Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      7195


  2. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      355


  3. The Best Forman

    The Best Forman

    Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      10578


  4. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      2

    • Мнения

      11553


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 07/26/24 във всички области

  1. Не съм фен на P!nk, но тази песен ме радва доста.
    2 points
  2. Чак сега виждам, че някой се е сетил за темата. За развитие силно казано, щях да пиша много отдавна, но така и не се случи. С течение на времето колата страшно много почна да гори масло като се стигна до там, че март месец се наложи да влезе в бокса поради разход литър на 60км По закон уцели най-неподходящият момент - аз съм на училище втора смяна и отделно приготвям 120ката за регистрация. Какво да се прави, баща ми остана без кола и намирах някакво време вечер след часовете да минавам да отмятам работа. Смених сегменти и биелни лагери, покрай което се наложи основно почистване на всичко: Цяла седмица, покрай двете коли, бая зор и недоспиване имаше да станат точно преди месечната среща, на която да покажа Rusty за първи път В общи линии това е, друго не съм правил съществено и интересно. Откакто си имам задномоторка съм се качвал на октавията за два пъти и то все по нежелание Баща ми си я кара активно всеки ден без проблеми, като даже тази седмица са на почивка и мама се грижи да има и на нея някоя друга снимчица
    2 points
  3. Коце те изпревари , че даже и снимки направи .. същото и успях да я сменя сега в тъмното
    1 point
  4. Тоз к'во тренира .. тревЪ нема да я коси .. сигурно тренира "понички"
    1 point
  5. Аз съм с Vredestein Ultrac на деБелия варел. Много тихи, на сухо се държат великолепно, на мокро обаче са малко на кантар. Може и да не съм си нагодил още правилно стила на шофиране с много тежката кола. В сравнение с всесезонните гуми, които свалих разхода падна с литър. И с тях на мокро беше още по-зле, така че може в случая да е от задкормилното устройство.
    1 point
  6. Ден Първи. Разузнаване. Накрая на Camel Straight. Снимка от квалификацията на F3. Цолов не участва. А първа тренировка на F1, Алекс Албън трети
    1 point
  7. Абе ония СУ-та, ТУ-та, БТР-и, танкове, ракети и прочие, които гърмят и трещят вече трета година на едни няма и 1000км североизточно по права линия, коя Евро категория са? За един приятел питам. Или техните продукти на горенето и гърменето само там си седят и североизточният вятър не ги носи насам. Тия, къде тръбят за зелените сделки и налагането на евро-нормите, колко еко-танкове, еко-бомби и еко-дизел продадоха, за да се изгърмят там? Дайте сега да отворим Flightradar-a и да видим само един от самолетите, дето летят горе над Европа, колко и какви емисии изхвърля само докато излита по пистата. Щото докато не надуят кабината не се диша от еко-миризма на полу-изгорял керосин. Сега като видим и Европа, с нейните екологични евро-еко-норми, каква част от света представлява..... Цялата работа е да се въртят едни зелени пари, а нека човечеца дето си плаща като поп, вярва че неговата Шкодичка с Евро-6 норми ще оправи света.
    1 point
  8. Отдавна е обществена тайна, че колите замърсяват, но най-големия замърсител идва от строежи (мръсни камиони - мръсни улици), а през зимата - точно това, за което си писал. Даже преди 2-3 години имаше извадена статистика, че по Коледа замърсяването не е намаляло, а трафик нямаше...
    1 point
  9. Жоре, поне при мен, по време на регенерация перката отпред върти на максимум и доста чувствително сваля температурата на водата, а от там и на маслото (охлажда се от водата). Отделно спада и температурата на кулера, защото и той е с водно охлаждане. На теория това би вдигнало мощността ... с 1-2%. Ама чак пък да ги усети човек ... Но пък знае ли човек?!?
    1 point
  10. Наредили са едни знаци, но системата изобщо не тръгна. Много шум за нищо, или всъщност пак едни хора взеха едни пари….. Контрол има върху обикновените хора като нас. Тия дето вкарват горивата и лимонада сигурно ще ни продадат вместо бензин без да бъдат глобени/наказани и т.н. Аз съм за затягане на ГТП-тата, но не само за газовете, а както ти спомена и за другите къде по-важни неща. В нашата страна (големите градове) проблемът с въздуха не идва от газовете на автомобилите (според мен), а си нямаме инфраструктура.
    1 point
  11. Цялата тази всеобща фиксация и истерия на тема екология при минаване на ГТП е очевидно абсурдна, при положение, че по пътищата всеки ден се срещат не само пушещи, но и автомобили с много по-съществени проблеми като неработещи светлини - фарове, стоп светлини или мигачи, напълно негодни и износени близо до абсолютната нула гуми, а също и такива с постоянно задържащи, свирещи и стържещи спирачки - явен признак за неизправна спирачна уредба, което може да представлява далеч по-директна заплаха за безопасността на движението. При това с такива неизправности се случва да бъдат срещнати и сравнително нови (между 5 и 10 годишни, но неподдържани) автомобили. Не е ясно как такива превозни средства минават безпроблемно ГТП. А ако наистина причината за проблемите с емисиите при бензиновите коли е в лошото качество на горивата, тогава защо се допускат такива горива на пазара и къде е контролът върху качеството?
    1 point
  12. Имало прозрачно което било подходящо за челни стъкла
    1 point
  13. Аз имам постоянно налични при мен. Слагам доста камери и , често се налага да сменям плафоните и да кодирам. На Йети се кодират плафоните за лед. Става в модул 09. Long cding - byte 17, bit 1 (Led licence plate light) - маркира се, и после на byte 23, bit 6 (Lamp monitoring cold) се отмаркира.
    1 point
  14. Всички двигатели работят по-зле при по-високи температури, защото топлия въздух е с по-ниско съдържание на кислород. Не случайно турбинираните двигатели имат интеркулер, чрез който свалят температурата и вдигат КПД-то. Но не разбирам какво се има предвид под "по-висока температура". Температура на водата на двигателя, температура на въздуха, температура на въздуха преди/след турбината ...
    1 point
  15. Щото натискаш съединителя и нямаш контрол над колата. Почти всички завои там спокойно се взимат със 100.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.