Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Топ потребители

  1. slav.bg

    slav.bg

    Потребител


    • Points

      4

    • Мнения

      60


  2. maxrpm

    maxrpm

    Потребител


    • Points

      3

    • Мнения

      6590


  3. joro-120L

    joro-120L

    Фен на клуба


    • Points

      3

    • Мнения

      7308


  4. johnnie213

    johnnie213

    Фен на клуба


    • Points

      2

    • Мнения

      967


Най харесвано

Showing content with the highest reputation on 08/02/24 във всички области

  1. Здравейте, да дам и моите 5 стотинки по темата... Днес е крайната дата на която трябва да мина ГТП, за моята Октавия-1 1.6 бензин, 1999г. , с нейния си катализатор ! Естествено след всичко което прочетох и чух напоследък, се бях притеснил доста относно техническия преглед. Колата си я поддържам и ремонтирам ако се появи нещо, но не съм чак фанатизиран по поддръжката и да и треперя ! Тя е до мен да ми върши работа, да ходим на излети и почивка със семейството . Не съм от хората които и до тоалетната ходят с колата, предпочитам да ходя из града пеша, с колело... Тоест предимно я карам на дълги разстояния . Бензин предимно зареждам от Круиз (обикновен 95) или премиумните-95 на Шел и Омв. Заради ГТП-то вчера умишлено заредих 100 октана от Омв. Имах междуградско пътуване около 60-70км. което умишлено карах на по-ниска предавка и съответно по-високи обороти. Незнам така ми дойде идея да карам, че уж ще се почисти ако има нещо... Както и да е, важното е ,че днес минах без проблеми ! Умишлено се поинтересувах какви са стойностите на изгорелите газове, но каточели попитах за държавна тайна ! Редно е тези неща да се разпечатат и да се дават на хората , един лист А4 надали ще им оскъпи нещата ! Все пак направили са прегледа двойно от миналата година 45->90 лв. Дано съм бил полезен с нещо !
    4 points
  2. Само да допълня - И ако има отлагания по филтъра от горене на масло.
    2 points
  3. Почне ли да пуши по време на регенерация, DPF-ът ви е там само за Ваше успокоение, че имате еко-система и сте зелени. Пушекът по време на регенерация говори за проблем с този "вечен" филтър, който в повечето случаи се дължи на сцепена пита. А колко филтрира DPF със сцепена пита може да се уверите сами по отложените сажди по тръбите на ауспуха. На кола с работещ DPF ауспусите са чисти и пушек няма в нието един от режимите на работа на филтъра. Въпрсът е колко такива 10+ годишни автомобили има. Аз познавам хора с няколко. Наскоро карах зад един Tiguan, който правеше "пушеща" регенерация - кълбета бял дим при всяко натискане на газта. Не се дишаше зад него от уникална миризма на неизгорял дизел и сяра. Колко еко е кола с така работещ DPF?
    2 points
  4. 1 point
  5. За огромно мое съжаление , Ице гледам като гладно коте и за съжаление бих го минал без проблем. На чашка ... Последния път направих пътека до аптеката за тестове... Ти си забравил кога си пушил , сядаш на по чашка ... 5лв в кофата за теста. По едно време си викам - ей го , пак съм бременен... Евала , че си минал , ама нали знаеш че така ти беше едно време ICQ то .
    1 point
  6. Да , пича дето ми прави климатика ми я похвали , иначе че немога да я изгоря не е от хубаво . Вика му се 8 часов работен ден 5 пъти в седмицата , то аз нямам кога да я карам ...
    1 point
  7. Саше, няма пушек. Само специфична миризма. И трябва да си до ауспуха, за да я усетиш.
    1 point
  8. Да и по време на регенерация пуши да си еее майката , за да компенсира за цялата екология преди това. @PRR забравих да отбележа че автомобилите аварийки (чавдарки , камази и т.н на енергото, транспорта и водоснабдяването) тези на Българската армия (камиони танкове , бтр) не подлежат на Еко категоризация, също.
    1 point
  9. @PRRМоже ли да си погледнеш в книжката на супърба, колко разход на масло на 1000 км не е проблем според производителя? После кажи дали си съгласен с производителя. Аз подозирам, че знам и двата отговора.
    1 point
  10. Като казах нова кола имах предвид нова нова - от магазина. Тези старите нови .....всички знаем какво стига до България - нали знам какво налях и в моята като дойде, за да стане на кола. На 20 години е, ама не пушляви, има си катализатор, и като цяло я поддържам в технически изправно състояние. И за разлика от някои хора карам с доста нови гуми, макар и не премиум марки. Подръжката, никъде не съм казал, че трябва да е пренебрегната. Дори за новите нови коли. Идеята ми беше не че не трябва да се спират коли на прегледите, а че нормите са съобразени само с новите автомобили, въпреки че средната възраст на автопарка у нас е 10+. Мишо каза как е в Англия - ако отидеш с нов Сюпърб е едно, ако отидеш с Октавия 1 е друго. Ама това изисква мислене и организация - твърде сложно. Друга тема е дали това, което се случва е най-важното или просто е най-лесният начин за дране.
    1 point
  11. Благодаря Мишо за споделената информация. Подкрепям напълно подобен начин на провеждане на ГТП. Предвид това, че при нас всичко от "белите" държави се случва с доста години закъснение, но все пак обикновено се случва, съответно рано или късно прегледите при нас би следвало да станат идентични. А защо подкрепям подобен обстоен преглед? Защото той гарантира в голяма степен безопасността на всички ни. И това с полицията и проверката къде и кога е правен ГТП - при нас, ако се въведе, със сигурност ще се спре с манипулация и измами при ГТП. Макар че това е малко нож с две остриета - ако ПТП настъпи, примерно, след 3 месеца от минаване на преглед, кой и как ще докаже, че към датата на прегледа колата не е била годна за преминаването му. Частичната амортизация би могла да е настъпила 2 месеца след прегледа. 100% вярно. Не знам защо заради затягането на ГТП масово се преекспонира и спекулира с това, че за да минеш преглед, трябва да си с нова кола. Това са меко казано пълни глупости. Или по-скоро начин на оправдаване на лично безхаберие. Автомобила трябва да е технически изправен, нищо повече. Няма значение на колко години е. Тук, сред нас, има много хора с коли на по 15-20 и повече години, които си ги поддържат и в техническо състояние са топ. Всичко амортизирано се подменя на време, гумите са подходящи за сезона и т.н. Та ако някой кара стара кола и има проблем с ГТП, "оправданието", че няма пари за нова е повече от нелепо. Притежаването на автомобил е отговорност. Между другото, на тазгодишното ГТП, независимо, че от повече от 10 години ги познавам момчетата от пункта, тази година ми провериха и всички колани. Което ме изкефи много.
    1 point
  12. Ето какво е написал колегата в първия си пост във форума: Ако трябва да вляза в тона на колегата, бих задал следния въпрос: "Разликата от 32.00 лв за ракия ли отиде?". PS: Надявам се колагата @silent да има чувство за хумор - целта ми не е да се заяждам.
    1 point
  13. Пепино е човека.
    1 point
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.