по-шумен на празен ход (в движение няма как да го чуя). Наскоро приятел с Пасат дизел 170 коня беше сложил от литровите тенекиени разфасовки на Bardahl и ми звъни един ден, оплаквайки се, че в началото се е кефил на макс, но след почти 7000 км пробег ще го маха. Причината - като при мен, увеличен шум. Преди и след Bardahl бях с Motul 8100 X-cess 5W40. От смяна до смяна няма разлика в работата на мотора. Което конкретно за моя двигател, между тези две масла, Motul-а определено е по-добрия избор. Преди няколко смени на маслото пробвах LIQUI MOLY Synthoil High Tech 5W40. И бях доволен. Реших отново да го пробвам, за да го съпоставя с посочения вариант на Motul. За сега, след има-няма 600 км пробег, мога да напиша, че с LIQUI MOLY двигателя работи една идея по-тихо, но по-важното е, че с Motul от време на време си чувах повдигачите при сутрешно палене. С LIQUI MOLY не ги чувам. Но е рано още за конкретни заключения. Ще споделя повече, ако не забравя ( ) преди следващата смяна на маслото.
И да се върна на първото изречение. Колегата @Izolini пробва Motul и Bardahl. Предстои му смяна на масло. Ще източи Motul-а, защото е по-доволен от Bardahl, който при него държи малко по-ниска температура на маслото. Така че не мога да кажа, че Bardahl е лошо масло. Но не е моето.
Относно адреса на Трансексперт. Същия си е, няма как да се промени заради ремонта на околовръстното. Сервиза си работи. Малко по-различно е захождането към него, но като се чуеш с Евгени, той ще ти обясни.