Топ потребители
Най харесвано
Showing content with the highest reputation on 07/25/24 във всички области
-
Аз не зная защо се занимавате с глупости. Написах горе. Лед плафони комплект за Октавия 3 са 28 лв чисто нови в Еуратек. Номера е 0000521103 points
-
Аз имам постоянно налични при мен. Слагам доста камери и , често се налага да сменям плафоните и да кодирам. На Йети се кодират плафоните за лед. Става в модул 09. Long cding - byte 17, bit 1 (Led licence plate light) - маркира се, и после на byte 23, bit 6 (Lamp monitoring cold) се отмаркира.2 points
-
Много ангажименти и ядове ми се събраха на главата в последно време и все не мога да намеря време да пиша във Форума..... Нямах никакво време да се занимавам с "подобрения", та намерих някакви полски афтърмаркет плафони с 5W5 крушки, досущ като оригиналните. Смених само счупеното плафонче, че жълтата лампа ме дразни много. Цялото недоразумение идва от там, че Йети фейслифт (моето) е с плафони с 5W5 крушка като на Октавия 3. Йети преди фейса е със "стария" тип плафони с C5W крушка. Разликите, освен цокъла на крушката, са две - буксата е различна, което е лесно решимо, обаче и захващането за отвора в ламарината не е баш същото. Старите плафони са аха-със същите размери, но не могат да се "шракнат" хубаво и изпадат. Лепенето е много аграрна работа и после ако ти се наложи да ги сваляш..... Имам VCDS, но все не мога да намеря време да се разровя. Вероятно може да се спре диагностиката. Уикенда ще я закача да видя какви опции има и ще споделя Ако намеря начин да спра диагностиката ще си взема LED-чета и ще ги сменя. Колегата @JORDITOми е писал за типа на плафоните на лично. Благодаря, колега, извинявам се за късния отговор. Пиша тук в темата, за да може и други колеги да видят, ако се интересуват.2 points
-
Датчикът на коляновия вал е сменен. Трети ден колата мърка и се държи... мазно! Надявам се и така да си остане. Next: - Pandora Smart V3 - Virtual Cockpit2 points
-
Цялата тази всеобща фиксация и истерия на тема екология при минаване на ГТП е очевидно абсурдна, при положение, че по пътищата всеки ден се срещат не само пушещи, но и автомобили с много по-съществени проблеми като неработещи светлини - фарове, стоп светлини или мигачи, напълно негодни и износени близо до абсолютната нула гуми, а също и такива с постоянно задържащи, свирещи и стържещи спирачки - явен признак за неизправна спирачна уредба, което може да представлява далеч по-директна заплаха за безопасността на движението. При това с такива неизправности се случва да бъдат срещнати и сравнително нови (между 5 и 10 годишни, но неподдържани) автомобили. Не е ясно как такива превозни средства минават безпроблемно ГТП. А ако наистина причината за проблемите с емисиите при бензиновите коли е в лошото качество на горивата, тогава защо се допускат такива горива на пазара и къде е контролът върху качеството?1 point
-
1 point
-
1 point
-
Чакам да напишеш как е минало. В един момент усещам че ще умра от смях, заради това което Юли написа. 120 ката ще мине с ладовия карб и мотора за основен , а за фабията ще се заядат и ще я скъсат Още по - тъпата идея която е въведена тихомълком е явно дадената Eвро категория , задължително да трябва да попада в определена Еко категория , измислена само от нас Българите. Ще се продължи аномалията с фабия преди феиса няма да мине , а фабия след фейса ще мине , защото едната е евро 3 а другата евро 4 , както беше преди едната е 2001ва и е еко 1 , другата е 2005 и е еко 2. Сега и двете са вече еко 2 за прах в очите.1 point
-
В началото на юни минах преглед с бензинова Фиеста '04 г. и нямах никакви проблеми. Лепнаха ми новия малък стикер със съответната категория. Другата седмица ще карам бензинова Октавия '19 г. и ще се отчета как е минало.1 point
-
Доколкото го познавам Ицо, това няма как да се случи във Вишната, така че защо всички решихте че возенето ще е с нея, а не с Фабията?1 point
-
Вчера брат ми мина Т3-ката без драми. Колата е 93г , 1.8 моноинжекция на газ с плочка.1 point
-
Да, имаше дискусия да се махне, но една печатница няма да взима кинти тогава Но, да се върнем на темата, аз съм много "за" за затягането на прегледите. Последните дни няколко пъти се надишах с газовете на барутници, които изобщо не трябва да бъдат допускани до пътищата!1 point
-
Аз минах преглед на 28 юни с бензинов автомобил и пункта вече беше с новия софтуер. Има редица промени в минаването на ГТП, които и да не ни харесват, са факт и би следвало да са за добро. Стикера за прегледа е нов и вече не се лепи хоризонтално в горната част на предното стъкло, а в лявата му част, вертикално, успоредно на колонката. Според момчетата от пункта, имало "антенка" в него. Другото ново е, че при обновения софтуер възможностите за манипулацията му с цел даден неизправен автомобил да мине преглед са сведени, да не кажа на нула, но със сигурност до минимум. Също ново е, че вече не мерят само газовете на изхода на ауспуха, а заедно с тях мерят и някаква стойност на някаква ламда (не разбрах точно кое и какво е), като двете стойности са пряко свързани. Преди, ако извадеха сондата на ръба на ауспуха, докарваха прилично манипулирани емисии. Сега това е невъзможно, защото ще даде грешка заради стойностите на ламда-та. Е, и това може да се манипулира, но в по-тесни граници, а по обективни причини няма как да го напиша във форума. С други думи, всички, които са с неизправни катализатори или са ги демонтиралили от бензинов автомобил най-вероятно ще ударят голяма греда. Жал ми е за хората, които така са си купили колата или са свалили катализатора поради липса на средства. Но хич не ми пука за рацерите, махнали катализатора, за да "отпушат" двигателя и да добавят 5-6 кончета отгоре. Искам такъв да го видя на пункт за ГТП... Сетих се и попитах момчетата от пункта - ако не ме интересува в колко по-ниска ЕКО категория ще ме сложат, дали мога да дойда с автомобил, бълващ вредни, макар и невидими емисии. Отговориха ми категорично, че ЕКО категорията е пряко свързана с ЕВРО категорията на автомобила, декларирана от завода и ако съм под нея няма да мина преглед. Това не важало за много старите автомобили, при производството на които ЕВРО категории все още не е имало - при тях допустимите граници били доста по-широки. Ако не ми остане време тази година, догодина със сигурност ще пусна Kadett-а (81-ва година на производство) на ГТП, да видя при него как е. Прегледа го минах с бензинов автомобил, имащ приличен хардуерен и софтуерен тунинг и мощността му е доста над заводската. Оригиналния катализатор е свален и е заменен със спортен. След като този автомобил влиза в допустимите граници за отделяни емисии, само мога да си представя в какво състояние трябва да са стоковите бензинови автомобили, не успяли да минат преглед... Излиза, че заложените допустими граници са ОК и няма място за мрънкане.1 point
-
Лед плафони ОЕМ от Октавия 3 и прекодиране и си в играта. Имам налични при мен.1 point
-
Закачи един VCDS на колата и виж дали имаш опция да зададеш на компа, че крушките са LED или да не ги проверява. Аз така си играх с предните габаритни светлини - всички LED крушки, които намерих и не даваха грешка, не ми харесаха как светят. И обратното - тези, които ми харесваха като светлина, даваха грешка. Накрая се ядосах, разрових се във VCDS и си реших проблема. Иначе @РусенскоВарено ти е дал вярното и лесно решение, @JORDITO със сигурност ще може да ти свърши работа.1 point
-
Аз от 8 години съм с плафони от Алиекспрес. Естествено са различни, но тези вярвам ще станат за Йети без да дават грешка: BGN19.17 | 2PCS 24-SMD LED Number License Plate Light For SKODA /For Rapid /For Yeti /For Superb B6 /For Fabia No Error RU Accessories https://a.aliexpress.com/_EymYCVt1 point