Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      7085


  2. niki

    niki

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2010


  3. Izolini

    Izolini

    Модератор


    • Points

      1

    • Мнения

      5419


  4. РусенскоВарено

    РусенскоВарено

    Потребител


    • Points

      1

    • Мнения

      2538


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 06/26/24 във всички области

  1. Здравейте. Има доста положителни отзиви от сервиз Елбатрон: Локация: https://maps.app.goo.gl/nVP2v1eTnTVfdWC79 ул. Райовец №16, 1151 село Лозен Контакти: телефон и Viber: 0895 42 81 61 Работно време от Вторник до Събота, От 09:00ч. до 19:00ч. Почивни дни: Понеделник и Неделя Представянето на сервиза от самият собственик във VW Форума: https://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?f=13&t=44549 ######## Другият вариант са Форумният Златорък Майстор и колегата му от Пепино Рейсинг Тийм https://maps.app.goo.gl/WGMRxkTRxStvm3eD6 Адрес: НПЗ Изток, кв.Младост, ул. „инж. Георги Белов“ 2, 1712 София Координати: 0888900960 Работно време: Понеделник - Петък, От 10:00ч. до 18:30ч. Почивни дни: Събота и Неделя. Сайт: https://pepino-racing.com/ Темата за сервиза тук, във Форума на Шкода Клуб България:
    1 point
  2. Привет. За времето, от когато е цитата, Motul и Bardahl бяха на идентична цена, а Liqui Moly по-скъпо. За моя тогавашен 2.0 TFSI продължавам да твърдя, че от Bardahl-а не бях доволен и повече на никоя моя кола няма да сложа масло от тази марка, от Motul нямам оплаквания, а най-доброто беше посочения вариант на Liqui Moly. Според мен, ако не гониш нещо определено и просто се чудиш какво масло да сложиш, слагай смело Motul, вярвам, че няма да съжаляваш. Ако решиш да слагаш Liqui Moly внимавай кой вариант ще избереш - трябва да е пълна синтетика, а не хидрокрак. И да драснеш после, да кажеш какво наля и какви са ти впечатленията
    1 point
  3. Закачи един VCDS на колата и виж дали имаш опция да зададеш на компа, че крушките са LED или да не ги проверява. Аз така си играх с предните габаритни светлини - всички LED крушки, които намерих и не даваха грешка, не ми харесаха как светят. И обратното - тези, които ми харесваха като светлина, даваха грешка. Накрая се ядосах, разрових се във VCDS и си реших проблема. Иначе @РусенскоВарено ти е дал вярното и лесно решение, @JORDITO със сигурност ще може да ти свърши работа.
    1 point
  4. Благодаря за съвета! Вчера, след диагностика го сменихме и него, защото показваше, че не работи. След поставянето на датчика диагноистиката показа, че всичко е наред. Тръгнах си от сервиза и след 20 мин пак спря да работи климатика... Ще потърся за механичните причини, за които спомена и след това, ще я закарам пак на диагностика. Ще промия външо и ще погледна филтъра, но ме съмнява, че е от него тъй като го сменям при всяко обслужване, последното беше преди 5000 км! Ще се върна с информация утре! Благодаря!
    1 point
  5. Перфектна крайна спирка, много малко неща (за тези пари) могат да се сравняват с Omega
    1 point
  6. Тони, крайна спирка ли имаш предвид? Моята следваща вероятно ще е Пелагос или Планета Океан. Чакам поредно Вануату, защото продадох моето. Първо ми излезе ред за титанка, спазарих моето, обаче се отплеснах и изпуснах 48 часовия прозорец за купуване. Слава Богу след седмица получих нов мейл от Хелм, че ми е дошъл ред за ново стоманено Вануату.
    1 point
  7. Над средния клас масла не мисля, че има лошо масло, стига да се спазва спецификацията за автомобила. Но не винаги едно и също масло работи еднакво добре в различни двигатели, независимо, че покрива въпросната спецификация. При мен случая с Bardahl е именно такъв. Пробвах на 2.0 TFSI преди 3 смени Bardahl XTEC 5W40. В началото всичко беше ОК, но след 7-8000км пробег двигателя стана една идея по-шумен на празен ход (в движение няма как да го чуя). Наскоро приятел с Пасат дизел 170 коня беше сложил от литровите тенекиени разфасовки на Bardahl и ми звъни един ден, оплаквайки се, че в началото се е кефил на макс, но след почти 7000 км пробег ще го маха. Причината - като при мен, увеличен шум. Преди и след Bardahl бях с Motul 8100 X-cess 5W40. От смяна до смяна няма разлика в работата на мотора. Което конкретно за моя двигател, между тези две масла, Motul-а определено е по-добрия избор. Преди няколко смени на маслото пробвах LIQUI MOLY Synthoil High Tech 5W40. И бях доволен. Реших отново да го пробвам, за да го съпоставя с посочения вариант на Motul. За сега, след има-няма 600 км пробег, мога да напиша, че с LIQUI MOLY двигателя работи една идея по-тихо, но по-важното е, че с Motul от време на време си чувах повдигачите при сутрешно палене. С LIQUI MOLY не ги чувам. Но е рано още за конкретни заключения. Ще споделя повече, ако не забравя ( ) преди следващата смяна на маслото. И да се върна на първото изречение. Колегата @Izolini пробва Motul и Bardahl. Предстои му смяна на масло. Ще източи Motul-а, защото е по-доволен от Bardahl, който при него държи малко по-ниска температура на маслото. Така че не мога да кажа, че Bardahl е лошо масло. Но не е моето. Относно адреса на Трансексперт. Същия си е, няма как да се промени заради ремонта на околовръстното. Сервиза си работи. Малко по-различно е захождането към него, но като се чуеш с Евгени, той ще ти обясни.
    1 point
  8. Тая тема я направихме на нищо. Поне има няколко отговора, които вършат работа, после се отплесна. Мешаш световете. Там автомобилът не е лукс, а необходимост. Тук още не можем да надживеем чакането с години "да излезе номер за Москвич". После да го караш 34 години, че друга няма да видиш.
    1 point
  9. Общо взето... всяко масло си има datasheet (спецификация) Motul 8100 X-cess 5w40: http://www.mekaconsul.com/pdf/8100_X-cess_5W-40_(GB).pdf Motul 8100 X-clean 5w40: https://oilgroupbg.com/pdf/motul/motul-8100-x-clean-5w40.pdf Четейки спецификациите разбираме, че X-cess е по-добро масло за по-старите талиги X-clean е за по-новите кошници с DPF и т.н. Общо взето, X-clean има по-ниско съдържание на сяра и по-малко образува нагар. Към края на живота си, маслото по-скоро чисти двигателя, отколкото да го смазва много добре... 40 000км карах с това масло моята каруца - X-clean 5w40. След магистрално или по-продължително каране, особено лятото (при добре загрят двигател), при паркиране и работа на място чувах как чукат повдигачите. Моторът звучеше по-шумно и общо взето по-голям разход имах. Не съм карал с X-cess, защото oil selector-a на Мотул не ми го предлага за моята кола (не съм чел, дали става - вероятно и то ще стане), и направо смених марката с Ravenol VST 5w40 - нито чукат повдигачите, двигателят е супер тих (супер глухо работи, тихо и мазно), разходът ми падна с около 500мл/100км и усещам колата, че работи една идея по-добре и по-леко. Вероятно същото бих усетил и с X-cess. Но... X-clean-a ми е гадничко масло, лично според мен, за моята кола. Хубаво е да се погледне и разликата във показанията на двете масла: X-cess 5w40: X-clean 5w40: Разликите се виждат нагледно. Приблизително близки масла, но си има разлика. Така казано, за нашите географски ширини си карай с X-cess-a и не се оглеждай в X-clean-a... няма смисъл.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.