На старото ми возило беше отгоре мокет, после шпервана плоскост (по-скоро мукава, пресована хартия някаква), и отдолу (от към резервната гума) пак мокет, ма тънък. Естествено поддаде в някакъв момент, започна да се разлепва и горният мокет. Съответно отстраних старите "дъски", сложих 10мм. шперплат, и точно като Жоро казва - Ц200. Изрязах шперплата по старите парчета (при мен в комбито бяха две), намазах ги с Ц200 и залепих горният мокет, след като изъхна повторих процедурата отдолу. Най-гадно беше напасването на отворите за връвката с която се повдигаше дъното, за да стигнеш до резервната гума, ама го сборих. Така си и отиде колата три години по-късно - с цялото ми товарене (некои хора тук знаят какво причинявам на колите си) багажникът повече не пропадна.
Докато е прясно Ц200 се чисти с Кореселин - не с вода, просто не е водоразтворимо лепило, което в случая е бонус - дори да си изпереш багажника няма да отлепи.