Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. PRR

    PRR

    Глобален Модератор


    • Points

      4

    • Мнения

      11615


  2. Mishelle

    Mishelle

    Администратор


    • Points

      3

    • Мнения

      7195


  3. C2H5OH

    C2H5OH

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      2335


  4. Rosen Raychev

    Rosen Raychev

    Потребител


    • Points

      2

    • Мнения

      357


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 07/27/24 във всички области

  1. Ден втори, търн 8 "Брюксел". F1 последна тренировка на мокро. Карлос Сайнц малко рине чакъл. Чакаме квалификациите да започнат след 15ина мин.
    2 points
  2. Много е луда тая и, колкото и да е странно, бая парчета и харесвам. А това ме връща ... много години назад
    2 points
  3. Моя негативен опит точно с тези гуми (Continental CrossContact), монтирани на SUV, в размер 18 цола, е абсолютно същия. На сухо се представяха достатъчно прилично, както на студено, така и на топло. Но видят ли вода, рязко трябва да се върне газта. Не успяват да я “изпомпат” и са адски склонни към аквапланинг дори при сравнително малки локви. Пробвал съм ги на леко заснежени условия, отново не стават. Явно са всесезонни дотолкова, доколкото не им пречат ниски и високи температури, но само на суха настилка. Аналога им на GoodYear - модел Vector, монтирани на същия автомобил, със същия размер, се справя в пъти по-добре, включително и на сняг. Даже на снега ме изненадаха адски приятно. От вода също не се плашат толкова.
    2 points
  4. Чак сега виждам, че някой се е сетил за темата. За развитие силно казано, щях да пиша много отдавна, но така и не се случи. С течение на времето колата страшно много почна да гори масло като се стигна до там, че март месец се наложи да влезе в бокса поради разход литър на 60км По закон уцели най-неподходящият момент - аз съм на училище втора смяна и отделно приготвям 120ката за регистрация. Какво да се прави, баща ми остана без кола и намирах някакво време вечер след часовете да минавам да отмятам работа. Смених сегменти и биелни лагери, покрай което се наложи основно почистване на всичко: Цяла седмица, покрай двете коли, бая зор и недоспиване имаше да станат точно преди месечната среща, на която да покажа Rusty за първи път В общи линии това е, друго не съм правил съществено и интересно. Откакто си имам задномоторка съм се качвал на октавията за два пъти и то все по нежелание Баща ми си я кара активно всеки ден без проблеми, като даже тази седмица са на почивка и мама се грижи да има и на нея някоя друга снимчица
    2 points
  5. На мен ми е чудно друго - хубаво написаха до ХХ година и Ех еди коя си категория , сега мерят газове , но никъде не съм прочел адекватни норми , по които категоризират возилото става ли за пътя или не , а да не говорим , че на един адекватен газанализатор излизат четири или шест съставки на изгорелите газове , а на тези , които съм виждал по пунктовете освен СО , друго не излиза.
    1 point
  6. Трябва стриктен контрол, вкл. и за изгорели газове. Да има пушещи таралясници, но ако нещата не се олабят по бългрски до година ще окапят. Проблема с минаването на преглед е генетично заложен. В основната си част вторичния пазар е от автомобили които не могат да минат преглед там от където идват. Те затова и се продават защото ремонтите по горивната и изпускателната им система е нерантабилен. Същите тези автомобили идват тук и новите им собственици не инвестират кой знае какви пари в горивна система ако няма фрапиращ проблем а в изпускателната най много в някой резонатор на мястото на катализатора. Е няма как този нов стар автомобил да мине преглед с едни нови лети джанти. Сори ама това е положението и е крайно време да се осъзнае че автомобила навсякъде по света е скъпо удоволствие. Този рев и недоволство че пак някой друг да ни е виновен. да правим някакви паралелни сравнение не по темата, е крайно време да го забравим за да тръгне тая държава нанякъде. Сега Автомобилите. После циганите от Христо Ботев, после строителните машини с избушени афтъртрийтмънт системи и така стъпка по стъпка. Трябва да мислим и за бъдещето на децата ни.
    1 point
  7. Прав си, Саше (баси, това сигурно го казвам за трети път вече) DSG може да се държи неадекватно ако шофьора не знае какво иска. Ако си има наложен тертип на шофиране, независимо дали е като пенсионер или като рали пилот, кутията се държи супер. Ако непрекъснато променяш стила, обаче, и нея ще я накараш да не знае кога какво да прави.
    1 point
  8. Не съм фен на P!nk, но тази песен ме радва доста.
    1 point
  9. Идеални са за мъгла Съжалявам, нямаше как да се въздържа. И аз съм от "привържениците" на всесезонките.
    1 point
  10. Браво, фен и добър син!
    1 point
  11. Абе ония СУ-та, ТУ-та, БТР-и, танкове, ракети и прочие, които гърмят и трещят вече трета година на едни няма и 1000км североизточно по права линия, коя Евро категория са? За един приятел питам. Или техните продукти на горенето и гърменето само там си седят и североизточният вятър не ги носи насам. Тия, къде тръбят за зелените сделки и налагането на евро-нормите, колко еко-танкове, еко-бомби и еко-дизел продадоха, за да се изгърмят там? Дайте сега да отворим Flightradar-a и да видим само един от самолетите, дето летят горе над Европа, колко и какви емисии изхвърля само докато излита по пистата. Щото докато не надуят кабината не се диша от еко-миризма на полу-изгорял керосин. Сега като видим и Европа, с нейните екологични евро-еко-норми, каква част от света представлява..... Цялата работа е да се въртят едни зелени пари, а нека човечеца дето си плаща като поп, вярва че неговата Шкодичка с Евро-6 норми ще оправи света.
    1 point
  12. Наредили са едни знаци, но системата изобщо не тръгна. Много шум за нищо, или всъщност пак едни хора взеха едни пари….. Контрол има върху обикновените хора като нас. Тия дето вкарват горивата и лимонада сигурно ще ни продадат вместо бензин без да бъдат глобени/наказани и т.н. Аз съм за затягане на ГТП-тата, но не само за газовете, а както ти спомена и за другите къде по-важни неща. В нашата страна (големите градове) проблемът с въздуха не идва от газовете на автомобилите (според мен), а си нямаме инфраструктура.
    1 point
  13. Ей, така с бутонките най-обичам За 15-20 минути ще заредиш нищо Ей ТУК е ценовата листа на Zoe и там има информация за зареждането, което казва, че на 50KW постояннотокова станция (колко такива има в България?) са необходими 1:10h за зареждане на 80%. Това за батерия с капацитет от 52kWh, т.е. далеч от посочените от теб 70 Та 15-20мин си станаха час и половина, та дори два. А на 22kW станция нещата отиват на 3h... И защо да се сравняваме с Тесла с 500 коня, като в 99% от времето и 150 стигат?!? А със 150 коня отивам и се връщам до Варна и ми остава гориво да стигна обратно до Пловдив Това при скорост от 145 по километраж и 138 по GPS. Дали няма да стигна с около час по-бързо от теслата? О, да, няма да се изстрелям 0-100 за 3 секунди, но пък аз отдавна не си решавам сексуалните проблеми с гонки по светофарите За затоплянето - да, ако е с термо помпа си абсолютно прав. Но, ако е с реотан, както е Дачиата, си дърпа 2, та дори 3kW. В града не е проблем, ама едно зимно пътуване до Австрия, както няколко човека пишещи в тая тема правим, само отоплението ще е 10h * 3kW = 30kW, т.е. над 50% от енергията за да топлиш купето. И, като сложа времената за зареждане вместо за 10-11 часа ще пътувам 15-16, че и повече.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.