Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. maxrpm

    maxrpm

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      6590


  2. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7308


  3. ghost_rider

    ghost_rider

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      1217


  4. Logrus

    Logrus

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2686


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 07/23/24 във всички области

  1. Ами , жорка , аз си мислех че не работи заради датчик , отивам и се оказва че е риба на сухо, отделно си говорих с приятел който ми каза че не в Германия , а в България краднат фреона ... Аз просто за мен няма смисъл това ... Мисля че няма да имам яд , поне не са окраднали самата система, ама такива евтини преебавки с фреона, за мен и циганин не би го правил, еб..ти...
    1 point
  2. Лесно е за тези, които са се справяли с 52 к.с. Другите, като ги качиш директно на 252 искат и още и още. Да чувствали сигурност. Това с 52то коня няма да се върне, но си беше школа. Така че, гледаме напред.
    1 point
  3. Отново грешни разсъждения. Като караш бавна (както ти я наричаш) кола, не се пънеш да изпревариш всички. Просто знаеш, че не може и ставаш доста по-внимателен и добиваш реална представа как се случват или не нещата. Затова в днешно време научилите се на модерни и мощни коли не могат да карат по-слаби коли, защото не знаят как. Същата работа като с автоматика... Много правилно ти каза Жоро в някоя от темите, нещо от рода, че майсторлъка е да можеш да се справяш с 52 коня, защото със 152 или 252 и нагоре е лесно, но не научаваш нищо полезно.
    1 point
  4. Никога с лошо - не го заслужаваш Жоре Възможно е да бъркам, признавам, но и аз съм работил с такова лепило - говоря от собствен опит, без умисъл за заяждане или идея да те засегна (щях да напиша "да засегна когото и да било", ама щеше да е лъжа). Ц200, готово за употреба, пластмасови тубички по 200мл ползвах аз за моят багажник (2 + 1 по ръцете ми) - не съм разреждал, но пишеше да се почиства с Кореселин.
    1 point
  5. Кой е най-големият производител на електрокари? И случайно е солташак на другарят Путин? Ето това ще правим - ще купуваме (дано не доживея) китайски електрички, щото за другите няма да има батерии. Ама пък Волво са китайски, Смарт и те.....май половината световна автоикономика е чайна мейд вече, така че нищо ново И в бъдеще или ще имаме китАуди, китайЦедес, Поркитайше.... или ще бръмчим с хибриди на оловни батерии
    1 point
  6. Ами тръгнах да качвам снимки и видях, че няма тема за снимки от пловдивските срещи проблема е решен, вече тема има Вчера се събрахме на по кафенце на жегата, ударихме една хубава приказка. Имахме и гости от София, Сашко се разходи да ни види и да се порадва на хубавите пловдивски шкоди (и жените не останаха незабелязани). Ето и малко снимков материал - 2-3 снимки са от мен, другите са от Росен: Росен се беше погрижил да имаме приятно четиво, масата беше отрупана с интересна шкода литература: И на паркинга положението беше приятно: След срещата помолих Росен да ме закара до вкъщи, защото моята бабичка трябваше да отиде на лекар, и я оставих в цеха. Направихме си една мини разходка, определено двете баби привличат много внимание, когато са заедно на пътя. След това Роската ми погостува в гаража, и ми докара страшно приятно дежа ву, защото в този гараж навремето живееше и Ръсти:
    1 point
  7. Готов е ! Духа вече като млада девица, другия месец трябва да тестваме, само звънни , и идвам да те събера!
    1 point
  8. Електричка за дълъг път, НА ТОЗИ ЕТАП, е мъчение! Да спирам всеки 200-250км за да дозареждам, не смятам, че е опция, поне не за мен. Едно отиване до Варна ми се удължава с над час, дори час и половина! Ами, не благодаря! Виж, за града е друга тема. Плановете за 2028-2029та за Джимни на ток ми вдъхват доста надежда. Това би бил прекрасния вариант за мен! Така и така тази кола не става за извънградско и всичко над 100km без зареждане, при условията в София, са повече от достатъчни. Но ... 2028-2029та са далеч Но, както горе е отбелязано многократно, на този етап инфраструктурата е далеч от способна да поема заряда на електричките, ако минат някакъв критичен процент (да речем 5 ...). Дори сега, без много електрички в района, почти нямам ден без прекъсване в захранването
    1 point
  9. Мненията за електричките са преместени в темата за електрически автомобили, за да продължим с развитието й
    1 point
  10. Имам Клима Идеше ми да го разцелувам този човек! Препоръчвам сервиз радиал под моста Чавдар за клима в София.
    1 point
  11. Оправдания много, но желние ме ми липсва! Надъхвам го да си оправи климатика за следващия път, че и аз не обичам докато пътувам да се кисна в собствен сос
    1 point
  12. Ето на Мишо идеята. Колата е на сянка, не те вали дъжд, докато товариш багажа на хипермаркета. Запазва се и някой декар земя, гора ...
    1 point
  13. Това е в резултат от посещението му в Пловдив. Нали го коментирахме зареждането у дома в една тема, няколко страници. Не помня коя. Нещо за ел. автомобилите беше. С две думи, не са предвидени мощности и не са оразмерени инсталациите за по-голям товар. Като се започне от кварталния трафопост и се стигне до сечения на кабели на инсталации в блок, кооперация, апартамент.
    1 point
  14. Днес от виваком (малката буква е умишлена!) си показаха рогата! Не успяха дори месец да се одържат! Дали съм учуден? Не. Всичко до което се докоснат е унищожено! Сега, понеже съм "тъп" и го очаквах, ми е интересно как ще ми вдигнат цената от август, при положение, че съм платил до декември ... 2025та
    0 points
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.